avtrekkeren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fint og oversiktlig design, men det kommer vel litt mer reklame etterhvert dessverre - Men likte det veldig godt sånn som det er nå. Bare én ting - er det kun meg som ser fullt av mannlige kjønnsorgan på bakgrunnsbildet? Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig bra jobbet av gamer.no teamet å få opp en side så fort! Stå på! Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror dette blir veldig bra, men vil dere få flere muligheter nå enn før med tanke på at dere er "fri"? Lenke til kommentar
SiiMu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til å følge utviklingen, lykke til Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser bra ut så langt. Ser fram til å se utviklingen de neste ukene. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Wiiha! Gamer er tilbake - genialt!! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir konge! Er også helt sikker på at det vil utvikle seg i riktig retning! Det som må på plass: - Bedre implementering av forumet inn i siden - Kunne kommentere på sakene rett under artikkelen, slik at det kommer inn her - Og masse mer Også jeg føler meg mer knyttet til gamer.no nå Lenke til kommentar
Waderian Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette virker absolutt lovende, men har dere noe tidsperspektiv for når vi evt. kan vente oss artikkelarkivet tilbake? Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ser bra ut! Det er to spillsider her i verden som jeg bruker ofte og det er GiantBomb.com og Gamer.no. Godt å se at sistnevnte lever! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Grattis med ny side. Kanskje dere kan slå dere sammen med de som skrev for kulturo også? BTW ser ut som om forumet dere var på skal satse videre på videointervjuer etc. Synes det er mest behagelig å LESE om spill og ikke bare se på timeslange intervjuer. Kan ikke se video op jobb uten at folk lurer på hva det er. Lese derimot er enkelt og genialt. Det som sies i en video er heller ikke søkbart på google (ennå) men der er derimot det skrevne ord! Lykke til! Vi skal henge med her! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med uavhengighet! Stå på! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Då var nye gamer.no i gang ja ! Håpar den dedikerte gamer gjengen tar steget over frå diskusjon.no så vi får ei like bra oppleving innpå forumet som før. Gledar meg til å følgje utviklinga til nye gamer.no Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ååå ååå ååå, det går likar no! Må si at Gamer.no har prestert bedre enn jeg faktisk trodde de skulle i denne perioden, og det betyr pluss i boka. QFT! Er så mye bedre å starte fresh. Kanskje bringe tilbake den nisje-feeling som ble borte. Birger Lenke til kommentar
ck2069 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side, stå på og vis at "Ædda" har virkelig gjort et dårlig valg Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Supert at alt er på plass, folkens. Håper det blir noen fine NYE år som alenefaktor. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, lykke til! Jeg ser i alle fall fram til flere gode år med gamer.no. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjempebra jobbet dere i redaksjonen! Forsiden og nettsiden (samt forumet) er noe av det bedre jeg noen gang har sett, og liker forsiden spesielt godt. Veldig oversiktlig og fin å se på! Stå på videre! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette var imponerende på så kort tid må jeg si! Designet ser ut som ett godt utgangspunkt og jeg gleder meg med spenning til fortsettelsen. You go girls Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig flott. Jeg er imponert at det tok så kort tid. Nå er det bare å få til en kommentarboks under artikkelen slik som før så blir jeg glad! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Imponerende kjapt. Gleder meg til og fortsette "samarbeidet" med gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå