mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi gir jernet for å gi deg Norges beste spillside. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg enda mer knyttet til Gamer.no nå enn noensinne – selv om jeg har jobbet her lenge. Bli med oss inn i fremtiden, dette blir veldig spennende!" Det er du ikke alene om! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg enda mer knyttet til Gamer.no nå enn noensinne – selv om jeg har jobbet her lenge. Bli med oss inn i fremtiden, dette blir veldig spennende!" Det er du ikke alene om! Jeg gleder meg Samme følelse. Gamer.no kommer til å fortsette å være norges ledende spillside, rett og slett fordi dere har de beste skribentene Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er vi 2. Har sagt det før, og sier det igjen: Dette blir bra!! Iceman. Lenke til kommentar
w00tson_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes de nye sidene har blitt bra. Er tydlig at designeren har noen orginale tanker i hodet. Like spesielt artikkelbildet som dekker hele siden. Godt jobbet Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, Gamer.no! Nettsiden som den er nå er bedre enn den forrige, til og med, og det sier litt når dere har jobbet med dette bare noen dager! Jeg ser fram til å se mer fra dere i tiden framover. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yupp, blir kjempespennende å se hva framtiden bringer. Som trofast leser gjennom mange år har jeg blitt veldig glad i Gamer, så flott at dere har kommet over bruddet såpass kjapt. Så lenge dere holder kvaliteten fra "gamle" Gamer, har dere sikret meg som leser Lenke til kommentar
johnami599 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott jobba folkens! Håper gamer.no fortsetter i noenlunde samme retning som dere har hatt. Stå på! Lenke til kommentar
SimenAndre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med allerede over 1000 medlemmer på under 1 dag. Kanskje vi får 2000 medlemmer iløpet av dagen idag Poenget er ihvertfall at dere har fått en pangstart, og det har dere absolutt fortjent. Dere gjør en glimrende jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper alt går bra fremover nå! dere vet vi trenger dere! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må si jeg liker designet godt sålangt. Siden ser rett og slett pen og stilren ut. Er klar over at det vil komme flere funksjoner og at designet sikkert ikke er helt ferdig. En ting er nå sikkert, dette kommer til å bli meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Føler jeg spammer som bare juling akkurat nå, men la gå: Gratulerer gamer.no! Dette blir virkelig, virkelig bra Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som leser sier jeg takk for velkomsten, og jeg håper på artikler i samme stil som tidligere, dvs utfyllende og lange. Jeg liker derimot ikke hvor stor plass som brukes til artikkelbilder, det minner om tek.no-ånden hvor bildene er større enn de to-tre linjene med tekst. Men jeg regner med mye vil skje med design og utforming av gamer.no etterhvert, forhåpentligvis i en retning som likner på gamle gamer.no pre tek.no. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir veldig spennende å se hva fremtiden bringer for Gamer.no Jeg liker også designet på forsiden det er liksom litt moderne og flott Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 siden er absolutt helt konge, gleder meg stort til å se ka dåkkar får til i tiden fremover og takk for at dåkkar kom dåkkar på beina så fort, kunne isje klart meg uten dåkkars flotte artikkler Og eg føler meg også mer knyttet til gamer no, dette er virkelig starten på noe bra Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er utrolig imponert over hvor fort dere fikk igang siden, så for meg flere uker! Utrolig bra jobbet av designerene, TST og de andre i ledelsen. Gratulerer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ååå ååå ååå, det går likar no! Må si at Gamer.no har prestert bedre enn jeg faktisk trodde de skulle i denne perioden, og det betyr pluss i boka. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som leser sier jeg takk for velkomsten, og jeg håper på artikler i samme stil som tidligere, dvs utfyllende og lange. Jeg liker derimot ikke hvor stor plass som brukes til artikkelbilder, det minner om tek.no-ånden hvor bildene er større enn de to-tre linjene med tekst. Men jeg regner med mye vil skje med design og utforming av gamer.no etterhvert, forhåpentligvis i en retning som likner på gamle gamer.no pre tek.no. Gamer.no pre tek.no var snasent ja. Likte det husker jeg. Men man har jo blitt vant til mye rart også... Uansett, lykke til videre! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp, hvor skal vi ellers gå liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå