Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, takk :) Er noe online greier, å lage eget brett og så må andre spille det og hjerte det. Og å spille et brett online med 3 andre fra vennelisten. Og kanskje den aller vanskeligste, å finne alle premieboblene på hvert brett. Så får se om jeg orker, for det vil nok ta litt tid.

Men lurte på, jeg skulle ta den trofeen der du spiller alle opplæringsbrettene siden den virket så enkel, men får det ikke til. Har tatt alle de brettene og gått igjennom alle gjenstandenes opplæring ( tror jeg ivertfall) , men alikevel dukker den ikke opp. Er det noe mer jeg må gjøre?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Du har nok ikke gått gjennom alle verktøy-opplæringene. Gå til verktøyene, trykk Firkant på et verktøy, og litt nede på siden skal det, om du har gjort opplæringen for verktøyet, stå vilken kategori verktøyet tilhører, med en strek under. Om du har gjort opplæringen for en motorbolt, vil det stå "Bolter". :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med det gigantiske karte kalt : The Little Big Project X. Jeg og en kompis som har mekka det og alle som hjerter map og Maker får 2 hjerter tilbake (meg og team-maten min). Husk å legg en beskjed i kommentarboksen så jeg enkelt kan vite hvem som skal ha hjerter:)

Litt om karte:

Det har en story,mange veier,alltid to veier hvis det skal skje en feil, mange spawns og utrolige miljøer:) Jeg håper og tror dere vil like det ;)

Prøv det og gi respons:)

Lenke til kommentar
Det skal være en "safe" der som utløser en ball som tar det med til den andre siden hvis man kjører båten . . Må ha skjedd en feil i den delen da : / Beklager, skal fikses Azap;) Hva synes du om mapet?

Joda, var fint fram til der jeg fikk feil :) Orket ikke å begynne på nytt, var klar for sengen :p

Skjul
3514118288_ed0e9d5c61_o.jpg
Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg har nå fått med PS3 også med LBP , og det er bare så utrolig gøy :) STORkoser meg med historien på leting etter nye "bobler" , PRØVE og lage mine egne baner og se hvor sinnsyke noen av de andre banene som de andre har laget! jeg digger dette spillet..!

Lenke til kommentar

Har laget en ny level nå. Den heter Star Wars - Jedi Trials - Episode 1. Den er ganske kort, men jeg skal lage en lengre versjon. Håper noen gidder å teste den :)

Update: Har lagt til litt ekstra på bana nå.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Get on the LBP server and just do a search for:

“LBP Originals”

You will find the levels created by this week’s personalities including:

* Lionel Milton’s “New Orleans“

* Joe Vaux’s “GasCat Fun“

* InnerPartySystem’s “5 Bar Gauntlet“

* Planet Illogica’s “Gallery“

* Sarah Burke’s “Snow and Surf“

http://blog.us.playstation.com/2009/05/22/...evels-now-live/

Lenke til kommentar

Da har jeg jobbet med et map i snart 1 uke . . Håper denne faller i smak:)

Skaper: Tullsau

Navn: Climate Crisis in Little Big Planet!

Beskrivelse: Den har mange utfordringer, en story og en 2 player del:)

Prøv den og gi litt respons:) Dere hjalp meg mye sist gang ^_^

Lenke til kommentar

gam_lbpico_580.jpg

What's the image mean, though? Is it perhaps just a doodle from one of LBP's artists? Is it a tribute to one of Media Molecule's favorite user-made levels? A hint at an upcoming costume pack? Better still, is it foretelling the coming of an Ico theme pack? We'll do our best to squeeze some answers out of Media Molecule at E3.

Trykk på meg så blir jeg en glad link!

Tenk å få ICO-stemning i LittleBigPlanet - det må jo være en fantastisk følelse. Håper virkelig det kommer ICO-kopstymer og bane/r fra Media Molecule.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...