HerrGhost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Stilig. Lyst å dele smakebiter? Holder og på med et brett, inspirert av en episode av Doctor Who. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Whii, klarte nå idag å ta alle brettene uten å dø. Merker jeg begynner å bli litt vel lei av de brettene nå etter å ha spillt dem opp igjen og opp igjen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer. Hva har du igjen til Platinum? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hehe, takk Er noe online greier, å lage eget brett og så må andre spille det og hjerte det. Og å spille et brett online med 3 andre fra vennelisten. Og kanskje den aller vanskeligste, å finne alle premieboblene på hvert brett. Så får se om jeg orker, for det vil nok ta litt tid. Men lurte på, jeg skulle ta den trofeen der du spiller alle opplæringsbrettene siden den virket så enkel, men får det ikke til. Har tatt alle de brettene og gått igjennom alle gjenstandenes opplæring ( tror jeg ivertfall) , men alikevel dukker den ikke opp. Er det noe mer jeg må gjøre? Endret 6. mai 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du har nok ikke gått gjennom alle verktøy-opplæringene. Gå til verktøyene, trykk Firkant på et verktøy, og litt nede på siden skal det, om du har gjort opplæringen for verktøyet, stå vilken kategori verktøyet tilhører, med en strek under. Om du har gjort opplæringen for en motorbolt, vil det stå "Bolter". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ok, skal ta å prøve nå. Edit: Funket nå, takk skal du ha Endret 6. mai 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå er jeg ferdig med det gigantiske karte kalt : The Little Big Project X. Jeg og en kompis som har mekka det og alle som hjerter map og Maker får 2 hjerter tilbake (meg og team-maten min). Husk å legg en beskjed i kommentarboksen så jeg enkelt kan vite hvem som skal ha hjerter:) Litt om karte: Det har en story,mange veier,alltid to veier hvis det skal skje en feil, mange spawns og utrolige miljøer:) Jeg håper og tror dere vil like det Prøv det og gi respons:) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Selve fyren som man skal ta med i båten fallt ut, og da fikk jeg ikke tatt båten igjen. Gjør sånn at man kan respawne fyren hvis han faller uti Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det skal være en "safe" der som utløser en ball som tar det med til den andre siden hvis man kjører båten . . Må ha skjedd en feil i den delen da : / Beklager, skal fikses Azap;) Hva synes du om mapet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fyrer opp LBP nå og prøver brettet ditt, Tullsau. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det skal være en "safe" der som utløser en ball som tar det med til den andre siden hvis man kjører båten . . Må ha skjedd en feil i den delen da : / Beklager, skal fikses Azap;) Hva synes du om mapet? Joda, var fint fram til der jeg fikk feil Orket ikke å begynne på nytt, var klar for sengen Skjul Endret 10. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Anbefaler forresten LittleBigPlanet Central siden. Flott LBP community der man kan dele brettene og få masse tilbakemeldinger og mye mer med LBP Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg må bare si at jeg har nå fått med PS3 også med LBP , og det er bare så utrolig gøy STORkoser meg med historien på leting etter nye "bobler" , PRØVE og lage mine egne baner og se hvor sinnsyke noen av de andre banene som de andre har laget! jeg digger dette spillet..! Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er bra:) Det er et veldig bra spill som nesten alle spillere liker! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Har laget en ny level nå. Den heter Star Wars - Jedi Trials - Episode 1. Den er ganske kort, men jeg skal lage en lengre versjon. Håper noen gidder å teste den Update: Har lagt til litt ekstra på bana nå. Endret 25. mai 2009 av Amored Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Get on the LBP server and just do a search for: “LBP Originals” You will find the levels created by this week’s personalities including: * Lionel Milton’s “New Orleans“ * Joe Vaux’s “GasCat Fun“ * InnerPartySystem’s “5 Bar Gauntlet“ * Planet Illogica’s “Gallery“ * Sarah Burke’s “Snow and Surf“ http://blog.us.playstation.com/2009/05/22/...evels-now-live/ Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da har jeg jobbet med et map i snart 1 uke . . Håper denne faller i smak:) Skaper: Tullsau Navn: Climate Crisis in Little Big Planet! Beskrivelse: Den har mange utfordringer, en story og en 2 player del:) Prøv den og gi litt respons:) Dere hjalp meg mye sist gang ^_^ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 What's the image mean, though? Is it perhaps just a doodle from one of LBP's artists? Is it a tribute to one of Media Molecule's favorite user-made levels? A hint at an upcoming costume pack? Better still, is it foretelling the coming of an Ico theme pack? We'll do our best to squeeze some answers out of Media Molecule at E3. Trykk på meg så blir jeg en glad link! Tenk å få ICO-stemning i LittleBigPlanet - det må jo være en fantastisk følelse. Håper virkelig det kommer ICO-kopstymer og bane/r fra Media Molecule. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det kommer nye kostymer på Little Big Planet nå! Who you gonne call? Ghostbusters! Altså det kommer Ghostbusters kostyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå