Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er vel de kreative brettene, grafikken, fysikken, å det å spille flere som gjør det morsomt å se på. Også er det gøy å finne boblene som er gjemt rundt omkring på brettene. Prøvde også online i natt for første gang, og plutselig var det blitt morgen, timene bare raste av gårde. Men det skal sies at det tok en del timer før jeg virkelig ble hektet. Men lurte på, tenkte jeg skulle prøve meg på noen av de trofeene som er her siden spillet er såpass artig alikevel. Har allerede fått en del av dem, men vil prøve på den gull-trofeen der du må klare alle brettene uten å daue. Men er det en enkel måte å sjekke hvilken av dem jeg allerede har tatt? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 På de brettene der du ikke har dauet, er det en gullspar på brettikonet Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skjønner ikke at folk greier å ikke dø på de 3 siste "verdenene" . . Helt umulig spør du meg Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spiller du lenge nok, så går det Hadde aldri trodd jeg kom til å greie det. Blir sur og slår av før jeg får greid det ellers, men det gikk som en lek til slutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 har ikke rundet det engang jeg, bør vell gjøre det snart?? Er for hekta på online delen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis du vil lage baner, så kan jeg anbefale det Da får man flere deler. Men online er konge Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Klarer dere som har spilt spillet, og fortsette i lengden og kanskje det etter at man har fått et platinium? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg fikk platinum i høst en eller annen gang, og spiller for fullt enda. Er jo godt med en pause av og til, men kommer alltid tilbake Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Må vel selv begynne å spille litt igjen. Har blitt litt lei, spesielt etter at "hypen" gikk over Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er kjekt å se alle de fantastiske banene som er laget der ute Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har faktisk blitt litt små-lei jeg også. Menmen, sjekk ut banenene mine. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Nå er jeg snart ferdig med å ta alle banene uten å daue. Mangler bare en på The Canyons og et par på The Metropolis og The Wedding. Var lettere enn jeg hadde trodd faktisk. Men slet virkelig med en bane i The Wilderness, måtte prøve sikkert 10 ganger før den satt, men du verden så deilig det var når jeg klarte det Endret 5. mai 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dæven, ikke gale Er kjekt dette Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er veldig kjekt Regner med å bli ferdig imorgen. Så får jeg se om jeg går løs på å finne alle premieboblene i hvert brett etter det. Men det virker faktisk vanskeligere, for de er gjemt noe vanvittig godt, og noen steder må en være 4 stk, vi er bare 3 her. Kanskje det er mulig for en person å kontrollere 2 stk, selv om det blir litt knotete Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det går alltids ann Ellers er vi no en del her på forumet som kanskje kan hjelpe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Er nok lettest å ta det uten å gå på nett, blir hele tiden disconnected når jeg er på nett med PS3en. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Spillte Fifa 09 noen timer med en kompis online isted, tok like lang tid å få arrangert kampene som det var å spille dem, siden jeg datt ut hele tiden. Endret 6. mai 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg jobber med et nytt brett som kommer til å bli deilig:) Lager den i forbindelse med LBP møte i Home huset den 15 Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå