Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Er vel de kreative brettene, grafikken, fysikken, å det å spille flere som gjør det morsomt å se på. Også er det gøy å finne boblene som er gjemt rundt omkring på brettene. Prøvde også online i natt for første gang, og plutselig var det blitt morgen, timene bare raste av gårde. Men det skal sies at det tok en del timer før jeg virkelig ble hektet.

Men lurte på, tenkte jeg skulle prøve meg på noen av de trofeene som er her siden spillet er såpass artig alikevel. Har allerede fått en del av dem, men vil prøve på den gull-trofeen der du må klare alle brettene uten å daue. Men er det en enkel måte å sjekke hvilken av dem jeg allerede har tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

har ikke rundet det engang jeg, bør vell gjøre det snart?? Er for hekta på online delen ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg snart ferdig med å ta alle banene uten å daue. Mangler bare en på The Canyons og et par på The Metropolis og The Wedding. Var lettere enn jeg hadde trodd faktisk. Men slet virkelig med en bane i The Wilderness, måtte prøve sikkert 10 ganger før den satt, men du verden så deilig det var når jeg klarte det :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Er veldig kjekt :) Regner med å bli ferdig imorgen. Så får jeg se om jeg går løs på å finne alle premieboblene i hvert brett etter det. Men det virker faktisk vanskeligere, for de er gjemt noe vanvittig godt, og noen steder må en være 4 stk, vi er bare 3 her. Kanskje det er mulig for en person å kontrollere 2 stk, selv om det blir litt knotete :p

Lenke til kommentar

Er nok lettest å ta det uten å gå på nett, blir hele tiden disconnected når jeg er på nett med PS3en. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Spillte Fifa 09 noen timer med en kompis online isted, tok like lang tid å få arrangert kampene som det var å spille dem, siden jeg datt ut hele tiden.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...