Toman18 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jepp det er synd å miste det du har laget Men herregud så Little Big Planet er bra!!! For meg så ble LBP på andre plass av dem beste spillene ifjor uavhengig av plattform.... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Var det den snøbanen du snakket om en eller annen gang? Skulle bare publisert det jo Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva slags ting og tang ønsker dere at Mm legger til i LBP? Selv håper jeg de legger til vann og dykkeutstyr. Vind hadde også vært fett. Tenk så mye gøy vi kunne hatt det mad vann! Man kunne laget fossefall (rafting!), u-båter som springer lekk osv osv. Hva ønsker dere? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vann og vind hadde vært kjekt ja Vet ærlig talt ikke hva jeg kan ønske meg til det, er jo så mye bra der allerede Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Nå er Creator Pack 1 ute For de som har ps3 vel og merke: * Infinite lives checkpoint * Visibility tweak option on certain joint objects (to hide these in Play mode) * Global settings object (to trigger lighting changes) * Tetherless jetpack * Angle range proximity switch (additional functionality on proximity and magnetic key switches) Her er video av det som er med: Endret 25. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Enkelte av brettene her er jo utrolig vanskelig. Da jeg begynte å spille ble jeg lurt av den sukkersøte grafikken og Harald Eia, så følte meg litt flau da jeg satt meg fast på et brett igår kveld. Trodde det skulle bli plankekjøring å klare brettene, men der tok jeg feil. Men det er mulig å spille flere på samme konsoll sant? Var nemlig ikke så fantastisk gøy som jeg trodde, men det er jo med flere det blir best. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 4 stykker på samme konsoll er spillgasme Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da skal jeg få med meg 2 av brødrene mine imorgen og spille. Tenkte jeg skulle se om jeg klarer det brettet jeg satt meg fast på igår nå. Tror det var enten Boom Town eller The Mines det het Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå er Creator Pack 1 ute For de som har ps3 vel og merke:* Infinite lives checkpoint * Visibility tweak option on certain joint objects (to hide these in Play mode) * Global settings object (to trigger lighting changes) * Tetherless jetpack * Angle range proximity switch (additional functionality on proximity and magnetic key switches) Her er video av det som er med: Koster det penger...? :o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror ikke det Når jeg spilte LBP så fant jeg den creatorpakken under content og da var den gratis Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Fint. Assosierer bare alt som slutter på "Pack" med penger ^_^ Endret 28. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Regnet ut hvor mye det ville koste hvis jeg skulle kjøpe alle tilleggspakkene i går. 300 kroner. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke gale pris det stort utvalg av klær I dag skal jeg hente LBP tilbake, gleder meg til å prøve creator pack Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nei, skal jeg kjøpe bare "de mest nødvendige", så må jeg punge ut 100 kroner. Ikke sååå ille. ^_ ^ Nei, skal jeg kjøpe bare "de mest nødvendige", så må jeg punge ut 100 kroner. Ikke sååå ille. ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 E no kjekt med ekstra klistremerker Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Spillte litt 3-player nå idag, var jo hysterisk morsomt til tider. Å se en av de andre bli kverket, ta fyr eller feilberegne et hopp til de grader gjorde at jeg lo så mye at jeg fikk nesten krampe i magen. Blir ikke bedre av at de ikke ser ut i måneskinn heller disse figurene Kongespill dette her. Er på siste banen i hele spillet tror jeg, men vi prøvde lenge uten å klare det. Vanskelige greier dette her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har nå sittet å spillt dette online i hele natt, så ikke før nå hva klokken var Veldig artig, mange kreative sjeler der ute. Men det var en komplett fremmed som plutselig ville ha meg på vennelisten sin. La til den personen jeg uten å ane hvem det er for en Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan komme med en liten trailer til min kommende bane. Du våkner opp i et gammelt rom i et forlatt slott. Bare, det er ikke forlatt. Velkommen til Draculas slott. Han har fanget deg, med det eneste formål å torturere og drepe deg. Du må rømme! Spennende, spennende, spennende, og pupper. Gled dere :rolleyes: Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spillte litt 3-player nå idag, var jo hysterisk morsomt til tider. Å se en av de andre bli kverket, ta fyr eller feilberegne et hopp til de grader gjorde at jeg lo så mye at jeg fikk nesten krampe i magen. Blir ikke bedre av at de ikke ser ut i måneskinn heller disse figurene Kongespill dette her. Er på siste banen i hele spillet tror jeg, men vi prøvde lenge uten å klare det. Vanskelige greier dette her. Man får garantert latterkrampe med dette spillet her når man spiller med flere Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva er det som er så fryktelig bra med spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå