HerrGhost Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Trenger du hjelp til å lage brytere? Isåfall har Media Molecule laget en liten videoguide Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lydene i dette spillet er helt fantastisk. Alt fra fottrinn til soundtracket. Derfor lurer jeg på om noen vet om det er mulig å kjøpe soundtracket noen steder. 1337 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lydene i dette spillet er helt fantastisk. Alt fra fottrinn til soundtracket.Derfor lurer jeg på om noen vet om det er mulig å kjøpe soundtracket noen steder. 1337 Ser ikke slik ut nei. Men kanskje det kommer etterhvert? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Morsom video med Sackboy og Sackgirl i hovedrollen: Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hehe fantastisk video! Edit: skliveleif. Endret 17. april 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Nå er siste patch ute Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hva innholder patch 1.12 egentlig? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Står på forrige siden Men kan no ta å vise det her: * A new music player which lets players choose their own music from the XMB to play during create mode and in their Pod * Improved decoration mode makes it easier to customise your Sackboy * Option to delete all (unhearted) community objects and photos * Option to select whether to automatically collect community prizes and photos or not * A number of improvements have been made to make profiles more robust and to recover from certain errors * Support for Japanese and Korean IME for text chat. * Emitter prediction has been improved (this should help fast-moving projectiles e.g. in MGS levels) * The player proximity switch now has a ‘require all’ option in it * An option has been added to cycle between various level information when viewing community levels on the earth * Various LittleBigStore improvements Endret 17. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 " Improved decoration mode makes it easier to customise your Sackboy " Hmm jeg merker ingen forskjell på dette punktet. Hva er det egentlig de har forandret her? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 " Improved decoration mode makes it easier to customise your Sackboy " Hmm jeg merker ingen forskjell på dette punktet. Hva er det egentlig de har forandret her? Du kan bevege hodet og trykke R1/L1 for å rotere Sack Boy. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Sweet! Rart at jeg ikke merket det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Har online creation mode kommet? Så man kan lage brett sammen? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Stephenfry twitret nettopp att han er ferdig med stemmearbeidet til LPB PSP Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Digger musikken som man kan velge selv <3 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har online creation mode kommet? Så man kan lage brett sammen? Det har man da kunnet hele tiden. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nei var ikke det første halvåret ihvertfall. Skulle være med til lansering men det ble aldri med. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har online creation mode kommet? Så man kan lage brett sammen? Det har man da kunnet hele tiden. Ikke online nei. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det suger at man ikke kan bygge baner sammen med internettvennene sine Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Rører ikke spillet før det kommer. Jeg satt husker jeg i en hel uke med en bane i betaen som fortsatt er en rimelig innovativ ide. Gjorde den helt ferdig så kommer releasen av spillet og jeg mister banen. Så utrolig grusomt. Skal jeg gidde å lage alt på nytt gjør jeg det kun sammen med en venn asså. Så utrolig mye detaljer jeg laget, alt fra hus med interiør til trær med fugler og alt mulig rart. Gahhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå