Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg har litt problemer med, er hvordan man får disse skytegreiene til å sprenge for deretter å gå opp i lufta nå du skyter på den. Må alt bygges av det grønne, oppløselige materialet da, for så å bli dekorert av klistremerker?

Lenke til kommentar

Spill gjerne alle 20 banene mine som heter PS3T (Hver bane tar cirka 0,00000001 sekund å spille)

Trenger nemlig en viss trophy ;)

Hjert dem gjerne og hjert meg gjerne :D

Edit: Hvis noen ikke gidder å se i siggen så er PSN-ID: StabakJF

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er neste patch til LBP, Cornish Yarg:

Hello everyone, we have some very exciting news and I can’t wait to tell you all about it!

My apologies for the delay, we have been working very hard for the last few months to get our new patch codenamed Cornish Yarg ready for release, and trust us on this…it’s been epic! There are some very exciting new features that we can’t wait to get out to everyone, including:

* A super awesome set of 5 new tutorials in “Create Pack 1”! These tutorials unlock some lovely new creative tools to play about with and help you make even cooler levels. The new tools are as follows:

o Infinite lives checkpoint

o Visibility tweak option on certain joint objects (to hide these in Play mode)

o Global settings object (to trigger lighting changes)

o Tetherless jetpack

o Angle range proximity switch (additional functionality on proximity and magnetic key switches)

* IME text chat support for Korean and Japanese

* Some nifty profile managing tools and menus for better profile management when receiving community objects and photos.

* A very sleek music player which is available to use while in create mode, meaning you can listen to your own MP3s while you make!

* Advanced Sackboy customisation mode to help you decorate all those hard to reach places

* Anton’s sweated blood to try to fix the level loading issues some of you may have experienced, so if you have a broken level, why not give it another go?

So…we have just entered the final stages of testing where we’ll need to get the official stamp of approval before releasing it into the wild…so hold tight, it’ll be with everyone very soon.

Kilde

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Jeg søker folk til å være med på litt LBP i kveld kl 20:00 Trenger 3 folk til å være med å hunte trophies ; ) Det er "full pott" og "Partyløve" Noen som har lyst?

Legg meg til, PSN: Tullsau (hvis du ikke alleredde har lagt meg til)

Lenke til kommentar
Den patchen jeg nevner med advanced sackboy cusomisation har ikke kommet ut enda :)

Jeg tok feil. Beklager.

Uansett. Jeg trenger folk på vennelista som faktisk spiller LBP. Altfor få som spiller det.

Add meg gjerne.

PSN = AmoredPSN

Endret av Amored
Lenke til kommentar

litt off topic, men trenger litt hjelp.

Har nettopp fått LBP, men det viser seg at routern min ikke støtter dette spillet, greit nok det. Men når jeg kobler internett kablen til PS3en får jeg samme melding. Går det ikke å spille online via internettkabel???!

mvh Ø

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det her helt...

Har nå koblet ps3en til internettkablen, og forbindelsessjekken er fullført, men dette kommer opp:

"Den router som er i bruk støtter muligens ikke IP fragment og kommunikasjonsfunksjonen på enkelte spill kan bli begrenset."

...men jeg har jo koblet kablen rett fra modem til ps3

Noen kloke hoder som kan hjelpe meg litt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...