Kuff1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ahh I see. Bra du fikk ordnet det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det jeg har litt problemer med, er hvordan man får disse skytegreiene til å sprenge for deretter å gå opp i lufta nå du skyter på den. Må alt bygges av det grønne, oppløselige materialet da, for så å bli dekorert av klistremerker? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bare meg som ikke kommer inn online i LBP? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen andre som sliter med voice chat i LBP? Utenfor spillet fungerer voice chat helt fint, men i spillet hører eg motparten, men han hører ikke meg. Lest om flere som sliter med det samme. Noen stalltips å komme med? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Spill gjerne alle 20 banene mine som heter PS3T (Hver bane tar cirka 0,00000001 sekund å spille) Trenger nemlig en viss trophy Hjert dem gjerne og hjert meg gjerne Edit: Hvis noen ikke gidder å se i siggen så er PSN-ID: StabakJF Endret 16. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sorry dobbelpost. Er det noen som blir med å spille. Helst ha 2 kontroller, så kan vi ta noen 4x'ere Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Her er neste patch til LBP, Cornish Yarg: Hello everyone, we have some very exciting news and I can’t wait to tell you all about it! My apologies for the delay, we have been working very hard for the last few months to get our new patch codenamed Cornish Yarg ready for release, and trust us on this…it’s been epic! There are some very exciting new features that we can’t wait to get out to everyone, including: * A super awesome set of 5 new tutorials in “Create Pack 1”! These tutorials unlock some lovely new creative tools to play about with and help you make even cooler levels. The new tools are as follows: o Infinite lives checkpoint o Visibility tweak option on certain joint objects (to hide these in Play mode) o Global settings object (to trigger lighting changes) o Tetherless jetpack o Angle range proximity switch (additional functionality on proximity and magnetic key switches) * IME text chat support for Korean and Japanese * Some nifty profile managing tools and menus for better profile management when receiving community objects and photos. * A very sleek music player which is available to use while in create mode, meaning you can listen to your own MP3s while you make! * Advanced Sackboy customisation mode to help you decorate all those hard to reach places * Anton’s sweated blood to try to fix the level loading issues some of you may have experienced, so if you have a broken level, why not give it another go? So…we have just entered the final stages of testing where we’ll need to get the official stamp of approval before releasing it into the wild…so hold tight, it’ll be with everyone very soon. Kilde Endret 27. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvordan funker den nye advanced sackboy customization-greia? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det finner vi ut når den kommer eller når de gir ut video eller lignende Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det finner vi ut når den kommer eller når de gir ut video eller lignende Den kom jo i forrige patch Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Den patchen jeg nevner med advanced sackboy cusomisation har ikke kommet ut enda Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg søker folk til å være med på litt LBP i kveld kl 20:00 Trenger 3 folk til å være med å hunte trophies ; ) Det er "full pott" og "Partyløve" Noen som har lyst? Legg meg til, PSN: Tullsau (hvis du ikke alleredde har lagt meg til) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvor lenge spiller du? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Den patchen jeg nevner med advanced sackboy cusomisation har ikke kommet ut enda Jeg tok feil. Beklager. Uansett. Jeg trenger folk på vennelista som faktisk spiller LBP. Altfor få som spiller det. Add meg gjerne. PSN = AmoredPSN Endret 7. april 2009 av Amored Lenke til kommentar
kristians1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 litt off topic, men trenger litt hjelp. Har nettopp fått LBP, men det viser seg at routern min ikke støtter dette spillet, greit nok det. Men når jeg kobler internett kablen til PS3en får jeg samme melding. Går det ikke å spille online via internettkabel???! mvh Ø Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror det er du som har et rart nettverk eller en innstilling feil. Aldri hørt om et spill med online tjeneste som ikke støtter en router eller ikke kommer seg på. Lenke til kommentar
linhlol Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ville vært kjekt om noen hadde prøvd det nye levelet mitt, Labyrinth v1 (søk bare på linhlol) ^^ Lenke til kommentar
kristians1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skjønner ikke det her helt... Har nå koblet ps3en til internettkablen, og forbindelsessjekken er fullført, men dette kommer opp: "Den router som er i bruk støtter muligens ikke IP fragment og kommunikasjonsfunksjonen på enkelte spill kan bli begrenset." ...men jeg har jo koblet kablen rett fra modem til ps3 Noen kloke hoder som kan hjelpe meg litt?? Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sært at det kommer opp noe med router hvis du er direkte tilkoblet ditt Modem. Prøv å restarte modemet og sjekk instillingene for nettverk på konsollen din:) Lenke til kommentar
kristians1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 internett funker på ps3en, men går ikke klikke på "Administrer spillere" tror jeg fant ut av det.... *flaut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå