Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være en festbrems eller en Xbot, men jeg har spilt dette i noen timer hos en kamerat, og jeg ser egentlig ikke helt det store i det. Kanskje jeg rett og slett ikke er en match for spillet, men jeg ser ikke helt det virkelig store med det slik som andre tydeligvis gjør.

Du er litt festbrems :(:p

Men neida alvorlig talt, så vet jeg ikke helt hva som sugde meg inn i littlebigplanet.

Sjarmen er jo der, små søte bamser som jobber seg igjennom godt gjennomtenkte områder, i rare klær og med fantastiske ansiktsutrykk:) Fysikken er artig, musikken er herlig, alt som skjer i spillet er etter min mening rett og slett humoristisk, har aldri ledd så mye noensinne. Vil anbefale å spille med 3 venner, blir totalt kaos og bare vittig.

Dog vi kan ikke elske alt Lakus:( desverre. Kanskje bare ikke spille er noe som sjarmerer deg:/

Syns du skal gi det et par sjanser til ihvertfall, så skal jeg plukke opp Halo 3:O

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Det er vel kanskje mange som trenger å bli hjertet for å få det trofeèt hvor man må ha blitt hjertet 30 ganger osv... Hadde det vært en ide om en lagde en tråd hvor man skrev seg opp på en liste og de som var på denne lista ble hjertet som person og alle banene de hadde laget...? Alle som skriver seg opp hjerter da selfølgelig de andre som står på lista. Hvis dette hadde funket hadde vi i det minste sluppet all den reklameringen om sine egene baner og "H4H" komentarer over alt! :)

Lenke til kommentar

Dette ble vel prøvd ut på Diskusjon.no uten så altfor mye hell, tror jeg. Det er jo faktisk litt stress å sitte og søke opp 50 personer for så å hjerte alle sammen, oh holde orden når det kommer nye på lista osv. Dessuten er jeg litt i tvil om det blir det helt store "oppmøtet" i en sånn ordning nå, da de fleste troféhorene allerede har fått Platinum i LBP. ;)

EDIT: Og jeg opplevde også å få troféer fra ganske mange ukjente folk, om du gjør deg ordentlig flid og bruker litt tid på en bane, som det faktisk var tenkt at man skulle gjøre, så får du troféet lett uten andres hjelp :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Dette ble vel prøvd ut på Diskusjon.no uten så altfor mye hell, tror jeg. Det er jo faktisk litt stress å sitte og søke opp 50 personer for så å hjerte alle sammen, oh holde orden når det kommer nye på lista osv. Dessuten er jeg litt i tvil om det blir det helt store "oppmøtet" i en sånn ordning nå, da de fleste troféhorene allerede har fått Platinum i LBP. ;)

EDIT: Og jeg opplevde også å få troféer fra ganske mange ukjente folk, om du gjør deg ordentlig flid og bruker litt tid på en bane, som det faktisk var tenkt at man skulle gjøre, så får du troféet lett uten andres hjelp :)

Du sier noe der da... Er bare irriterende å sitte å vente på trofeèt :p Blir bare litt kjedelig å komentere på alle poppis banene ved å skrive H4H for å få et trofè.(Hvis du ikke er superflink til å lage baner da :))

Lenke til kommentar

Må få si at eg var litt skeptisk til spillet. Begynte å spille det og det virket litt barnslig, men etter å ha spilt det en stund så brydde eg meg ikke noe om at det virket litt barnslig. Musikken var bra og spillet var egentlig genialt. Alt i alt er eg stor fornøgd med spillet.

Lenke til kommentar

Min mening:

LBP var et O.K. spill. Ble veldig fort ferdig med det, og online-delen leverte ikke varene etter min mening. For at det skulle blitt morsomt så måtte man (slik jeg ser det) hatt et større fokus på konkurranse, seier/tap, evt rank eller exp. Spilte gjennom det på en uke, og la fra meg spillet to-tre dager etterpå - for godt.

Var ikke veldig gøy å spille igjennom ett og ett middelmådige brett, med folk jeg ikke har peiling på hvem er, når det omtrent ikke er noen konkurranse i det!

Men det er meg - jeg har et killerinstinct, og liker å vinne når jeg spiller... LBP er kanskje bare ikke min type spill. :)

Min karakter: 4.

Endret av skrtel
Lenke til kommentar
Min mening:

LBP var et O.K. spill. Ble veldig fort ferdig med det, og online-delen leverte ikke varene etter min mening. For at det skulle blitt morsomt så måtte man (slik jeg ser det) hatt et større fokus på konkurranse, seier/tap, evt rank eller exp. Spilte gjennom det på en uke, og la fra meg spillet to-tre dager etterpå - for godt.

Var ikke veldig gøy å spille igjennom ett og ett middelmådige brett, med folk jeg ikke har peiling på hvem er, når det omtrent ikke er noen konkurranse i det!

Men det er meg - jeg har et killerinstinct, og liker å vinne når jeg spiller... LBP er kanskje bare ikke min type spill. :)

Min karakter: 4.

4 av hva?

Litt viktig å få med... :p

Lenke til kommentar

Har lastet ned MGS pakken og skal lage en kanon som går fram og tilbake rundt ved hjelp av en vinglebolt. Så har jeg satt på sånne utskytningsramper og programmert dem med plasma baller, men når den skyter, skytes ballene ut fra alle kanter av kartet.

Noen som har løsning på problemet? Si fra hvis dere ikke skjønner hva jeg mener så prøver jeg å forklare nærmere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...