Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig den der feilen med at folk ikke får savet? Er dette for alle eller bare for dem som har funnet mye og lagd mye så det ikke er mer plass på save filen eller no:S?

Det er to forskjellige ting. Når man har lagret for mange stickers, bilder og objekter osv, får man beskjed om at profilen er for stor og ikke kan lagres. Da må man slette noen objekter,stickers eller bilder i Popit-menyen for å få lagret spillet igjen.

Men det jeg sliter med er at spillet ikke vil lagre uansett hva jeg gjør. Jeg har slettet nesten alt som kan slettes, men likevel lagrer ikke spillet. Jeg får heller ingen beskjed om at profilen er full. Leste en plass at dette skyldes at save-filen er ødelagt fordi spillet ble skrudd av mens det holdt på å lagre. Noe som igjen skyldes at spillet er så fullt av bugs at det stadig låser seg. Og at man må re-starte PS3en for å kunne spille mer. :angry:

Edit: Men når det er sagt så elsker jeg dette spillet. Det er utrolig artig å spille sammen med folk. Samme om de sitter ved siden av deg i sofaen, eller på andre siden av kloden. ;)

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig den der feilen med at folk ikke får savet? Er dette for alle eller bare for dem som har funnet mye og lagd mye så det ikke er mer plass på save filen eller no:S?

Det er to forskjellige ting. Når man har lagret for mange stickers, bilder og objekter osv, får man beskjed om at profilen er for stor og ikke kan lagres. Da må man slette noen objekter,stickers eller bilder i Popit-menyen for å få lagret spillet igjen.

Men det jeg sliter med er at spillet ikke vil lagre uansett hva jeg gjør. Jeg har slettet nesten alt som kan slettes, men likevel lagrer ikke spillet. Jeg får heller ingen beskjed om at profilen er full. Leste en plass at dette skyldes at save-filen er ødelagt fordi spillet ble skrudd av mens det holdt på å lagre. Noe som igjen skyldes at spillet er så fullt av bugs at det stadig låser seg. Og at man må re-starte PS3en for å kunne spille mer. :angry:

Edit: Men når det er sagt så elsker jeg dette spillet. Det er utrolig artig å spille sammen med folk. Samme om de sitter ved siden av deg i sofaen, eller på andre siden av kloden. ;)

Det kom med den patchen som kom ved jule tider tror jeg. skal bli fiksa i ny patch tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg elsker dette spillet, men spiller det ikke like hyppig som de første ukene etter utgivelse. Men fortsatt et spill jeg alltid vender tilbake en gang i blant.

Noe annet som er litt morro er at det er et spill jeg som 18-åring kan sitte å spille i timesvis, og når jeg må passe brodern på 5 kan han nyte det i like mange timer ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

E litt gammelt på den siden iallfall, men nye ting funnet i en trailer for LBP:

PSN user corn_fest on the LittleBigWorkshop forums has been busy analyzing the latest tips video from Media Molecule. He’s noticed a number of new features just by watching the video through a few times. Here’s what he’s seen…

• Radius setting added to magnetic keys

feature1.jpg

Very handy! This is going to expand the usefulness of magnetic keys quite a bit.

• Current track bubble added to audio objects

feature2.jpg

A small but nice touch. Bring on more music!

• A new special object

feature3.jpg

This item first arrived in the MGS4 Story mode levels, and we reported back then that it was not yet available in create mode. We’re pretty certain that this controls lighting levels, allowing for much more atmosphere throughout a level. If you’ve played the MGS Level Pack levels, you’ll have noticed this little tool on screen whenever you enter a section which changes atmosphere using light.

• Infinite lives checkpoint

feature4.jpg

Nice! This could come in handy for survival challenge levels infact. You could provide infinite lives during a timed ‘training mode’ section, for example.

• Character enhancement system changes

feature5.jpg

From left to right: Jetpack, unknown item, Jetpack again?, Paintinator. Number 2 appears to be a ‘removal’ tool, walk past it to remove any power ups? Not sure what number 3 is though, perhaps a brand new powerup? We can only speculate, but it looks that way to us.

Media Molecule yesterday announced patch details, with the next patch (Edam) being a bug fixing patch. So that means these features are most likely going to be with us after that, in Cornish Yarg, which is just entering the testing phase. With Mm saying it will have a 6-8 week testing cycle, these features could be with us between March 1st and 16th.

Ser bra ut dette :)

Kilde

Lenke til kommentar

Spilte det her med en kamerat for et par dager siden, fy f og vilt og avhengighets skapende det var. Gleder meg til å få spilt det med kjæresten, skal bli stas.

Jeg ble så glad i fysikken, hvordan alt i miljøet reagerte på ting når det datt over hverandre osv, det var så morsomt lagt til. Og alt med klær osv, pimpe charactern sin er noe man aldri går lei av, ihvertfall ikke med de ansikts utrykkene som er i spillet. osv :)

Lenke til kommentar

Exciting PSP News

LittleBigPlanet – Developed in conjunction with MediaMolecule, the critically acclaimed game LittleBigPlanet makes its way to the PSP, offering new SackBoy™ adventures with the same play, create, share experience for gamers on-the-go, in addition to brand new levels and environments specifically created for the platform.
Lenke til kommentar

Ikke for å være en festbrems eller en Xbot, men jeg har spilt dette i noen timer hos en kamerat, og jeg ser egentlig ikke helt det store i det. Kanskje jeg rett og slett ikke er en match for spillet, men jeg ser ikke helt det virkelig store med det slik som andre tydeligvis gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...