Gå til innhold

LittleBigPlanet Universet!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Sputnik : Språket i spillet bestemmes av språket du bruker på selve PS3, så du vil kunne bruke norsk. Jeg tror ikke det er noen soneinndeling i onlinedelen, men dette er jeg ikke helt sikker på. Derimot er det alltid mulig å joine/invitere folk fra vennelista.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

22 Desember kommer Pirates Of the Caribbean med Vann til LittleBigPlanet :D

http://www.youtube.com/watch?v=YVfqcXFF9us&feature=player_profilepage

Alt om pakken finner du her.

Først Vagrant Story så dette. Sony åpner julegavene tidlig :) På tide å dra frem igjen LBP

Er det noen som spiller LBP om dagen?

blcmn er PSN ID'n min, hvis noen vil teame opp eller konkurrere. Merk friendrequest med 'gamer.no' eller noe i den duren, er mange ukjente som requester.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Little Big Planet er et av de aller beste og mest fantastiske spillene jeg har spilt noen gang. Gud vet hvor mange hundrevis, kanskje tusenvis, av timer jeg puttet inn i det spillet. Oppfølgeren var også solid, og satt opp mot LBP1 er det et bedre spill, men det var for likt, og for lite nytt, til at jeg orket å spille det mer enn noen få døgn. Da jeg fikk det hadde jeg tross alt spilt det første spillet ihjel.

At de nå går over til Karting er derfor noe jeg ser strålende positivt på! Jeg elsker tross alt universet, og det skal bli herlig å få en frisk opplevelse med sackboy og de herlige tonene. At det minner veldig om andre spill blåser jeg egentlig i. LBP er LBP, og det er et særpreg nok for min del. Gleder meg enormt, og som et siste punktum legger jeg ved et rykende ferskt inetervju med en hyggelig kar bak spillet:

http://www.gametrailers.com/video/first-look-littlebigplanet-karting/729753

Endret av Ferb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...