Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, som den nettby nerden jeg er, så lurer jeg på om d er noen her som har nettby og hva er brukernavnet ? Mitt er hvertfall jkcs ^^, Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Burde vel kanskje skrive en mer beskrivende tittel...? Anyway, har ikke nettby Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, som den nettby nerden jeg er, så lurer jeg på om d er noen her som har nettby og hva er brukernavnet ? Mitt er hvertfall jkcs ^^, Trodde du var en jente så jeg ble dypt skuffet da jeg så du var en gutt. Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 hahahaha xD Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi burde ha 3-ords regelen her å. Har ikke nettby. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nettby er ikke for meg. Hadde en bruker i liten periode men NB ble litt for ungt for meg. Like gale som Fettnerd. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde nettby, men så spurte jeg meg selv om hva som var poenget med å være der inne, og da meldte jeg meg ganske fort ut. Stedet er jo ikke brukenes til noe Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Emnetittelen endres til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hihi, jeg husker jeg lagde en lik tråd på gamle Gamer, men det ble selvfølgelig glemt og bortgjemt Min er : Fuckhamkam. Be gentle. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde nettby, men så spurte jeg meg selv om hva som var poenget med å være der inne, og da meldte jeg meg ganske fort ut. Stedet er jo ikke brukenes til noe Jo man kan lese de SVÆRT informative nyhetsinnleggene på første side. Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Må si det er ikke pga serriøsitet at jeg er der (A) x'D Im there for the girls !<33 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hell no. Ikke tatt i det med en ten-feet pole! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Paazaaan Send meh letters! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Slettet forde jeg angrer Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er nettby? Ett Norskt nettsamfunn for fjortiser. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tråden flyttes til Småprat. Lenke til kommentar
emveep Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hihi, jeg husker jeg lagde en lik tråd på gamle Gamer, men det ble selvfølgelig glemt og bortgjemt Min er : Fuckhamkam. Be gentle. Du har min dypeste respekt. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har greid å rote meg inn her jeg også... Bruker: mikejensen Lenke til kommentar
J0den Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heitmann93, er der for jentene;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå