Cloudemyx Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det husket jeg ikke, så da trodde jeg kanskje at det var det nyeste. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er nok ikke det nyeste, men det er helt klart blandt de beste. Lords of Shadow er helt klart blandt de dårligste. Dracula X Chronicles / Rondo of Blood er old-school Castlevania der man går gjennom brettene i rekkefølge (Stage 0, Stage 1, Stage 2 etc). Det er ganske lineært, men det er svært mange hemmeligheter og sånt å finne, og gameplayet er perfekt. På mange måter er det dritvanskelig helt til man finner ut en bra taktikk. Akkurat sånn det skal være. : Lords of Shadow ble for kjedelig for meg og manglet helt Castlevania-følelsen. Order of Ecclesia har en dame som hovedperson (og hun er ikke engang en Belmont eller Morris), har en stor del utenfor slottet og mangler totalt våpen, men det er likevel mye mer Castlevania enn Lords of Shadow. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvordab fungerer egentlig det med 17,5 % avslag fra England? Jeg betalte mer enn det jeg egentlig skulle ha betalt med 17,5 % avslag. (Zavvi) Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lurer på om tollen alltid vil være på 103 kr, eller hva det nå var, eller om hvis jeg fks bestiller en konsoll, så blir tollen høyere? Håper på svar:) Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg lurer på om tollen alltid vil være på 103 kr, eller hva det nå var, eller om hvis jeg fks bestiller en konsoll, så blir tollen høyere? Håper på svar:) Det er ikke toll på spill. Du tenker kanskje på Postens «Forenklet tollbehandling»? Dette er avgift du betaler til posten hvis du vil de skal ta seg av fortollingen for deg. Hvordab fungerer egentlig det med 17,5 % avslag fra England? Jeg betalte mer enn det jeg egentlig skulle ha betalt med 17,5 % avslag. (Zavvi) Hvis du fortsatt lurer på dette så er det fordi Zavvi ikke sender fra England, men fra Jersey området. Der er det 0% moms (mulig det er et par prosent men det spiller ingen rolle da zavvi selger til markedet utenfor jersey og dermed ikke betaler moms uansett), mens amazon f.eks sender fra Storbritannia, hvor det er 20% moms. Endret 7. september 2011 av formkake Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lurer på om tollen alltid vil være på 103 kr, eller hva det nå var, eller om hvis jeg fks bestiller en konsoll, så blir tollen høyere? Håper på svar:) Oki, men jeg tenkte på konsoll. Er det noe toll på den, eller forenklet tollbehandling på den også? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei det er ikke toll slike varer. Foreslår du leser mer på posten sine nettsider. Jeg husker ikke deljene.. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) det er ikke toll på spill, konsoller osv. Men Om prisen på det du bestiller overstiger 200kr kommer det i tilegg et fortollingsgebyr og 25% moms av prisen. Et eksempel: kjøper du PS3 til 2000kr blir Det moms på 500kr og tollgebyr på 103kt. Endret 8. september 2011 av BuerNOR_ Lenke til kommentar
Tozy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvordan fungerer det kjøpe spill fra play.com? jeg kjøpte nettopp 2 spill derifra, det ene kjøpte jeg fra play.com og det andre fra en bruker, er dette helt nytt og hvorfor har de gjort det sånn? jeg trykte på den store purchase knappen så jeg lette ikke etter bruktvarer, thanks! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Play-Asia coupons: CB-UHR-QGG (Enjoy US$8 off a purchase of US$88 or more) OU-ROW-TIS (enjoy US$15 off a purchase of US$150 or more) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hei, noen som har erfaring med Amazon.com og "import fees deposit"? Verdien av varene jeg kjøper er under 200 NOK med god margin (men med frakt blir det ca 325). Jeg skjønner derfor ikke hvorfor jeg i tillegg skal betale import-avgift på ca 80 kr! :S Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Spør her jeg. Lurt på å selge noen Snes spill o.l på Ebay.com. Spørsmålene er angående frakt. Ser på Posten.no at grunnprisen er 270kr og det stiger per kilo, men hvilken embalasje er det folk pleier å bruke til spill og hvor mye koster den ? Og er det noen andre utgifter utenom grunnprisen og embalasje ? Endret 12. juni 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Pleide å kjøpe brukte spill før til f.eks PS2/3, og fikk dem alltid i en konvolutt med bobleplast. Disse koster ikke stort, og er mer enn store nok til ett eller to spill. Tror nok du får større konvolutter også. Da betaler du bare vanlig porto. Er ikke ofte jeg sender noe til utlandet, men en vanlig pakke til f.eks USA koster to, tre hundre spenn, avhengig av hvor tung den er. De gangene jeg har sendt noe til USA har jeg brukt en vanlig eske, og dyttet inn litt forskjellig lett, mykt materiale for å sikre lasten. Det er alt fra bobleplast til papp revet i strimler. Bobleplast er nok det beste (mykt og veldig lett), men vær kreativ om du mangler det. Lenke til kommentar
Sikator Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Akuratt informasjonen jeg googla etter! TAKK! Ett spørsmål! Om jeg handler si 2-20 spill, hver for seg koster de UNDER 200kr vil jeg da måtte betale toll og MVH? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvis de sendes samlet, ja. Lenke til kommentar
CharlieSS Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Merk også at hvis det står USK på spillene istedenfor pegi så har lavere bruksverdi i Norge. Nå kjøper jeg nesten bare nedlastningskoder på pc og steam har mye billig når de har kampanjer, men denne siden har fra fler leverandører. Endret 16. april 2015 av CharlieSS Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Har ikke bestilt spill fra utlandet siden jeg hadde PS3 og det begynner å bli en stund siden. Hvor bestiller folk sine fysiske konsoll spill og ekstra kontrollere etc? Før bestilte jeg fra play.com som sendte portofritt, men ser ut som den sjappa er lagt ned. Er det noen utenlandske som sender portofritt for tida eller har billige fraktpriser som det er verdt å sjekke ut for tilbud? Det er jo ikke alle spill som er tilgjengelige som digital download. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå