Essem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Spill til en verdi på over 200,- må fortolles, ikke medregnet fraktkostnader. Endret 25. mai 2009 av Sputnik Flyttet fra en annen tråd Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Spel over 200 kr vil bli fortolla INKLUDERT eventuelle fraktkostnadar, drugiS Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At det var? Koster spillet MINDRE enn 200, men frakten fører til at det blir over 200 kr, vil det IKKE komme ekstra gebyrer. Spillet må koste over 200 kr for at det skal fortolles. Fraktkostnadene har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Beklager, misforstod tydeligvis den posten din. Men då er me jo einige Lenke til kommentar
8974568 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) *Snip* eller man kan betale den ekstra avgiften som går til å bygge blant annet sykehus (betale din sykehusregning), bygge veier, og andre ellers gratis offentlige goder norge har å tilby.... (det vil si, hvis den ekstra avgiften går til alt det da) Endret 29. juni 2009 av Sputnik Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gjelder dette kun spill? Jeg har tenkt å bestille en t-skjorte og en plakat fra Valve shop, men den totale prisen, både produktene og gebyrene fra FedEx, overskrider den magiske 200,- grensa. Produktene i seg selv koster 180kr. Må jeg likevel betale toll? Og får jeg brev i posten når jeg kan hente sakene på det lokale postkontoret? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det gjelder all import. Bestilte akkurat en pakke fra Valve Store, og det gikk smertefritt. Beskjed fikk jeg også. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 2 spørsmål: 1: Vil det lønne seg å kjøpe flere spill samtidig i Norsk butikk eller fra utelandsk butikk? (VGP i mitt tilfelle) eksempel: kjøpe 4 spill til 60-70 kanadiske dollar stk (underkanta 400,- stk) 2: forhåndsbestilling! Får man spillet på utgivelses dato eller senere når man bestiller? (VGP her også) Ser at eks Gamezone.no sier 19.11.2009 for AC2, mens VGP skriver "in stock 17.11.2009" Vil jeg få spillet den 17 eller er det datoen de sender spillet? Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 2 spørsmål: 1: Vil det lønne seg å kjøpe flere spill samtidig i Norsk butikk eller fra utelandsk butikk? (VGP i mitt tilfelle) eksempel: kjøpe 4 spill til 60-70 kanadiske dollar stk (underkanta 400,- stk) Well, om du skal kjøpe spill til rundt 400 kr pr stk fra VGP lønner det seg å kjøpe flere på en gang, da du da kun betaler fortollingsgebyr 1 gang Men det lønner seg nok da heller å kjøpe spillene i norsk butikk først som sist, da det fort blir rundt 550 kr pr spill fra VGP (om de koster rundt 400) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Den er grei, takker for svar Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vet at vi i Norge ikke kan bestille fra Play sin Play trade greie. Men kan jeg kjøpe f.eks figurer? Har bare kjøpe spill og filmer der før, ser ikke noe om det, men kanksje noen som vet? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vet at vi i Norge ikke kan bestille fra Play sin Play trade greie. Men kan jeg kjøpe f.eks figurer? Har bare kjøpe spill og filmer der før, ser ikke noe om det, men kanksje noen som vet? Jo det kan vi. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vet at vi i Norge ikke kan bestille fra Play sin Play trade greie. Men kan jeg kjøpe f.eks figurer? Har bare kjøpe spill og filmer der før, ser ikke noe om det, men kanksje noen som vet? Jo det kan vi. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Ifølge siden deres kan folk utenfor england bare kjøpe film, spill, klær og bøker. Å playtrade funker bare i England. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Takk begge to, hmm, neste gang skal jeg slenge inn en figur og se hva som skjer Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg vet at vi i Norge ikke kan bestille fra Play sin Play trade greie. Men kan jeg kjøpe f.eks figurer? Har bare kjøpe spill og filmer der før, ser ikke noe om det, men kanksje noen som vet? Jo det kan vi. Jeg har bestilt derifra flere ganger. Ifølge siden deres kan folk utenfor england bare kjøpe film, spill, klær og bøker. Å playtrade funker bare i England. Merkelig, det må være noe nytt isåfall. For jeg har kjøpt spill gjennom playtrade. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om du gjør om valuttaenheten til Euro (klikker oppe i høyre hjørnet) får du opp selgere som sender til Europa i PlayTrade. Men jeg tror fortsatt de begrensningene som lolidude postet på hvilke varer du kan kjøpe gjelder. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Om du gjør om valuttaenheten til Euro (klikker oppe i høyre hjørnet) får du opp selgere som sender til Europa i PlayTrade. Men jeg tror fortsatt de begrensningene som lolidude postet på hvilke varer du kan kjøpe gjelder. Det var en meget god opplysning, tusen takk KMK Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som har bestilt fra VGP i det siste og ikke betalt toll? tenkte å forhåndsbestille et spill, men det er lenge siden jeg har kjøpt spill fra VGP og vil helst ikke betale toll de markerer pakka som gave fortsatt eller? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg fikk toll på Blazblue (PS3) og Ratchet & Clank: ToD (PS3) som jeg mottok for 2 dager siden <_< Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bare et enket spm, en av dere sikkert kan. På play.com Kan jeg f.eks. kjøpe flere spill til 150kr? For som jeg ser så får jeg en pakke den ene dagen og en annen den andre dagen, så tingene sendes stort sett ikke sammen. Men i dag fikk jeg to bøker i samme pakke? var jo under grensa men hvis alt sendes hver for seg så vil det være enklere å kjøpe mer enn å måtte bestille litt og litt. Skjønner såklart at hver ting ikke kan overstige 200 spenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå