magnusalex Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Da er det bare å fremvise kvitteringer eller bankutskrifter i et brev til Posten, som kan gjøre om feilprisingen. Tar litt ekstra tid, men det er ikke "umulig" å rette opp slike feil. Lenke til kommentar
namhp Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bestilte min ringenes herre boks fra Play.com 22.03, enda ikke fåt den . Burde jeg sende mail til dem? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Nei, du må nok vente litt lenger. Hvis du ikke har fått noe etter 3-4 uker bør du kontakte dem. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da er det bare å fremvise kvitteringer eller bankutskrifter i et brev til Posten, som kan gjøre om feilprisingen. Tar litt ekstra tid, men det er ikke "umulig" å rette opp slike feil. Alt for mye arbeid som må nedlegges for å spare noen kroner. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan man betale faktura for produkter fra Play.com eller DVD.CO.UK osv.? Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan man betale faktura for produkter fra Play.com eller DVD.CO.UK osv.? Ikke ifra Play ihvertfall Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg kjøpte Force Unleashed til 360 i et sted i Asia. Hele pakken kostet over 200 kr m/frakt, men der skrev på pakken at prisen var billigere enn den egentlig var, slik at jeg ikke trengte å betale noe gebyr eller no. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er det blitt slik nå at en plutselig må betale i euro om en bor utenfor UK ? Gjelder Play.com dette altså Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvordan vil dette bli hvis spillet du kjøper er en gave? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Er det blitt slik nå at en plutselig må betale i euro om en bor utenfor UK ? Gjelder Play.com dette altså Nei, kun om du handler varer via PlayTrade. Hvordan vil dette bli hvis spillet du kjøper er en gave? Spiller ingen rolle. Samme regler gjelder. Dersom "gaven" hadde blitt sendt fra en privatperson er reglene annerledes, men nettbutikker er som kjent ikke privatpersoner. Lenke til kommentar
Carl Volt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noen som er helt sikre på at Amazon.co.uk sender spill til Norge? Det står nemlig i lista dems at dem bare sender "Games"til Norge, men Norge står ikke under "Video Games" Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Joda, selve Amazon.co.uk selger spill til Norge, har selv kjøpt hos dem mange ganger, men de andre selgerne som bruker amazon gjør det visstnok ikke. Før pleide de å holde disse selgerne adskilt fra Amazon's sortiment, men i det siste har de begynnt å gi inntrykk av at det er Amazon selv som selger de ("In stock" beskjed og alt), noe som er jævlig irriterende når du kommer til utsjekkingen og får beskjed om at du ikke får lov til å kjøpe spillene. Men så lenge det står "dispatched from and sold by Amazon.co.uk" under prisen bør det gå bra. Lenke til kommentar
Carl Volt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Joda, selve Amazon.co.uk selger spill til Norge, har selv kjøpt hos dem mange ganger, men de andre selgerne som bruker amazon gjør det visstnok ikke. Før pleide de å holde disse selgerne adskilt fra Amazon's sortiment, men i det siste har de begynnt å gi inntrykk av at det er Amazon selv som selger de ("In stock" beskjed og alt), noe som er jævlig irriterende når du kommer til utsjekkingen og får beskjed om at du ikke får lov til å kjøpe spillene. Men så lenge det står "dispatched from and sold by Amazon.co.uk" under prisen bør det gå bra. YES! Da kan GWFL gå og henge seg en liten tur, mens jeg kan bestille The Pitt og Operation Anchorage fra amazon.co.uk når det kommer 29 Mai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Kjøpte Resident Evil 5 limited edition fra japan når det kom ut. kosta rundt 500kr, men utpå pakken var det stempla ` ikke tollpliktig` , haha Og har ikkje hørt noe siden, så hva dem dreiv med er ikkje godt og si. Fornøyd eg da. Endret 5. mai 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er det blitt slik nå at en plutselig må betale i euro om en bor utenfor UK ? Gjelder Play.com dette altså Velg pund helt øverst til høyre. Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet om VGP (Videogamesplus) fortsatt automatisk setter at prisen på spillet er under 200 kr når man bestiller derifra? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som vet om VGP (Videogamesplus) fortsatt automatisk setter at prisen på spillet er under 200 kr når man bestiller derifra? De gjorde iallefall det sist jeg kjøpte derifra, som var for en måned siden, så jeg tror de enda gjør dette Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har så utroli lyst å bestille Boom blox 2 ifra play.com men det koster 25 pund å det er jo over 200kr grensen:S Må jeg betale gebyr og sånt da? ikke noen plasser som sender med privat adresser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå