Dinsdale Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Desverre fikk EA de grådige skitne labbene sine på Tolkien sitt livsverk.Kilde FaroJournalen nr 2 2009 EA fikk også grådige skitne labbene sine på et Skate-spill.....og et spill med Parkour....og noe fotballgreier. Nei legg ned hele EA, de er bare ute etter å tjene penger. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir nok ikke et kjøp, får vel låne det av en venn. EA fikk også grådige skitne labbene sine på et Skate-spill Men skate spillene er faktisk bra da Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Regner med noe slikt, ja. God anmeldelse som tar for seg det viktigste i spillet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser og høres ut som et kjedelig reppetivt spill uten substans. På metacritic oppsumerer de sånn noenlunde med det samme som blir nevnt i omtalen på gamer.no men de gir den langt høyere karakter av grunner jeg ikke forstår Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt morsomt at fyren som har designa coveret til dette er nordmann. Ellers er det ikke så veldig mye med spillet som interesserer meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg holder meg langt unna. Likte Two Towers-spillet som kom for et par år siden. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Etter å ha spilt demoen, må eg si meg enig i karakteren her, rett og slett et DÅRLIG spill. Dethavner i samme kategori som de fleste andre LOTR spill eg har prøvd. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes faktisk at demoen var litt morsom. Noe kjøp fristet ikke og frister ihvertfall ikke etter denne anmeldelsen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men skate spillene er faktisk bra da"Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier én ting, men mener noe annet, ofte det motsatte. Ironi kan uttrykkes både i skrift og i tale, og kan oppleves som en uskyldig spøk, men også som spottende hån."-http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Ironi er et bevisst uttrykk for flertydighet, for eksempel ved at man sier én ting, men mener noe annet, ofte det motsatte. Ironi kan uttrykkes både i skrift og i tale, og kan oppleves som en uskyldig spøk, men også som spottende hån."-http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Du burde vite at ironi funker sjeldent på nett. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var da 9x obvious at innlegget til Dinsdale var ironisk. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde ingen forhåpninger til dette spillet så resultatet var som forventet. Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva morro så lenge det varte, spilte igjenom det på splitscreen med en kompis, men runda heile spille på 1 1/2 time, så det hva litt skjipt. Grafikk- og fysikkmotoren hva nokka dritt... Men det e jo litt morro me long bow headshot på 500m da Men som sakt, typisk EA Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Virker som EA aldri lærer seg at de skal kvalitetssikre spillene før de lanseres. Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg prøvde demoen og syntes det rett og slett var kjedelig. Det eneste Ringenes Herre-spillet jeg har likt er Kampen om Midgard 2. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Musikken er det klart beste ved spillet. Man får en skikkelig Ringenes Herre-følelse pga. musikken. Men resten er rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde håpet på en ny opplevelse allá Two Towers til PS2 - men neida. Fin anmeldelse, likte spesielt "Skal man finne noen som helst glede i dette spillet må man minst ha et Tolkien-alter i stua og et usunt forhold til konseptet i sin helhet.". Måtte trekke litt på smilebåndet der ja =) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trist at enda et spill med Ringenes Herre-lisensen skuffer, jeg koste meg mye med Two Towers til PS2. Men bra det kom en anmeldelse, så slapp jeg unna et bomkjøp! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Au! Dette hørtes ikke bra ut. Synd... Jeg så nettopp gjennom LOTR special exstended edition igjen, filmene er i alle fall noen mesterverk! Trist at enda et spill med Ringenes Herre-lisensen skuffer, jeg koste meg mye med Two Towers til PS2. Men bra det kom en anmeldelse, så slapp jeg unna et bomkjøp! Ja Two Towers til ps2 var bra Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan ikke si annet en at jeg vart litt skuffet over dette :/ Hadde virkelig håpet på å få et stort mekti spill med digre frie slagmarker jeg kunne leke meg på med et glimrende kamp system .. men det skjedde vist ikke :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå