mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det siste spillet fra Midgard blir aldri en klassiker (skrevet av Lasse Lervik). Les mer Lenke til kommentar
Cyrus_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjipt, hadde litt foråpninger til spillet. Det kunne ha blitt bra hvis de hadde gjort jobben sin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må innrømme at det var dette jeg forventet da jeg så spillet i aksjon. Det manglet rett og slett for mye og det virket som et spill i planleggingstadiet. Men,men. Nok av lignende spill vil komme, så vi får bare vente litt til. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har hørt så mye bra om dette spillet, så ble sjokka da jeg så 3'ern :o Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som forventet egentlig, det eneste brukbare LOTRO spillet jeg kan huske må være "Kampen om Midgard". Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen bør lage en LOTR mod til Battlefront istedet. Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Leser et intervju med Silje Grønli (PR & Promotion manager, EA) "Salget går ganske bra på 360, men det har gått tregere på PC. De som bruker PC har da også et større utvalg i Lord of the Rings-universet" Beklager Silje, men jeg tror det har noe med at dere lager dårlige spill, og vi forventer bedre av en lisens som burde stått sterker. Desverre fikk EA de grådige skitne labbene sine på Tolkien sitt livsverk. Kilde FaroJournalen nr 2 2009 Lenke til kommentar
Stream Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg lastet ned demoen til PS3, men orket ikke engang å spille gjennom hele demoen. Nå skal det dog sies at jeg på ingen måte er fan av denne type spill. Guttungen på 9 år syntes derimot at det var bra. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EA kjente vel lukten av lettjente penger. Det er vel alltids lov å håpe at blir fritt frem å bruke lisensen om noen år. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får ikke håpe det kommer noen PlayStation-folk å skal bashe treern da Etter å ha prøvd demoen, skjønner jeg det godt. Var ikke akkurat så bra spillet. Birger Lenke til kommentar
Faydedar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jr. på 8 har rundet spillet og han synes det var storveies. Jeg synes ikke at spillet er veldig bra men det er ikke veldig dårlig heller. Flerspillerdelen med splitscreen er morsom og achivements er ganske enkelt å få. Så da har jeg ihvertfall rundet 1000 points der Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde ikke mange forventinger til dette spillet, men blei likevel skuffet. Spillet er lavmål sammenlignet med Star Wars Battlefront 1 og 2. Jaja er nå mye annet bra som blir lansert nå for tiden Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meh. Prøvde demoen. Makan til makkverk =( Pandemic, som lagde klassikeren Battlezone 2 har sunket til et stusselig nivå. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er helt enig med masse som står her, men tror det er berde på PC det har det ihverfall verdt med Battle front. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har heller ikke så høy Metacritic: http://www.metacritic.com/games/platforms/...heringsconquest Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må innrømme at det var dette jeg forventet da jeg så spillet i aksjon.Det manglet rett og slett for mye og det virket som et spill i planleggingstadiet. Kunne ikke sagt meg mer enig enn det du skriver der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syntes det var helt greit som et spill man kan spille når det ikke er noe annet å spille, iforhold til hva jeg fikk ut av demoen. Men når er vel det en aktuell problemstilling? Lenke til kommentar
IcyteC Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette blir ikke ett kjøp.. Er spillet like kjedelig som Demoen, dropper jeg dette! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da ble Lasse Lervik historisk. Den første omtalen på nye gamer Ikke enig i 3/10. Hadde gitt 5/10. Det har sine feil men det er gøy så lenge det varer. Men spiller det ikke flere ganger. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg synes demoen var dårlig og det høres jo ut som om fullversjonen er like dårlig. Typisk EA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå