C4STOR Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har akkurat spillt demoen. Tutorial var jo drepende kjedelig. Fikk meg til å lure på hvorfor i alle dager folk lovpriser spillet så mye. Når jeg derimot begynte å spille selve spillet....For å si det sånn, laster ned fra Steam as we speak. Har ikke hatt slik følelse av stormannsgalskap siden Civ Fin anmeldelse btw Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har akkurat spillt demoen. Tutorial var jo drepende kjedelig. Fikk meg til å lure på hvorfor i alle dager folk lovpriser spillet så mye. Når jeg derimot begynte å spille selve spillet....For å si det sånn, laster ned fra Steam as we speak. Har ikke hatt slik følelse av stormannsgalskap siden Civ Fin anmeldelse btw Jeg ble også veldig skuffet når jeg spilte tutorial Endret 9. mars 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, kunne nevnt det i anmeldelsen, men det er lenge siden og den fortrengte jeg så fort jeg var ferdig med den fordi den sugde balle Lenke til kommentar
Tux_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kjøpte spillet for 99 kr i billighylla på gamestop. Nå som jeg har spilt det mye, kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke har oppdaget dette spillet tidligere. Tenker ikke engang på å spille noe annet spill lenger. Har heller ikke prøvd noen mod enda, da jeg ikke har følt behovet enda. Jeg er ihvertfall glad jeg valgte å kjøpe dette spillet, da jeg sto å lurte på om jeg skulle gjøre det eller ikke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg spilte også nettopp gjennom tutorial, og sytes spillet egentlig var veldig kjedelig. Likevel ser det ut som det kan være vært å prøve likevel Lenke til kommentar
Tux_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Som mange andre har sagt å, er tutorialen ganske kjedelig. Det er noe helt annet når ting begynner å skje i spillet. Det er et hav av muligheter og valg og ta som påvirker hvordan spillet blir videre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg spilte også nettopp gjennom tutorial, og sytes spillet egentlig var veldig kjedelig. Likevel ser det ut som det kan være vært å prøve likevel Ikke gjør den dumme feilen av å dømme spillet på bakgrunn av den idiotisk dumme tutorialen. PLZ! Den suger ræv, selve spillet er 100000000000000000000000000000 ganger bedre og enda litt til Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Min feil, mente trial. Men, jeg går utifra at folk egentlig mener trial. Eller hva? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nei, eg trur ikkje det, trial er jo spelet, men du kan berre spele 30 in-game dagar der, og det er veldig lite. Eg har snart runda 300 in-game dagar, og er berre på lvl 21. Viss du ikkje likte trialen, så tviler eg eigentleg på at du liker spelet, men det blir mykje gøyare etterkvart. Endret 10. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tutorialen er egentlig ganske kjedelig fordi du på slutten virkelig begynner å få utstyr og slikt. Husker jeg selv brukte være handelsmann i tutorialen for jeg trodde det gikk på maks level (noe som det forsåvidt også gjør) jeg har spillt tilsammen på to hoved accounter over 1000 dager anbefaler alle å legge til items før de starter. Du får ekstra rustninger, hester, våpen og mye mer. Ellers er det ingen forskjell... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilke mods anbefaler dere som legger mer og bedre innhold til originalen? Finnes det en mod som feks gjør at fienden har mulighet til å flykte under kamp? At moralen feks har mer å si på slagmarken og at du kan risikere at dine og fiendes tropper frykter nederlag og flykter? Lenke til kommentar
Tux_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Med native expansion synker moralen hvis det går dårlig i kampen ihvertfall. Og troppene dine mister egenskaper når de blir skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå