Gå til innhold

Mount & Blade


Anbefalte innlegg

Har akkurat spillt demoen. Tutorial var jo drepende kjedelig. Fikk meg til å lure på hvorfor i alle dager folk lovpriser spillet så mye. Når jeg derimot begynte å spille selve spillet....For å si det sånn, laster ned fra Steam as we speak. Har ikke hatt slik følelse av stormannsgalskap siden Civ :)

 

Fin anmeldelse btw :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat spillt demoen. Tutorial var jo drepende kjedelig. Fikk meg til å lure på hvorfor i alle dager folk lovpriser spillet så mye. Når jeg derimot begynte å spille selve spillet....For å si det sånn, laster ned fra Steam as we speak. Har ikke hatt slik følelse av stormannsgalskap siden Civ :)

 

Fin anmeldelse btw :)

 

 

Jeg ble også veldig skuffet når jeg spilte tutorial :lol:

Endret av Snapz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte spillet for 99 kr i billighylla på gamestop. Nå som jeg har spilt det mye, kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg ikke har oppdaget dette spillet tidligere. Tenker ikke engang på å spille noe annet spill lenger. Har heller ikke prøvd noen mod enda, da jeg ikke har følt behovet enda. Jeg er ihvertfall glad jeg valgte å kjøpe dette spillet, da jeg sto å lurte på om jeg skulle gjøre det eller ikke.

Lenke til kommentar
Jeg spilte også nettopp gjennom tutorial, og sytes spillet egentlig var veldig kjedelig. Likevel ser det ut som det kan være vært å prøve likevel ;)

Ikke gjør den dumme feilen av å dømme spillet på bakgrunn av den idiotisk dumme tutorialen. PLZ! Den suger ræv, selve spillet er 100000000000000000000000000000 ganger bedre og enda litt til ;)

Lenke til kommentar

Nei, eg trur ikkje det, trial er jo spelet, men du kan berre spele 30 in-game dagar der, og det er veldig lite. Eg har snart runda 300 in-game dagar, og er berre på lvl 21. Viss du ikkje likte trialen, så tviler eg eigentleg på at du liker spelet, men det blir mykje gøyare etterkvart.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

tutorialen er egentlig ganske kjedelig fordi du på slutten virkelig begynner å få utstyr og slikt. Husker jeg selv brukte være handelsmann i tutorialen for jeg trodde det gikk på maks level (noe som det forsåvidt også gjør)

 

jeg har spillt tilsammen på to hoved accounter over 1000 dager :) anbefaler alle å legge til items før de starter. Du får ekstra rustninger, hester, våpen og mye mer. Ellers er det ingen forskjell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...