RyanLennox Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I og med Gamer.no har forlatt tek-nettverket har jeg et ønske om at Gamer.no fokuserer noe på Hardware-delen. Det trenger ikke være så mye, men kanskje noen tester av ulike grafikkkort og fysikkkort og liknende av og til. Dessuten kunne jeg ønsket meg en "spalte" for spillteknologi. Dette vil tilfredsstille de av oss som er interessert i teknologien bak spillene, for eksempel 3D-teknologi, fysikk-simulering, og AI. For min del er jeg for eksempel interessert i utviklingen i AI Jeg antar at det er mange "behov/ønsker" og ikke alt kan tas med. Men jeg håper Gamer.no kan bli et helhetlig tilbud for Gamere, som går ut over rene spillomtaler. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vill ha en spill side ikke en alt mulig drit side. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg vill ha en spill side ikke en alt mulig drit side. QTF! Nå har de jo skilt seg ut som en spillside, da ser jeg ikke hvorfor man skal bringe med seg alt annet også. Birger Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes ikke Gamer.no burde bruke ressurser på slikt. Det kan kanskje vurderes å anmelde spillrelatert gadgets, som mus/tastatur og musematter. Aller helst håper jeg at man fokuserer mest mulig på hva Gamer.no er, nemlig en spillside. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukeranmeldelser FTW! Kanskje Gamer legger en link til den på forsiden hvis den utmerker seg positivt! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukeranmeldelser FTW! Kanskje Gamer legger en link til den på forsiden hvis den utmerker seg positivt! Den var kanskje ikke dumt. Om brukerne vil teste ut mus/tastatur, 3D-briller, osv. Er det kjempeflott. Birger Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 ok ok, "I rest my case". Tenkte kanskje det var viktig når samarbeidet med Tek var avsluttet og i alle fall ha litt om hw. Men jeg mener at 3d-motorer, fysikkmotorer og AI burde interessere den virkelige spillinteresserte. Mange spill bærer jo sterkt preg av hvilke "motorer" som er brukt Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan si meg små enig med RyanLennox. Det er spennende å se hva som skjuler seg bak spillene og spesiellt tester av forskjelige data deler/ tastatur/ mus eller skjerm som egner seg best til SPILL OPPLEVELSEN mange søker (Ikke for å få information om masse annet tull man kan få på andre sider) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 *snip* Fullstendig enig, har ett ønske om at gamer.no kan etterhvert utvide tilbudet til ett større publikum og etterhvert kunne tiltrekke seg nye medlemmer og ikke bare satse på å holde medlemmene som leste den gamer.no og var medlem av diskusjon.no. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er åpen for at de kanskje innimellom kan anmelde et skjermkort, eller andre spillrelaterte produkter. Som feks ratt/pedaler/kontroller osv. Men nå har det seg engang slik at journalistene som skriver her, har spill som fag. Så syntes også på en måte at de bør holde seg til det de er flinkest til. Men om noen har erfaringer på andre emner, for all del. Bare ikke la dette bli Tek.no v2.0. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bare ikke la dette bli Tek.no v2.0. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fordi tek har utviklet seg til å bli 50% agurk og 50% relatert materiale, ala ITavisen. Syntes skribentene skulle holde seg til det de kan best; skrive utfyllende/gode artikler slik som i gamle dager. Og de har ikke skuffet så langt. Syntes forøvrig de burde ansette Wheelman til å komme med oppdateringer om drivere osv. Ingen har før gjort en drivernotis så spennende som han. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "Spill er kultur" er mottoet til Gamer.no. For å skaffe flere lesere, kanskje hente noen av skribentene fra gamle Kulturo.no og få litt anderledes kultur også her på siden/alternativt søsterside/ting jeg ikke husker navnet på? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et innlegg inneholdende kun et bilde er slettet. Slike bilder bidrar ikke konstruktivt i debatten, og er egentlig mest å regne som spam. Det burde ikke være umulig å skrive noen ord om emnet om man ønsker å delta i diskusjonen. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå