Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gormers; Dexter er rå. ^^ Syntes ikke noe om den grå hånda. Virker som lav-kvalitet. Ellers greit. 6/10 den hånda skal være sånn da. . skal liksom være en død persons hånd om jeg ikke tar feil ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Yup det der er ikke Dexters hånd for å si det sånn... Men ja det er litt lav kvalitet, dog er for noob til å klare å fikse det. Vurder Sophonax ! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sophonax: Jeg HATER anime. Men hitler er morsom, da! 6/10 Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Norges lover.... jaja xD 5/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 XellioX: Er et fint bilde som jeg liker. Men jeg har sett bildet veldig mange ganger før og hatt det som msn bilde en gang Så det blir ikke mer enn 6/10 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alsker Dexter. Men det er forskjellig farge på huden, laber kvalitet, og ingen ramme. 5/10 Birger Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) MindTooth: Bildet er så sant og så vakkert på en gang. Og bruken av farger er nydelig. Din er epic (!!!) Birger. 9/10 fra meg Endret 3. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Erik: - Uklar - Hva er motivet? - Synes ikke formatet er særlig fint 2/10 fra meg Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mokko: Har ikke noe imot SackBoy, men jula er over. 3/10 Endret 3. februar 2009 av Erik Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mokko: Sackboy er kos, men nisseluen er litt utdatert. Komposisjonsmessig er jo avataren strålende - 9/10. Slutt å svare så raskt. Endret 3. februar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Eirik: man kan se at det er en fyr som svinger sverd, men det var umulig for meg å se at det var Sora. Ser ut som han har en brun hette over hodet. Er for utydelig rett og slett. 3/10 Zealuu: En man kjenner deg igjen med. Vet ikke så mye om figuren og såret i hånden ser litt merkelig ut, men den er likevel en klar 8/10 for meg. Fin ramme, god kvalitet osv. Btw Birger, den hvite tingen som er i avataren min skal liksom være hånden til en person Dexter har hatt det moro med da. Endret 3. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ja, nisseluen må av, har bare ikke giddet å endre enda.. EDIT: Sjekk her. Endret 3. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 @ Gormers: En avatar full av potensiale, men som ikke når opp. Kvaliteten er ikke så mye å rope shabbakala om og uten en ramme virker den litt falleferdig der den står. Kanskje få tak i en uten teksten også? IMO er en avatar som trenger tekst for å forklare seg ikke helt bra. Gjennomsiktig bakgrunn, Dexter i fokus og en ramme så er du i mål Vurdering: 4/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lakus "Real-life"-versjon av den gamle avataren din! Hvordan fikk du til det? 9/10 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) MrAids + Kul kake + Fint smilefjes + Fikk litt lyst på kake nå 7/10 Greit nå har du fått en banan. + Fin farge på banen + Et hyggelig smil som får deg til å smile 8/10 Endret 4. februar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Yankeees! Vet ikke hva jeg skal si. Men jeg er ikke noe direkte fan av baseball. Noen som kan vurdere min nye?(når den bestemmer seg for å vises) Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Bjohansen: Det nye er at den er "doggete"? Du har vel hatt en slik avatar før og...? Helt grei, er en avatar som man kjenner deg igjen på, siden det er heldigvis ikke er så mange som har NXE avatarer som avatarer her:P Så blir vel en 6/10 Likte ikke helt at bilde var litt utydelig. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Cache er fine saker... Den nye avataren er et "monster" fra Unreal Tournament. Men må nok si at jeg likte NXE avataren litt bedre =| Edit: sånn, da var NXE avataren tilbake.. Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bjohansen Avataren din fra Xbox live? Pluss for ramme, minus for rar størrelse. 5/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 MrAids: Høy kvalitet, fine farger, og forumfarge bak. Har ikke så mye å si om selve avataren, men den er lett gjenkjennelig i alle fall. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå