Gå til innhold

Få avataren din vurdert!

Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For så lenge jeg kan huske har du vært All your base are belong to us-fyren.

En velkjent avatar altså, med riktige proporsjoner og fargekontraster.

Toppkarakter på grunnlag av konsekvent bruk av avatar, og for bruk av bilde med en morsom historie.

10/10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Liker hvordan bildet får med seg så mye på så liten plass :p Mario er aldri feil ^_^ 8/10

Min avatar er en redigering av dette bildet (ja, jeg har fått lov :)). 1984 er forøvrig en veldig god bok og særdeles aktuell. Kanskje jeg fjerner dottene i fremtiden, burde ikke være noe vanskelig.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Bildet utmerker seg, men er heller ikke plagsomt, liker boken og liker at du har fått lov til å bruke bildet.

Personlig synes jeg bildet ville gjort seg bedre uten dottene.

10/10.

Edit: Endret mening.

Endret av Ntaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har et flott stykke historie i avateren din, men om man faktisk ikke har sett bildet i større format er det ikke sikkert man legger merke til mannen som står forran tanken. Jeg er ingen fan av "rammer", men jeg tror det ville ha hjulpet på denne avateren, synes den ender veldig brått. 7/10

Lenke til kommentar

Uten å ha som hensikt å utløse en debatt må jeg si at jeg har vanskeligheter med å sette ord på hva jeg synes om avataren din. Hva vil du høre? Gratulerer?

Gratulerer.

Ser ikke helt logikken bak reklamen, men du skal få et poeng for "glem aldri"-ånden.

1/10.

For nestemann; jeg skifter avatar i hytt og pine så du kan likesågodt trekke fra et poeng med en gang.

Lenke til kommentar

Okey, Stereotypisk bergenser.

Du har en vri på Android-logoen, noe som i og for seg er helt kurrant. Det er en kul logo, men med det FU-fjeset blir jeg litt usikker. Er "Androiden" i forbannelse over iOS?

Nei, det hele blir litt fjortis. Får vibber til Artige.no, og det er ikke helt bra.

Tenker jeg gir deg en 4/10 egentlig. :innocent:

Lenke til kommentar

Aawww yeah!

Radiokanalene fra San Andreas er noe av det jeg husker best med hele spillet.

Trass i at ideen er fin, syns jeg det blir en kjedelig og smått anonym avatar. Den er mindre enn maksimalt tilatte størrelse, noe som og gjør at den føles litt maplassert og random-valgt.

Jeg gir 3/10

Lenke til kommentar

Gal ape! Liker godt idéen, går ut ifra at det er deg som er avbildet. Bra størrelse, fin fargebruk og lett å huske.

10/10.

Prøver igjen jeg da. Det er et menneskehjerte med et kvittert elektrokardiogram som svirrer rundt. Er ikke storfan av rammer, men kanskje det mangler en fargeplett eller to?

Edit: Har utbedret. :)

Endret av Stereotypisk bergenser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...