TMB Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 + Stilige og catchy farger + Nice font - Ikke 100x100 - Ikke ramme 7/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har faktisk det bildet der som bakgrunn på min mobil. Avataren din har dessverre et håpløst forhold mellom høyde og bredde, noe som ødelegger mye. Dessuten er bildet litt for intetsigende som avatar. 4/10. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 For så lenge jeg kan huske har du vært All your base are belong to us-fyren. En velkjent avatar altså, med riktige proporsjoner og fargekontraster. Toppkarakter på grunnlag av konsekvent bruk av avatar, og for bruk av bilde med en morsom historie. 10/10 Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Avatar som får meg til å tenkje på slenderman. Hjelp! Skummelt. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Avatar som får meg til å tenke ''ADHD'' Ikke noe positivt akkurat. 3/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En enkel og objektiv (i mangel på bedre ord) avatar. Jeg liker enkelheten i den, samtidig som den er så sterk symbolsk (enkel å memorere) at jeg faktisk liker den for å være det den er, en avatar. Skal ikke nekte deg å være mer kreaktiv.. Uansett her er dommen 7/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Stygg både i fargebruk og bilde. Dårlig ramme, og jeg liker ikke formatet. Men den er lett gjenkjennelig. 2/10. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fin ramme, 100 x 100 Motivet er litt "meh" Fargebruken så som så, oransje bakgrunn var mindre vellykket imo. Gjenkjennelig antar jeg og du er moderator. Så blir 7/10 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Liker utrykket på bikkja. Og er for min del lett gjenkjennelig 8/10 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Liker hvordan bildet får med seg så mye på så liten plass Mario er aldri feil ^_^ 8/10 Min avatar er en redigering av dette bildet (ja, jeg har fått lov ). 1984 er forøvrig en veldig god bok og særdeles aktuell. Kanskje jeg fjerner dottene i fremtiden, burde ikke være noe vanskelig. Endret 18. september 2011 av Occi Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Bildet utmerker seg, men er heller ikke plagsomt, liker boken og liker at du har fått lov til å bruke bildet. Personlig synes jeg bildet ville gjort seg bedre uten dottene. 10/10. Edit: Endret mening. Endret 19. september 2011 av Ntaw 1 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du har et flott stykke historie i avateren din, men om man faktisk ikke har sett bildet i større format er det ikke sikkert man legger merke til mannen som står forran tanken. Jeg er ingen fan av "rammer", men jeg tror det ville ha hjulpet på denne avateren, synes den ender veldig brått. 7/10 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Uten å ha som hensikt å utløse en debatt må jeg si at jeg har vanskeligheter med å sette ord på hva jeg synes om avataren din. Hva vil du høre? Gratulerer? Gratulerer. Ser ikke helt logikken bak reklamen, men du skal få et poeng for "glem aldri"-ånden. 1/10. For nestemann; jeg skifter avatar i hytt og pine så du kan likesågodt trekke fra et poeng med en gang. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Okey, Stereotypisk bergenser. Du har en vri på Android-logoen, noe som i og for seg er helt kurrant. Det er en kul logo, men med det FU-fjeset blir jeg litt usikker. Er "Androiden" i forbannelse over iOS? Nei, det hele blir litt fjortis. Får vibber til Artige.no, og det er ikke helt bra. Tenker jeg gir deg en 4/10 egentlig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Aawww yeah! Radiokanalene fra San Andreas er noe av det jeg husker best med hele spillet. Trass i at ideen er fin, syns jeg det blir en kjedelig og smått anonym avatar. Den er mindre enn maksimalt tilatte størrelse, noe som og gjør at den føles litt maplassert og random-valgt. Jeg gir 3/10 Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Gal ape! Liker godt idéen, går ut ifra at det er deg som er avbildet. Bra størrelse, fin fargebruk og lett å huske. 10/10. Prøver igjen jeg da. Det er et menneskehjerte med et kvittert elektrokardiogram som svirrer rundt. Er ikke storfan av rammer, men kanskje det mangler en fargeplett eller to? Edit: Har utbedret. Endret 21. september 2011 av Stereotypisk bergenser Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En fantastisk avatar! Fungerer utmerket uten ramme, og bilde er veldig stilig selv om elektrokardiogrammet burde vært mer tydeliggjort. Mangler ikke farger, men den mangler kanskje litt mer skarphet i svartfargen. Uansett er det en stilig avatar. 9/10. 1 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) 7\10 Helt grei avatar. Nå kan du slakte min. Endret 24. september 2011 av WaterMarked Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 å fy så stygg. 0/10 bare hyggelig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fint motiv, ikonisk og lett gjenkjennelig. Dog du mangler ramme og fargene er litt duse. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå