Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har alltid likt avataren din drugi S! +Farger +Ramme 10/10 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt forvirrende. . minner meg om ett dritgammelt spill egentlig. . hvor man var en slik pil som peker ned på bilde ditt og skulle skyte steiner i fillebiter (?) 5/10 Now rate me damn it!!! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt lite mening i bildet, men er i grunn fint 6.5/10 Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Liker ikke killzone Men siden det er deg Texzi, så... 8/10 Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra den, men den er ikke 90 x 90 og da syns ikke jeg at det er så fint. 6/10 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Litt lite mening i bildet, men er i grunn fint 6.5/10 Lite mening ? du ser det er gears logoen vell? IKKE RATE MEG;;! HAR ALLEREDE BLITT TATT)?=()?()?)?= (kan om du vil da ) Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 åh ^^ nå så jeg det x) får vel gi 7/10 da, siden det er GoW Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Til Playerbanan: Liker det ekornet der, men husker ikke hva det heter Men den er en smule kjedelig. 7/10 Edit: Satan, den nye avataren min vil ikke komme frem! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Shepard: Litt vanskelig å tyde hva det er, men jeg liker fargene. 6/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Shepard: + Fin fargebruk. Får deg til å se litt nøyere. + Jeg ble ikke så veldig klok av å se på bildet. Hva var den lille tingen til høyre? Likte det likevel 7/10 edit: Blir sen hver gang jeg skriver her jeg. Onkel Jon: + Klare farger, bra kvalitet - Skjønner ikke helt motivet her heller. Lapp på et klesplagg? 6/10 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Onkel Jon:+ Klare farger, bra kvalitet - Skjønner ikke helt motivet her heller. Lapp på et klesplagg? 6/10 Stemmer, kommer fra Engrish.com. Takker for flott vurdering. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Onkel Jon: + Fine, lyse farger. + Morsomt motiv og et klart, humoristisk budskap. Gir deg en 7/10. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mokko: + LittleBigPlanet e elsk + Er et eller annet kult med den utenom at det e LBP - Nisseluen passer ikke helt inn med ''grafikken'' eller ka eg skal si 7,9/10 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Shepard: + Fin fargebruk. Får deg til å se litt nøyere. + Jeg ble ikke så veldig klok av å se på bildet. Hva var den lille tingen til høyre? Likte det likevel 7/10 Hehe, det er en liten bamse av noe slag når jeg ser nøye etter. Mokko: + Sackboy! + Bra kvalitet - Den nisselua ødela den litt Men ellers en grei avatar 7/10 Stian-xD: Helt grei avatar, kanskje littegrann kjedelig Edit: Jada, for sen .. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Shepard: Litt rotete og veldig uklart. Ser ikke hva det skal forestille. 5/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lissom min tur nå da :o Neo: + Fint bilde med god kvalitet - Litt kjedelig Helt greit 5/10 Stemmer, kommer fra Engrish.com. Takker for flott vurdering. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Neo Beklager om dette blir totalslakt. Men no hard feelings - kornete/dårlig kvalitet - kjedelig motiv - ikke full utnyttelse av størrelse (90x90 px) - ikke ramme - ikke spesielt personlig/lett gjenkjennelig + bedre enn ingen avatar 2/10 edit: Dere får vurdere Gormers, da han var først ute. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, det er en liten bamse av noe slag når jeg ser nøye etter. Mokko: + Sackboy! + Bra kvalitet - Den nisselua ødela den litt Men ellers en grei avatar 7/10 Stian-xD: Helt grei avatar, kanskje littegrann kjedelig Edit: Jada, for sen .. Du ga meg ikke karakter :o Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Stian-xD: +Tydelig bilde - Likte ikke den smileyen her. Man ser liksom ikke ansiktsuttrykket. - Ser ikke særlig fint ut med den hvite firkanten rundt 3/10 Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gormers; Dexter er rå. ^^ Syntes ikke noe om den grå hånda. Virker som lav-kvalitet. Ellers greit. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå