Toman18 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Avataren din har stil og skiller seg ut blant mengden + Er noe mystisk med den avataren + Han ser ond ut + God fargebruk Karakter: 8/10 Endret 14. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 + "Skummel" i den grad avatarer kan være skumle + Truende stemning + Fargene passer til motivet +- Skyggeleggingen gjør jo bildet med mystisk og enda mer "truende" men samtidig så blir avataren mer upersonlig. - Bildet er croppet på en dårlig måte. Det kommer veldig tydelig frem at det er croppet, noe som ikke er bra. Alt i alt, en god avatar. Jeg vil likevel trekke den litt for at den er for upersonlig, og det med croppingen. 7/10 Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 + Klassisk Windows ikon + Passer til nicket + Enkel - Kjedelig En veldig enkel og lett gjenkjennelig avatar, men en smule kjedelig. 8/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Litt usikker på hva det egentlig skal forestille men siden jeg har fått med meg at du er glad i biler (med mindre jeg tar skammelig feil) antar jeg at det er en billogo. Litt liten avatar og litt for mørk, dog fargene er egentlig ganske spennende og minner meg om en PS 3. Som nevnt aner jeg egentlig ikke hva det er (dog vinklene får meg til å tenke på Citroën). Kunne nok også ha nytt godt av en ramme. 7/10 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 +Lett gjenkjennelig +Cats -Litt sliten kvalitet 8/10 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tja, litt vanskelig å se hva det er. Gjetter alien rasen fra starcraft + Litt kult bilde. + Fint format. - Vanskelig å se hva det erved første øyekast. - Litt kornete Lenke til kommentar
Abaddon_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 En avatar som passer med navnet. Ikke alltid like lett å se hva det skal være ved første øyekast, men etter en stund ser man det godt. Rammen fungerer til det den skal gjøre, men kanskje det kunne ha vært bedre å utelate den ved den hvite delen av bildet. Føler at den røde skriften trekker til seg litt mye oppmerksomhet en den burde, men alt i alt en god avatar. 8/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) En ganske stilig avatar som ser ut som en tung blanding av minotaur og et sverd. Runene rundt sier meg at dette er et emblem for ett eller annet, men samme hva det er så er avataren ganske stilig. Stilren og enkel mens den samtidig er detaljert - en god kombinasjon. Hvis jeg skal sette fingeren på noe må det være at bakgrunnsfargen er litt for lys i forhold til fargen på forumet, og dermed blir det en uheldig skjæring. 9/10 (Etter å ha tatt en kjapp opprydning på PS3'en ser jeg at Darksiders-demoen har samme ikon som denne avataren ^_^) Endret 28. mars 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Liker avataren din, det blir veldig mye deg. Ikke mye å si på den, men hodet (eller håret) er kuttet. 8/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ny avatar av samme figur, han maler? God kvalitet, gode farger, litt vanskelig å se hva som skjer for meg, så det trekker ned, men likevel interessant. 6/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) uhm... wtf Gormers? Noe du har rusha i hop i Paint eller? Vel beklager, men det falt ikke helt i smak hos meg, liten pluss for morsomme øyne. 4/10 >_> Endret 6. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ser ut som en helt normal JRPG karakter, men siden jeg liker sånt så blir det jo et ekstra pluss her. 6/10. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Helt grei, men ikke så pent at en del av håret er kroppet helt i tuppen. Motivet er ikke spesielt interessant heller, men fargene er ok 3/10 Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 morsomt tegnet. 7 av 10 ! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 En eller annen uinteressert fyr som isfisker i en øl/brusboks? tja! Er vel sånt ungdommen liker nå for tia det da? 5/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nick i avatar skal skli rimelig godt inn i avataren for å være noen vits, og jeg føler det passer godt inn i denne avataren. Nettopp på grunn av det morsomme bildet av fyren som jo da får et navn, og det blir en god kombinasjon. Dessverre er bildet litt for lite og kan bli litt utydelig, og da blir det minuspoeng. Er en aldri så liten fargeforskjell på avtarbakgrunnen og forumet også, men det er ikke så lett å legge merke til. 8/10 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er ikke så veldig mye å si egentlig .. Det er en lett igjennkjennelig (eller hvordan det skrives) avatar. Fine farger og er ikke kjedelig. All your base are belong to us! 9/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 @Shepard: En veldig "kawaii" katte-avatar. Typisk 3-tallsmunn og overdrevent søtt ansiktsutrykk. Motivet er litt glorete med den sterke grønne bakgrunnen. Men er vel et ganske gjennomsnittlig motiv. Så ikke helt grusomt med andre ord. Kvaliteten på avataren er god, og 100*100 oppløsning teller som alltid positivt. Også bra med svart ramme på. Alt i alt blir det vel en 6/10 fra meg. Hvis du først skal ha en søt tegning av en katt må det da finnes bedre tegninger der ute. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 En stilig avatar med kontraster mellom fargene som trekker opp for min del. Trekker ned på grunn av rammen som jeg personlig ikke liker. Den kan til tiders være litt ugjenkjennelig, men det er vel noe man ikke trekker noe særlig ned på. Alt i alt en stilig avatar som jeg liker svært godt. På grunn av rammen trekker jeg ned til en svak 9/10. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ollorcas avatar oser av MSN og er ikke veldig spesiell i og for seg. Fordelen den har er at den er svart med en tydelig profil, og dermed stikker den seg ut og det er jo en fordel med en avatar. Jeg savner litt mer originalitet, og den ender dessverre opp med å ikke være bant de mest minneverdige avatarene, selv om den som sagt stikker seg litt ut. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå