worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Liker at avataren er tegnet for hånd, men synes mye av den blir borte desverre, alt i alt så kunne den sett bedre ut men absolutt en grei avatar! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kul avatar, ikke så typisk med fargebruken og signatur passer som hånd i boksehanske. 10/10 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 En flott avatar, liker den. Skyggen ligger fint. synes C'en ligger litt for tett på kanten. 9/10 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Synes du har flotte obskure avatarer Lexi, man vet iallefall hvem det er når slike avatarer dukker opp før man leser navnet.: 9/10. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Husker ikke helt hva du hadde før, Guybrush? Uansett, morsomt å bruke Abe, husker godt jeg likte humoren i Abes Exodus. Ellers er det egentlig en litt kjedelig avatar uten ramme og noe særlig å skryte av. I mine øyne virker den og litt for lang i forhold til bredden, men det kan være at det bare er en liten optisk illusjon. 4/10 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mye grønt, synes G og l i Gal kommer litt bort. Ellers synes jeg avatern din ser grei ut. 6/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Litt utydelig pga lite lys, men bildet var smått interessant selv om det er litt mye bakgrunn i forhold til motivet. 5/10 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) + Lett gjenkjennelig + Ganske original + Stilig bilde - Litt dårlig lysbruk - Det at det er to personer i bildet, gjør at vi ikke forbinder avataren med deg, på en måte. - Ikke ramme 6/10 Endret 8. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 + Skiller seg positivt ut ved å ikke være standard firkantet, samt virker levende/dynamisk siden figuren er på tur "ut" av ramma (noe den kunne ha gjort enda mer). Fargene er behagelige, motivet er stilig. Lett å plukke ut i mengden. - Åpenbart ikke selvlaget, hentet fra the Secret World-promo materiale elns Avataren henger ikke naturlig sammen med nick (men mulig hagla kommer godt med når man skal være mod). 8/10 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 + Lett gjenkjennelig + Spesiell 8/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nostalgic: En ok avatar. Har med tiden lært å assosiere avataren med brukeren din, men dette skyldes nok i stor grad også at du har nicket skrevet i avataren. Kvaliteten på avataren er god, noe som trekker opp. Avataren er dog ikke helt kvadratisk, noe som hadde passet denne avataren godt. Rammen er også vanskelig å få øye på som følge av den mørke avataren. Fargene i avataren er dyster, men passer forsåvidt til motivet. Alt i alt en ganske ok avatar som ikke skiller seg positivt eller negativt ut. God kvalitet trekker litt opp. 6/10. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Simpel, noe jeg syns er bra. En tydelig ramme. Er ikke så lett å gjenkjenne som den forrige avataren din noe som er et minus syns jeg. 7/10 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Liker de kantene som er rundet av, det ser meget pent ut! Savner at navnet ditt ikke står der lenger men den avataren kjenner jeg godt igjen når jeg ser den. Nå som du har rundet av kantene er det glatt en 9.9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er vanligvis ikke noen fan av navn i avatarer, da jeg mener det er selveste definisjonen av overkill ettersom brukernavnet står rett over, men i dette tilfellet passet det. Jeg så den nye avataren din for første gang for noen minutter siden og fikk øyeblikkelig lyst på den. Fargene og stilen er upåklagelig midt i smørøyet av smaken min og bokstavene passer faktisk inn med resten av avataren, noe som pleier å være det største ankepunktet mitt mot navn i avatarer. En flott avatar jeg håper du beholder lenge, lenge, lenge. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Helt grei avatar Lakus, lett gjenkjennelig. Den er liksom 'deg' 7/10 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vaine har en kul og intressant avatar, den er ikke en typisk avatar for å si det sånn - er ingen ramme rundt, men syns det passer på en eller annen måte til navnet. Tror det lett blir en avatar jeg kjenner igjen bruker med. 8.5/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nostalgic har pusset opp avataren +Midtstilt +(Fortsatt) kult bilde -Litt liten avatar -Bildet ser ut til å være en anelse for mye beskjært og hatten er litt for mye borte -Formen er i og for seg fin, men den blir litt feil på et bilde av den størrelsen 7/10 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Skal prøves å gjøre noe med. + spill avatar + lett gjenkjennelig +/- sterke farger - usikker på om jeg liker eller ikke + tydelig ramme 8.5/10 Endret 9. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har aldri klart å sette fingeren på hvorfor, men jeg liker avataren din. synes hjørnene ble litt vel avrundet. syntes det så bedre ut med navnet. 6/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Interessant avatar lexi, dog kanskje litt anonym. Jeg er ikke noen særlig fan av rektangulære avatarer, 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå