Gal_ape Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vaenas: +Morsom +Fine farger +Hendene stikker utenfor +Ramme på det som ikke stikker "ut" av avataren Har egentlig ingenting å sette fingeren på, kanskje at den er litt uskarp på ipod-hjulet, men det er småplukk. 9,5/10 Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Gal_ape: +Flott grønnfarge +Navnet står flott i bakgrunnen av avataren (Det hadde vært enda bedre om du ikke hadde hatt understrek i nicket ditt ) +Klart bilde +Rammen passer inn i avataren Denne avataren digget jeg virkelig. 10/10 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Håvard + Guybrush + Stilig 9/10 - skikkelig kul avatar, Håvard! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Mattulf +Den føles bredere siden du ikke bruker max tillatte størrelse +Den lille gradienten helt nederst, gjør ikke overgangen så hard mellom avatar og forumbakgrunn -Føles litt random og lite personlig -Ikke ramme 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gal_ape + Kul farge, går fint over hverandre + Navne ditt står i den, med fin skrift + Annerledes + lett å kjenne deg igjen Ikke så mye minus her, så blir nok en flott 10/10 Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 JonasKs +Passer bra med ramme +Gjennkjennelig -Veldig simpel -Sier ikke noe om deg som bruker 4/10 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 + Ikke firkantet ramme + Gode farger - Har sett denne kisen før, men vet ikke hvor 8/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Håvard sin avatar er Guybrush Threepwood fra Monkey Island-serien, sånn for å svare på det først! +Jepp, det er mye å gjemme seg for her i verden -Litt liten -Litt svake farger -lyseffekten er litt for dominerende 4/10 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 + Farger + All your bases belong to me ^^ Ehh noe mer, nei 10/10 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bloodlines: + Sentrert innhold i bilde - Kat Von D. Liker ikke henne noe særlig - Litt uskarphet i bilde 5/10 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Villanden: + Kul stil + Fliosofisk + Godt lagd + Ramme + Fuglene, det at noen går utenfor rammen er kult - Selv foretrekker jeg at det er en spesiell person eller figur i en avatar, slik at jeg kan forbinde brukeren med den figuren. Men stilen din gjør det nesten uansett, så lite jeg trekker for her. Alt i alt en veldig god avatar! Ikke langt opp til 10'eren. 9/10 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 ShampooMacTavish: +Fine, myke farger +Saken fra geværet som henger utenfor ramma +Ikke firkantet avatar +Ramme +Lett å kjenne igjen -Lyset som kommer fra høyre får fargene til å virke matte og ansiktet til personen noelunde ute av hovedfokus for øyet 9/10 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Gal Ape: +Liker Fargen +Liker at du har 'blendet' deg selv inn med bakgrunnen ved bruk av farge overlapping +Pen tekst +Fine kontraster -Ingen egentlig 9,5/10 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vaine + fargene + liker figurer uten ramme + kunstnerisk - klarer ikke finne ut av hva det er - gir meg ikke noe mening 6/10 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Minner om reglene for tråden som de står i førstepost: - Bare vurder brukeren over deg. Ikke begynn å diskuter vurderinger du har fått og liknende. To innlegg som bør med sitert regel er slettet. Vennligst følg reglene for tråden slik at den blir ryddig og oversiktlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Snorre: Liker den sort-hvit rammen, liker det faktisk så godt at jeg har det selv, jeg er ikke helt sikker på hvor han personen er ifra, men han ser rå ut så det er et pluss. Liker ikke helt/uvant å ikke utnytte hele avatarplassen, og jeg savner ansiktet ditt. Men alt i alt en god avatar. 8/10 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 DR. Atsjonas Likte den veldig godt. +fine klare farge +fin ramme +piraten symboliserer deg selv? 10/10 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 +xbox 360 - kjedelig - denne typen avatar blir brukt av mange 4/10 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er noe kjent med bildet, men kommer ikke på fra hvor. +Interessant bilde +Skiller seg fra mengden -Litt mye stygg brun ramme -Litt utydelig pga. størrelsen. 7/10 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er noe kjent med bildet, men kommer ikke på fra hvor. +Interessant bilde +Skiller seg fra mengden -Litt mye stygg brun ramme -Litt utydelig pga. størrelsen. 7/10 Har hvertfall et linktil bilde ditt fra wikipedia! Ble ført dit av Stumble AYBABTU FTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå