User5876321 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Shampoo: +bra komposisjon +bra farger +bra motiv +tøft med den som henger ut av ramma +bra "resten-jeg-ikke-har-sagt-til-nå" -den typen ramme er litt oppbrukt 9.8/10 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Giffesnaffen: Synes avataren din er en av de bedre her på forumet. Liker at det ser ut som avataren din er malt, og fargene passer godt sammen. Mannen på bildet minner meg om Arthas i wc3, noe som bringer fram gode minner .. Den har også bra kvalitet, ingen problemer med å se hva motivet er. Jeg gir den 10/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 +Fin -Så mange andre like 5/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vaenas: Tøft med snippinga i hjørnet, men det er motivet og fargebruken jeg liker mest. Den mørke fargebruken som går fra oransje fra sverdet, og til svart er veldig kul. Motivet er veldig bra og. 9/10 Kan muligens bli litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 + Liker duden + kul stroke 10/10 Hva syntes du jeg burda ha som avatar da? Milkshaken? Eller forbedringer? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Minner om reglene for tråden: - Bare vurder brukeren over deg. Ikke begynn å diskuter vurderinger du har fått og liknende. Fjernet ett innlegg som brøt med denne regelen. Modereringsinnlegg er fritatt fra regelen. Kommentarer til modereringen tas som vanlig over PM til den respektive moderator. Snorre Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vaenas: +Bra bruk av ramme +Flotte farger -Fargene står i veldig kontrast til resten av forumet (bruker innlegg.no dynamisk) og føler jeg må konsentrere meg i 1-2 sek før jeg ser hva det er. 9/10 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Thappaz: + Stilren avatar. Ikke mye fiksfanteri med mange rare farger osv. + Et lite pluss for mystikk, men... - Hva er det? Saturn's ringer? 6/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Shicca: + Jeg lagde den og rekonstrukterte sverdet på den. + Loves the text. - I'm unwatchable (Jeg gjorde litt dårlig arbeid visse steder. 9/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Shicca Med tanke på at du er moderator synes jeg at en Ordinator fra Morrowind er eksepsjonelt passende. Det er passende fordi de er Morowinds svar på politiet, og det er eksepsjonelt fordi det er Morrowind. Morrowind er win. Enda bedre er det jo at du har fått med deg alle Ordinatorers innstinktive kommentar til spilleren. En kul avatar som kanskje gir mer til de som har spilt Morrowind enn andre personer, og at hjørnet er kappet gjør for en litt egen stil med våpenet stikkende opp. Om det er noe en skulle ha pirket på er det vel kanskje at de sier "We're wathcing you, scum" og ikke "I'm watching you, scum". Vurdering: 10/10 (Om du noen gang skulle finne deg i den posisjonen at du skal banne noen, vær så snill å la dine siste ord være "Die, scum!") ---------------- Vaenas I likhet med Shicca (åpenbart nok, siden du lagde hans) sin avatar har du også et avkappet hjørne som åpner for litt annerledes vinkling på hvordan en avatar skal se ut. Jeg gjetter også på at dama er ifra The Secret World, noe som definitivt er et pluss i margen. Om det er noe jeg skulle utsette på den, noe det egentlig ikke er, så må det være at den kanskje er litt vel mørk, selv om grunnlaget også er mørkt. Vurdering: 9,999999/10 Endret 8. juni 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Helt offtopic: Lakus: Takk for det! Og nok en gang takk til Vaenas som laget den. Bare så det er sagt. We're watching you, scum" er korrekt, men jeg er ikke flertall Laktus avatar: + Fin bøy på ramma + w00t er jo et klassisk gamer uttrykk + Naturlige omgivelser. -... Ikke noe igrunnen 10/10 Endret 8. juni 2009 av Shicca Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Shicca: Fin bakgrunn i forhold til selve Ordinatoren, liker at sverdet går utenfor ramma. Passer, som sagt, til deg som moderator, jeg må si jeg trakk litt på smilebåndene første gang jeg leste teksten. Det eneste jeg trekker på er at den er litt uklar, kanskje, og ansiktet blir ganske uttrykksløst. 9/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Off topic: Shampoo ansiktetet er en maske så er derfor det er så utrykks løst, også kan det være litt dårlig kvalitet noen steder siden jeg må rekonstruere visse deler. Shampoo: + Utrolig kul. + Får lyst til å dukke unna hver gang jeg ser den. + Jeg lagde den (Og det er den beste jeg noen sinne har laget). 10/10 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vaenas: + Ut-av-rammen effekten er god + Flott motiv --------------- 9/10 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Villanden: + Flott, "koselig" motiv + Fuglene ut av rammen er en veldig god effekt + Svart-hvit -fargen gir også en fin effekt Men jeg føler likevel at den mangler "den lille prikken over i-en", uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det er, så jeg gir den en 9/10. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Off topic: Shampoo ansiktetet er en maske så er derfor det er så utrykks løst, også kan det være litt dårlig kvalitet noen steder siden jeg må rekonstruere visse deler. Jeg er klar over det, men man ser nesten ikke masken en gang. Den er så liten at man knapt ser øynene og nesen. Mokko: + Sackboy + Koselig motiv - Litt for uoriginal - Kjedelige farger 6/10 Endret 8. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 +Dritbra ramme +Digger det at en del er utenfor ramma +Stilig motiv -Litt anonym? 9/10 Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vaine: +Transparang +Flott utformet +Ser ut som en signatur +Unik -Litt vrien å knytte seg til Likte den overall veldig godt. 9/10 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Håvard: Enkelt og et greit bilde. Veldig standar, men ikke veldig dårlig 8/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Vet ikke mye om beatles, men likte avataren. Ikke så mye annet å si, kvaliteten er bra, liker utsnittet, altså at ansiktet ikke er helt sentrert, og fyren har koselig uttrykk 8D. Avataren går greit uten ramme. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå