teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Laland: + God kvalitet, 90x90 (maksstørrelsen for avatarer på dette forumet?) + Pene farger, minner meg litt om logoen til X360. + Hjemmelaget regner jeg med - Brukernavn i avatar er en uting. Stygt og unødvendig. 7/10 Aerow: + God kvalitet. + Mario er tøff. - Bakgrunnen er distraherende og slitsom, dessuten er den bak motivet, og da forsvinner hele hensikten med en ramme. 6/10 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 teletubbiekid Alltid vært noe spesielt med denne. + mystisk + for julehatt + ramme + kontraster - Syntes julehatten ikke helt står i stil til selve bildet. Men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor. 8/10 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enkel med morsom + Lue! + Julete - 7/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Habitats: + Enkel og gjenkjennbar men likevel original pga utrykket. Tøft med bakgrunnsfarge som er lik forumfargen. - Det er ikke jul nå lenger. 8/10 lolidude: + Tøff. Simpel. - Skjønner ikke helt hva den W bokstaven er for. 8/10 der og. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjenner ikke til han Dexter og kvaliteten er litt dårlig. Ellers grei nok. 5/10 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 LucarioX - En svart ramme rundt gjør underverker +1 Ellers er det ikke avatren så fryktelig nyskapende eller spesiell på noen måte igrunn. Ikke et bilde jeg ville lagt merke til og husket fremover. Men det er litt kult at personen stikker ut hånden på den måten. Ser litt ut som om hun holder et kamera i hånden og tar det bildet vi ser i avataren Edit: Karakter ja... skal vi se... 4/10 kanskje Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt finfin og med grei kvalitet på bildet. 6/10 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Villanden: Kul avatar. Blanding av Ninja Turtles og Donald 8/10 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 50.kaliber: + 50 Cal Barret er alltid ønskelig å se + Passer til nick - Lite detaljer. Bilde har for liten oppløsning 6/10 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En fugl med headset. Digger den. Men kunne gjerne fjernet det hvite. 7/10 Birger Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg ventet på dette. + Fine farger + Ramme + En avatar jeg aldri glemmer 10/10. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Habitats: + Enkel og gjenkjennbar men likevel original pga utrykket. Tøft med bakgrunnsfarge som er lik forumfargen. - Det er ikke jul nå lenger. 8/10 lolidude: + Tøff. Simpel. - Skjønner ikke helt hva den W bokstaven er for. 8/10 der og. W er for William. Mitt navn Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er ikke glad i fugler, men den er iallefall unik. Svart/hvitt, simpel og grei. 6/10 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ur xbox live avatar. . grai nok, gir ett intrykk av identitet da men. 6/10 Now: Rate me!!! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Andre gang noen hopper over meg. Lenke til kommentar
Carl M_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ercles' er rent teknisk bra med klare farger uten aggresiv kompresjon og ramme rundt, men motivet gir meg ingenting. Over middels. 6/10 Carl Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Obamas høyre hånd? En ramme hadde gjort seg, ellers grei. 6/10. (Min er for så vidt fra tegneserien experience points og det er ment at den skal se skeptisk på det jeg selv skriver ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ercles + Jeg elsker avatarer som har en sammenheng med innlegget, i ditt tilfelle ser han bort på det du skriver. + Morsom tegning - Heslig farge 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå