Gå til innhold

Få avataren din vurdert!

Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shampoo:

+ Stemningsfylt

+ Dystert, men likevel lyse farger. Ikke bare helt monotont.

+ Veldig fin bruk av 3D. Avataren har dybde, og det ser nesten ut som hagla står ut av skjermen.

+ Kult "cut" nederst, med noe som henger utenfor.

+ God balanse

Jeg finner vel egentlig ikke noe spesielt som trekker ned. Likevel synes jeg ikke avataren er like god som f.eks. Villanden sin, men, den fortjener likevel 10/10.

Jeg er enig med Genetics, den er kanskje litt lik som noe andre har. Kanskje 9/10. Du får nesten vurdere selv utifra kommentarene.

EDIT: Genetics:

+ Gode kontraster

+ Godt utsnitt

+ Unik

+ Stemningsfylt. Uttrykket i ansiktet på fyren, i tillegg til røyken han har i munnen skaper mye stemning, selv om det ikke nødvendigvis gir meg en god stemning :)

+ Liker at du har gjort noe med kantene

- Litt monotone farger

- Jeg synes bakgrunnen burde forandres på. På høyresiden er det noe som ser ut som mursteiner, mens på venstresiden, tja.

En sterk 8/10, nesten 9/10.

Endret av Error
Lenke til kommentar

+ Tøft bilde

+ Stilig fyr, digger TSW

+/- Liker fargene, men de passer kanskje litt dårlig som avatar.

- Er vel også relativt lik mange andre

- Smakssak, men liker ikke at to hjørner er kuttet på den måten. Vet ikke hvorfor, liker det bare ikke.

8/10

EDIT: Gah, var for sen. Legger meg nå, så neste får ta Error sin. Du trenger forresten ikke fjerne vurderingen av min ^_^

(Til Iharal lenger ned: Det er en dame)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

iharal3

Er den midlertidlig? Ikke har den ramme, ei heller spesielt skarp. Browser er jo kul han.

6/10.

Lenke til kommentar

Jeg liker den!

Litt retro-feel, kule farger, og jeg liker grid-effekten. Rammen passer også inn, og bakgrunnsfargen matcher også bra. Uten at jeg kan sette fingeren på hva som mangler, får du 9/10.

EDIT: Nei, du får 10/10, kan ikke se for meg at jeg blir lei av avataren din.

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Vaenas:

+Kvalitet

+Er ikke "bare" et glass med milkshake/melk.

+Begynner å bli litt lei av å se kutt på alle avatarene, men det passa ganske bra på din pga bildet får dybde (elno sånt)

-"There is no conspirasy" er ikke særlig tydelig. Hadde kanskje ikke vært noe bedre hvis den var veldig tydelig, men jeg likte det ikke helt :p Detaljen med skrift bak glasset er dog veldig kul når man først legger merke til den.

-Vet ikke helt hva det er, men noe trekker ned^^ Litt kjedelig i lengden kanskje.

8+/10

Gjennomført og likbar avatar.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...