Toroto92 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 + Fint motiv. + Tøft utsnitt. - Mangler orginalitet. - Identitet. - Lik veldig mange andre, noe som gjør det kjedelig. 6/10 Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Shampoo: + Stemningsfylt + Dystert, men likevel lyse farger. Ikke bare helt monotont. + Veldig fin bruk av 3D. Avataren har dybde, og det ser nesten ut som hagla står ut av skjermen. + Kult "cut" nederst, med noe som henger utenfor. + God balanse Jeg finner vel egentlig ikke noe spesielt som trekker ned. Likevel synes jeg ikke avataren er like god som f.eks. Villanden sin, men, den fortjener likevel 10/10. Jeg er enig med Genetics, den er kanskje litt lik som noe andre har. Kanskje 9/10. Du får nesten vurdere selv utifra kommentarene. EDIT: Genetics: + Gode kontraster + Godt utsnitt + Unik + Stemningsfylt. Uttrykket i ansiktet på fyren, i tillegg til røyken han har i munnen skaper mye stemning, selv om det ikke nødvendigvis gir meg en god stemning + Liker at du har gjort noe med kantene - Litt monotone farger - Jeg synes bakgrunnen burde forandres på. På høyresiden er det noe som ser ut som mursteiner, mens på venstresiden, tja. En sterk 8/10, nesten 9/10. Endret 12. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) + Tøft bilde + Stilig fyr, digger TSW +/- Liker fargene, men de passer kanskje litt dårlig som avatar. - Er vel også relativt lik mange andre - Smakssak, men liker ikke at to hjørner er kuttet på den måten. Vet ikke hvorfor, liker det bare ikke. 8/10 EDIT: Gah, var for sen. Legger meg nå, så neste får ta Error sin. Du trenger forresten ikke fjerne vurderingen av min ^_^ (Til Iharal lenger ned: Det er en dame) Endret 13. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Shampoo + Rike farger + Kul ramme + Bilde går utenfor rammen + Pumphagle + Kul fyr En soleklar 10/10!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 iharal3 Er den midlertidlig? Ikke har den ramme, ei heller spesielt skarp. Browser er jo kul han. 6/10. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Joa den er midlertidig. Den under meg vurder Atsjonas. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg ble glemt i det hele *Snufse* Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Error: + Liker fargene og komposisjonen - Kvaliteten er så som så, ser litt kornete ut - Flott med avatarer med budskap, utsagn osv., men akkurat dette er vel ikke veldig spillerelatert? 5/10 Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ercles: + Unik + God kvalitet + Tydelige og klare farger - Kjedelig i lengden 8/10 Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg liker den! Litt retro-feel, kule farger, og jeg liker grid-effekten. Rammen passer også inn, og bakgrunnsfargen matcher også bra. Uten at jeg kan sette fingeren på hva som mangler, får du 9/10. EDIT: Nei, du får 10/10, kan ikke se for meg at jeg blir lei av avataren din. Endret 13. mai 2009 av sfRoyal Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 sfRoyale Mega man Retro Finner ingen minus så du får 9/10 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bloodlines +Kule farger +Ramme - aner ikke hvor den er fra 9/10 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 iharal3: + Jokeren er jo dritkul, ingen tvil om det. +/- Selv om det er bra, er det et veldig oppbrukt bilde. - Liker ikke svart/hvitt versjonen, smak og behag. Men det ser ut som om sminken på kinnene hans er en del av munnen. - Ramme? 6/10 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Shampoo: + God kvalitet, fint utsnitt. + Liker bildet i seg selv - Den typen ramme var ikke dum, men nå virker det desverre som om halve forumet bestemte seg for å skaffe seg nøyaktig lik 7/10 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ercles: + Artig bilde + Det grønne i bakgrunnen er ikke av én plain grønnfarge, den er "flekkete". + God ramme (selv om det er den mest brukte på hele forumet ) - Litt ensformige farger - Har ikke nok identitet 7/10 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) ShampooMacTavish: + Kult bilde + Tøff Ramme + Avkuttet kant ( en fiffig detalj) +ikke for overflødig +Gode og behagelige farger - Ingen 10/10 Endret 19. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Paisly: +Enkel og grei +Ramme -Hva i helsike er det i avataren din? -Helt standard. 6/10 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Vaenas: +Kvalitet +Er ikke "bare" et glass med milkshake/melk. +Begynner å bli litt lei av å se kutt på alle avatarene, men det passa ganske bra på din pga bildet får dybde (elno sånt) -"There is no conspirasy" er ikke særlig tydelig. Hadde kanskje ikke vært noe bedre hvis den var veldig tydelig, men jeg likte det ikke helt Detaljen med skrift bak glasset er dog veldig kul når man først legger merke til den. -Vet ikke helt hva det er, men noe trekker ned^^ Litt kjedelig i lengden kanskje. 8+/10 Gjennomført og likbar avatar. Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gormers: +Liker at det er ramme nede i høyre hjørne, og gjennomsiktig i øvre venstre! -Personen i avataren er ikke så kjent at jeg vet hvem det er -_- -Uorginal 3/10 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Thappaz: + Veldig enkel avatar, koselig det. - Litt for enkel. Ganske kjedelig, spesielt i lengden. - Kjedelige farger - Upersonlig Beklager, 2/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå