Gå til innhold

Få avataren din vurdert!

Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult motiv, fargebruk og utsnitt, men føler at det er en del unødvendig plass under ansiktet hans. Nederst mot rammekanten er det veldig mye ubrukt plass, så jeg lurer meg på om ikke avataren din hadde tålt å vært litt mer "zoomet" inn på ansiktet, slik at man slipper dødsoner. Litt hakkete kant på avrundingen også.

Men alt i alt er den uansett kul og jeg gir den 7/10.

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, siden jeg føler at jeg ikke fikk så alt for god tilbakemelding forrige gang.

Lakus:

+ Enkel

+ Stilren

+ Behagelige farger

+ God komposisjon

Ikke noe pluss eller minus, men. Det er litt morsomt at det finnes flere av samme type her på forumet ;)

- Litt kjedelig kanskje.

Sterk 8/10 muligens 9.

Endret av Error
Lenke til kommentar

+ Tøft konsept

+ Liker motivet

+ Fine ord

- Liker ikke fargen på "Imaginary" i det hele tatt, gjør at deler av komposisjonen faller sammen

- Den buede figuren, altså marken har liten kvalitet og irriterer meg

- Treet kunne heller vært farget helt svart slik at det ikke utstår som noe annet en "marken"

8/10. Er bare noen småting jeg ikke liker :)

Lenke til kommentar

Genetics:

Avatar med Max Pain-motiv så vidt jeg kan se. Det finnes vel knapt et spill som er tøffere enn Max Pain 1. Fargene er noe triste og blasse, men det er vel strengt tatt meningen. Kvaliteten på avataren er god. De avklippede hjørnene er en stilig tilleggseffekt til avataren, som får den til å skille seg ut. Sigaretten og røyken gir et kult preg. Et lite minus for de blasse fargene. Er ikke noen stor fan av slike farger i avatarer.

8/10

warn5.gifwarn3.gif

Edit: La til en setning om avataren

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre:

Du fremstår som en hyggeligere fyr når du har gjeldende avatar. Dwight-avataren sendte falske signaler om din personlighet, men det er ikke et problem nå. :) En karakter opp bare pga. det.

Fin ramme, bra posisjonering av motiv. Lys og farge er ok. Til syvende og sist er det bare et bilde av deg, så ikke så veldig originalt, men pytt.

7/10

warn5.gifwarn2.gif

edit: stjal den ideen din om å ha et meter under karakteren :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Villanden:

Detaljen oppe til høyre er veldig "øye fangende", og trekker veldig opp. Ellers er motivet bra, samme er kvaliteten. Veldig unstnerisk, mener ikke det aller beste jeg har sett (tror jeg :p ).

10/10

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...