Gå til innhold

Få avataren din vurdert!


Comprade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-dårlig utsnitt

-gult og rødt er ikke fint sammen, men kan hjelpe på stemmingen på at mannen skriker både pluss og minus :p

- logoen oppe i hjørnet enten lag den større eller fjern den

-dårlig kvalitet på utklippingen på mannen, kanten kunne vært anti aliaset

+intressant første intrykk

+ramme

 

4/10

Lenke til kommentar

Wartom:

 

+ Passer til navnet (tror jeg)

+ Den er "typisk" deg.

+ Fine farger.

+ Ramme

 

- Bildet passer ikke helt til å være avatar, siden det er så detaljrikt. Alt blir så smått.

- Vet ikke hvordan sammenheng det er fra. Er det bare en random mann eller alv, eller kommer det fra en spesiell film, eller hva?

 

7/10

Endret av Error
Lenke til kommentar

HCG

 

Uhm, hvorfor byttet du til denne avataren? Din andre var mye penere. Avataren benytter seg ikke av 100*100 formatet, noe som jeg synes gjør en avatar penere. Fargesammensettingen er heller ikke så fryktelig bra, selvom det er manu .. Klyppingen av ronaldo inn i bildet er heller ikke så veldig god ..

 

4/10

Endret av Shepard
Lenke til kommentar

Shepard:

 

Jeg liker avataren din veldig godt, den har alt som skal til for et spillforum. Eneste jeg kan påpeke er bakgrunnen, du burde kanskje sett på om du kunne fått byttet den til en annen farge, men det kan godt være at hvit er den fargen som passer best. En ting til - hadde det gått an å gjøre Bowser ørlite grann mindre, sånn at det ble litt luft mellom venstrearmen og rammen?

 

Når det kommer til min egen avatar vil jeg gjerne vite litt om hva du som skal vurdere synes om balansen. Jeg synes selv at avataren ikke passer helt siden den er mye "tyngre" på venstre side enn høyre - Merker du noe til det?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...