Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe nytt der i gården, utviklerne syns det er morsomt å ha med forfattere på laget og forfatttere syns det er helt 1337 å ha med dette utviklerteamet på dette spillet. Jeg klapper deg på ryggen så klapper du meg på ryggen. Motion capture var vel imponerende for 10 år siden eller noe, og er så langt som jeg har forstått selvsagt i dagens spill.

 

Noen som hvem som har stemmen til Harley Quinn? Jeg begynner å få usunne følelser for henne kjenner jeg, og stemmen hennes er meget god.

 

Arleen Sorkin heter damen. Og hun er betraktelig mer sexy som stemmen til frøken Quinn.

 

Og det viser seg at (og dette syns jeg faktisk var forbanna kult):

imdb.com: The "Batman" character, Harley Quinn (real name Harleeen Quinzell), was created just for Arleen by her friend, writer Paul Dini.
Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, det er den vellagde biten som fryder meg stort også. Skikkelig kvalitet i lyd og bilde, på høyde med Dead Space faktisk. Og detaljene med karakterprofiler og hele den pakka pluss den morsomme grafiske stilen på menyer ++ gjør spillet til et meget godt gjennomført spill.

Og jeg tror selve gameplayet også vil tjene på dette.

Lenke til kommentar

Testet demoen idag. Og det var jo absolutt underholdende og alt det der. Men er litt redd spillet kan bli ensformig i lengden. Noen som vet ca hvor lang tid det tar å spille seg gjennom det?

 

Er ny her forresten! Fantastisk side og gode anmeldelser:) Hei alle sammen!

Endret av Gorzun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...