AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det kan forhåndsbestilles på Steam nå, 49,99 euro. Satser på at butikkutgaven blir litt billigere gitt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Ikke noe nytt der i gården, utviklerne syns det er morsomt å ha med forfattere på laget og forfatttere syns det er helt 1337 å ha med dette utviklerteamet på dette spillet. Jeg klapper deg på ryggen så klapper du meg på ryggen. Motion capture var vel imponerende for 10 år siden eller noe, og er så langt som jeg har forstått selvsagt i dagens spill. Noen som hvem som har stemmen til Harley Quinn? Jeg begynner å få usunne følelser for henne kjenner jeg, og stemmen hennes er meget god. Arleen Sorkin heter damen. Og hun er betraktelig mer sexy som stemmen til frøken Quinn. Og det viser seg at (og dette syns jeg faktisk var forbanna kult): imdb.com: The "Batman" character, Harley Quinn (real name Harleeen Quinzell), was created just for Arleen by her friend, writer Paul Dini. Endret 8. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det kan forhåndsbestilles på Steam nå, 49,99 euro. Satser på at butikkutgaven blir litt billigere gitt. Ser slik ut ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 299 for Batman virker jo som et røverkjøp. Kanskje jeg går for deres tilbud. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Takk for tipset! Den er bestilt. Skulle egentlig satse på å få den med batarang og greier men jeg har ikke råd. Det vil si, jeg sparer heller litt penger og kjøper meg fler spill. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Syns det er for få "silent" angrep. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I demoen ja, men den varer i 15 minutter og er neppe representativ da den kun fungerer som introduksjon til hvordan spillet fungerer. Angrep, forsvar og sniking. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lastet ned demoen tidligere i dag og prøvde den. Det virker jo ganske underholdende må jeg si. Får se om jeg ikke handler inn spillet etterhvert. Det virker i alle fall vellaget! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, det er den vellagde biten som fryder meg stort også. Skikkelig kvalitet i lyd og bilde, på høyde med Dead Space faktisk. Og detaljene med karakterprofiler og hele den pakka pluss den morsomme grafiske stilen på menyer ++ gjør spillet til et meget godt gjennomført spill. Og jeg tror selve gameplayet også vil tjene på dette. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Likte demoen, så dette blir kjøp. Spørsmålet er bare om det blir spesialversjonen eller ikke. EDIT: Skal du ha spillet til PC, så får du den vanlige versjonen til 299 hos CDON.com. Endret 9. august 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 elsker demoen så sjukt:D Spiller den om og om igjen, har sikkert spilt den 20 ganger... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jepp, jeg går igjennom den en del selv! Dette begynner å minne meg om ungdommen når jeg hadde bare demodisken til Playstation! Herlig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Men uansett skal dette skaffes til begge konsoller! Say what? er ikke det litt sløsing med penger? Nei Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde ingen forventninger til dette spillet før jeg prøvde demoen. Det var jo ganske fett, men jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe det med det første. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fikk endelig testet demoen takket være nett hos kjæresten, må si at demoen innfridde, blir nok et kjøp fra min side dette. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Testet demoen idag. Og det var jo absolutt underholdende og alt det der. Men er litt redd spillet kan bli ensformig i lengden. Noen som vet ca hvor lang tid det tar å spille seg gjennom det? Er ny her forresten! Fantastisk side og gode anmeldelser:) Hei alle sammen! Endret 14. august 2009 av Gorzun Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tror ikke det blir ensformig egentlig. Jeg mener, går det an å bli lei av å hente opp folk fra gulvet, henge de etter bena og kutte snora når noen andre står under? Tror ikke det Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Spørs jo akkurat hva du er redd skal bli ensformig, skal man være skikkelig kresen og pirkete er jo så og si alle spill til en viss grad ensformige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå