Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper noen andre som vil laste ned begge demoene og ser forskjeller :)

Det så ihvertfall jeg

Men har forhåndsbestilt spillet for 1 uke siden ;)

Testa begge versjonene via HDMI på Full HD-skjerm, og jeg ser ingen forskjell. Eneste jeg oppdaget var at rumblen til 360 er myyye bedre! Men uansett skal dette skaffes til begge konsoller!

Lenke til kommentar

Virket veldig kult men også altfor enkelt. Grapplingen er altfor lett å bruke og slåssingen var umulig å ta skade av virket det som. Fikk jo varsel om når fiendene skulle slå og rar swooshe lyder når du utførte en kombo. Skjønner ikke hvorfor dem tar med sånne ting pga det er et spill. Kan dem ikke bare se på Batman Begins og tenke , satan kor kult dette ville vært i et spill og så gå derfra? Blir nok sikkert et kult spill men nok engang så feiler utviklere å gå hele veien med et kult konsept. Tenk om vi kunne hatt mulighet for å være Wayne også samtidig, tren i slottet hans og mulighet for å kjøre bilen ut på oppdrag osv. Bare gi oss mer enn en vei å gå fram i trange omgivelser.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått testet det og, alt bortsett fra karaktermodellene så flott ut. Flott sniking, selv om det var lett, spillet minnet meg egentlig litt om everything or nothing, og det vi har sett fra siste splinter cell. Konstant snakk fra joker osv er også flott.

 

Det blir litt dumt når snikmording foregår 2 meter unna en annen vakt.

Og det at Joker hele tiden snakker er egentlig innmari kult og funker bra som stemningsangivende (og han som har stemmen gjør en over the top fantastisk jobb), men hvis han hele tiden vet hvor du er - hvorfor forteller han det ikke bare til hencmennene sine?

 

Jeg elsket demoen men det er slike ting jeg henger meg for mye opp i når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Virket veldig kult men også altfor enkelt. Grapplingen er altfor lett å bruke og slåssingen var umulig å ta skade av virket det som. Fikk jo varsel om når fiendene skulle slå og rar swooshe lyder når du utførte en kombo. Skjønner ikke hvorfor dem tar med sånne ting pga det er et spill. Kan dem ikke bare se på Batman Begins og tenke , satan kor kult dette ville vært i et spill og så gå derfra? Blir nok sikkert et kult spill men nok engang så feiler utviklere å gå hele veien med et kult konsept. Tenk om vi kunne hatt mulighet for å være Wayne også samtidig, tren i slottet hans og mulighet for å kjøre bilen ut på oppdrag osv. Bare gi oss mer enn en vei å gå fram i trange omgivelser.

 

Å skulle farte frem og tilbake til hulen virker jo for det første menigsløs bruk av tid, for det andre så virker det sært om Batman skal ha tilgang til Arkham når han selv lyster. Det er jo et snikespill dette her, og da er trange omgivelser og store rom alfa og omega.

Enig i at det virker litt lett, særlig slossingen. Men grapplingen er jo nødt til å foregå slik da man i en nødssituasjon ikke har tid til å sikte på en gargoyle.

Lenke til kommentar
Snikmording-delen kan jeg være enig i. Det burde vært mye mørkere skulle det gått ann. Jokeren snakker nok ikke til folkene sine fordi han vil lokke flaggermusmannen inn i verre feller. Slik tolker jeg det.
Jupp. Han vil ha det moro. Som han sa til batman i demoen på et punkt så droppet han å fortelle til vaktene hvor batman var, så han skulle se hvordan de gjorde det.. eller la batman komme nærmere. Er enig i at grapplingen er litt i overkant lett. Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jepp, Jokeren sa han ville overraske henchmennene. Derfor sier han ikke hvor Batman er. Også har han jo selvfølgelig mye moro med å sette feller for Batman etter han slaktet det som er av vakter.

 

Henge henchmen fra gargoylene og kaste kniver på tauet når noen gikk under var forresten veldig morsomt.

Lenke til kommentar
Virket veldig kult men også altfor enkelt. Grapplingen er altfor lett å bruke og slåssingen var umulig å ta skade av virket det som. Fikk jo varsel om når fiendene skulle slå og rar swooshe lyder når du utførte en kombo. Skjønner ikke hvorfor dem tar med sånne ting pga det er et spill. Kan dem ikke bare se på Batman Begins og tenke , satan kor kult dette ville vært i et spill og så gå derfra? Blir nok sikkert et kult spill men nok engang så feiler utviklere å gå hele veien med et kult konsept. Tenk om vi kunne hatt mulighet for å være Wayne også samtidig, tren i slottet hans og mulighet for å kjøre bilen ut på oppdrag osv. Bare gi oss mer enn en vei å gå fram i trange omgivelser.

Enig i at det virker litt lett, særlig slossingen. Men grapplingen er jo nødt til å foregå slik da man i en nødssituasjon ikke har tid til å sikte på en gargoyle.

 

Nettopp det som er poenget mitt, man har ikke tid til å sikte på en avsats i en nødsituasjon. Det blir for enkelt. "Oy fienden oppdaget meg, la meg bruke R1 uten å overhodet sikte engang og finne en trygg plass". Fienden ser jo ikke deg engang oppe der, det er så merkelig.

Det er så super enkelt, selv om du har 5-6 fiender på deg så er det bare å trykke dodge. Er jo ingen fare. Batman i nyeste filmene er jo en helt vanlig person bare taktisk smart. Og alle de rare swooshe kombo lydene, hva er poenget? Arghhhhh. Dette her kommer jeg tvilsomt til å kjøpe meg.

Lenke til kommentar
Testa på PS3, PC og 360. PC er seff best. Syntes ikke det er veldig forskjell på 360 og PS3 men det er pittelitt favør 360 og da er jeg veldig pirkete, begge testa med HDMI på Full HDTV. Tror jeg skal ha det på PS3.

 

 

Kan ikke skjønne det er favør 360 for hos meg så er det bedre farger på PS3en og 360en er mye gråere og mangler en del skyggeffekter. Kan vel ikke si det er tven min som feiler da begge maskinene mine er på samme tv, skulle hatt et skikkelig kamera så skulle følk sett forskjellen :)

Lenke til kommentar
Testa på PS3, PC og 360. PC er seff best. Syntes ikke det er veldig forskjell på 360 og PS3 men det er pittelitt favør 360 og da er jeg veldig pirkete, begge testa med HDMI på Full HDTV. Tror jeg skal ha det på PS3.

 

 

Kan ikke skjønne det er favør 360 for hos meg så er det bedre farger på PS3en og 360en er mye gråere og mangler en del skyggeffekter. Kan vel ikke si det er tven min som feiler da begge maskinene mine er på samme tv, skulle hatt et skikkelig kamera så skulle følk sett forskjellen :)

 

Du sa at du koblet 360 med komponent og jeg tror det er tingen, jeg merker forskjell på 360 med komponent og hdmi, iallefall på min tv. Dog som sagt det var ultra små forkjeller, syntres bla. anti a. var hakket bedre på 360, og littegranne mer fargerikt der det var naturlig. For all del jeg kan ta feil, jeg har bare et par øyne;) Uansett så ser de rimelig identiske ut.

Lenke til kommentar

Spilt gjennom for tredje gang nå, fant en nytt triks. Corner takedown. Jeg crouchet bak en liten vegg på toppen av en trapp og ventet på en henchman. Så kunne jeg dekke meg ved hjørnet ved å trykke space, og når fyren kom opp trappa så var det bare å trykke høyre museknapp for å sende han til soveland.

 

btw: Hvis pc-eierne vil spille igjen uten å må se traileren på slutte, så kan dere gå inn på mappen "BmGame", deretter "Movies", og slett filene som heter Attract.bik. Det er seks forskjellige, men alle starter med Attract.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...