Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Lastet ned demoen igår og må si at jeg var mektig imponert av det jeg så og spilte.

 

Det som slo meg som det beste med spillet var hvor tilgjengelig det var. Ting som i videoer ser ut som komplekse triks med milelang buttonkombo var utrolig intuetivt. Det var ikke dummet ned slik at du trykket en knapp og vips var demoen rundet. Det virker til å være en del dybde i det. Men det var så enkelt at til og med dama mi rundet demoen og storkoste seg. Hennes favorittspill til nå har vært: Flower, Flock og LBP. Så dette er et stort skritt i riktig retning :p

 

Ble veldig imponert over hvor smooth detective mode var, og hvor gjennomført stilen var. Hele spillet oser av batman og det universet. Grafikk og lyd var også topp notch. Veldig bra bruk av Unreal Engin 3.

 

Dette spillet lader opp til å kanskje bli et av de største og mest overraskende spillene denne høsten.

 

Herlig smaksprøve ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillte gjennom demoen nå og synes det var ganske artig. Men jeg brukte kun firkant til å banke fienden. Kan bli litt ensformig etter en stund. Men det var kult å fly mot fienden og å snike seg forbi for så å ta knekken på dem uten at de merker en dritt. Blir nok et kjøp dette her. Men var det ikke snakk om en CE som skulle komme? Eller er det kun i USA?

Lenke til kommentar

Spilte gjennom demoen sjøl ista, ble ganske imponert. Har jo ikke spilt et bra Batman spill siden NES. Men er lit enig at det kan bli litt ensformig med slåssinga, selvom det var veldig god flyt i slåssinga. Uansett, tror jeg kommer til å kjøpe dette spillet(hvis jeg har nok penger rundt den tida).

Lenke til kommentar

Likte demoen jeg og. Har testet begge demoene og det er litt forskjeller på grafikken. Sitter på samme fullhdtv med hdmi til PS3 og komponent til 360 og det var overaskende bedre på PS3 versjonen med skarpere skygger og karaktermodellen også var skarpere, men ikke sånne monsterforskjeller ;)

Lenke til kommentar

Spilte gjennom demoen (360) en gang og må si at det virker som et veldig greit spill. For min egen del får jeg inntrykket av at det kunne vært et spill på lik linje med Watchmen: The End Is Nigh . Kanskje mest siden man er "låst" til å være på Arkham Asylum.

Men det er nå da meg :p

Lenke til kommentar

Lurk in the shadows Lurk in the shadows, indeed.

Jeg kan ikke vente med å kicke ltt hencmann ass.

 

Spilte nemlig gjennom demoen nå bare for noen minutter siden og jeg er imponert. Muligens litt lite kombinasjoner, men jeg regner med at det vil være fler "moves" og gagdets i butikkversjonen av spillet. Digget spesielt å dra folk opp under gargogylene. Dingle-dingle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...