Dunedain Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har DU lastet ned demoen kim_edward? Du oppdaget den visstnok, så går ut ifra at du begynte nedlastning - eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mens dere venter kan dere kose dere med denne kortfilmen http://www.ashestoashes-themovie.com/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 det der var intet annet enn sykt og disturbing! så ikke mye, men nok. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har DU lastet ned demoen kim_edward? Du oppdaget den visstnok, så går ut ifra at du begynte nedlastning - eller tar jeg feil? Nei dessverre Har ikke Gold. Men fikk lastet ned Trailer'n fra E3. Skjønner ikke hvorfor den ikke er der nå lengere. Endret 7. juni 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fulgte med en ganske stilig trailer i Mai-versjonen av Xbox 360 official magazine bladet, beviser at de virkelig går for det som gjør Batman til en "sterk" superhelt nemlig fiendens frykt for han og at han forblir uoppdaget. ...Samtidig som han kan sparke ræv selvfølgelig. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 For dere som ikke alt har fått med dere den nye release datoen, så kommer Batman Arkham Asylum ut til PC/PS3/XBOX360 den 27. Juni Se bilde helt til høyre: Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 28 august ble det sagt på E3. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 28 august ble det sagt på E3. Da er det rart at komplett selger den 27.juni Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har jo vært mange tilfeller der butikker har vært trege med å bytte slippdatoer når disse endres. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Vet vi noe om det kommer trophies til ps3? Achievements og Trophies er faktisk en litt avgjørende faktor for meg! Ser ikke ut som at det kom til Call of juarez som nettopp kom ut, trodde det var typisk normalt nå som trophy støtten først hadde kommet Edit: var visst trophy støtte for call of juarez. funky Endret 2. juli 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det en demo av dette ute nå? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg tror dette spillet kan bli en sleeper-hit Håper på det, har savnet beat'emup-spill i ganske lang tid Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Uhm, spillet er ikke akkurat en beatemup i ordets rette forstand.. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 var inne på deres offisielle side nå og eksklusivt for ps3 er jo at du kan være jokeren!! woohoo! vet hvilkn maskin jeg skal kjøpe dette til ja Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Batman: Arkham Asylum demo news coming this Friday. Kilde. Da håper jeg at det kommer ut en helt normal demo, og ikke noe sånn "Forhåndsbestill på Gamestop, og få en ekslusiv demo"-greier. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Chesus, jeg har helt glemt av dette spillet i all gledesrusen over Borderlands og Brütal Legend. Spill på B for the win! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skal laste ned demoen til PS3 fordi det er den versjonen jeg har forhåndsbestilt til, må ha Joker!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Blir nok ps3 versjonen siden xboxen er helt på dørken for tida, men sendes på rep imorgen!=) Dog joker veier ikke opp så mye, for min del. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Konge. Da blir det Batification på pc'n på fredag. Gleder meg. Edit: Demo trailer har blitt lagt ut. Endret 4. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg tror demoen kommer neste uke, litt merkelig den kommer på en fredag da PSN/Live har hatt sine oppdateringer onsdag på Live og torsdag på PSN B) Endret 4. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå