Dunedain Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Trodde egentlig at jeg skulle hoppe glatt over denne tittelen, men den har imponert meg siden første traileren jeg så. Så jeg bestemte meg for å kjøpe den på tilbud en gang. Så ser jeg den fine samlepakka der oppe, og nå tror jeg at jeg må ha den på realese. Sånn kan det gå=) Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Trodde egentlig at jeg skulle hoppe glatt over denne tittelen, men den har imponert meg siden første traileren jeg så. Så jeg bestemte meg for å kjøpe den på tilbud en gang. Så ser jeg den fine samlepakka der oppe, og nå tror jeg at jeg må ha den på realese. Sånn kan det gå=) hehe jeg trur jeg også skal kjøpe spillet/pakka når den kommer ut Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Enda mer å se frem til - også Poison Ivy dukker opp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 That sir, is one hell of a bossfight. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Den kontrollen du liker best. Alle spill uten MP velger jeg på PS3. Da jeg foretrekker lite støy og DS3. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tror faktisk dette er det spillet jeg gleder meg mest til per dags dato. Noen som vett om noen butikker der vi kan skaffe collectors edition? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hmm til xbox eller ps3:o PS3, Da får du Jokeren også Tror faktisk dette er det spillet jeg gleder meg mest til per dags dato. Noen som vett om noen butikker der vi kan skaffe collectors edition? Amazon? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Håpet mest på norske butikker for å slippe toll, mva og fortollingsgebyr :rolleyes: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er et problem for tiden, vet ikke hvor jeg skal ha multiplattform spill lenger. Ser så få fordeler og ulemper, men men. Kan godt bli til Ps3 for det her, liker Ds3 beste til denne type spill anyway. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kjøper du det til PS3 Akrabra, kan du spille med Jokeren. Kan øke gjennspillverdien. Og satser du på collectors edition, burde du iallefall gå for PS3-versjonen, da den i min mening er mye tøffere enn 360's. Collectors edition PS3: http://forum.gamer.no/index.php?act=attach...ost&id=2043 Collectors edition 360: http://forum.gamer.no/index.php?act=attach...ost&id=2046 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noo.. Hvorfor får bare ps3 spille som Joker? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hah, morsomt med Joker. Trudde ikke det skulle bli så mye bedre. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan ikke si annet enn at jeg fikk en sniktitt av dette spillet for en god stund siden, via Xbox 360 World (eller hva de nå enn heter), og jeg kan vel si at allerede da bestemte jeg meg for å gi dette spillet en sjanse. Så nå har jeg to melkekuer jeg vet jeg skal kjøpe, Aliens:Colonial Marines (typo?), og Batman: Arkham Asylum. Glede seg nå. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo". åssen fant du den demoen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo". stygt å fare med løgn... Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo". åssen fant du den demoen? Ser ut som at den har blitt fjernet. Men den var der i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå