Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Trodde egentlig at jeg skulle hoppe glatt over denne tittelen, men den har imponert meg siden første traileren jeg så. Så jeg bestemte meg for å kjøpe den på tilbud en gang. Så ser jeg den fine samlepakka der oppe, og nå tror jeg at jeg må ha den på realese.

 

Sånn kan det gå=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde egentlig at jeg skulle hoppe glatt over denne tittelen, men den har imponert meg siden første traileren jeg så. Så jeg bestemte meg for å kjøpe den på tilbud en gang. Så ser jeg den fine samlepakka der oppe, og nå tror jeg at jeg må ha den på realese.

 

Sånn kan det gå=)

 

hehe :) jeg trur jeg også skal kjøpe spillet/pakka når den kommer ut :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo".

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at jeg fikk en sniktitt av dette spillet for en god stund siden, via Xbox 360 World (eller hva de nå enn heter), og jeg kan vel si at allerede da bestemte jeg meg for å gi dette spillet en sjanse.

 

Så nå har jeg to melkekuer jeg vet jeg skal kjøpe, Aliens:Colonial Marines (typo?), og Batman: Arkham Asylum.

Glede seg nå.

Lenke til kommentar
Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo".

 

 

åssen fant du den demoen?

Lenke til kommentar
Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo".

 

 

stygt å fare med løgn... :(

Lenke til kommentar
Endelig! Det mange har ventet på...Batman Arkham Asylum Demo ligger nå ute på Marketplace, men er bare tilgenglig for Gold medlemer. Om dere ikke finner den blant "game demo" så gå på marketplace video -> most popular -> batman arkham asylum trailer. Der finner dere "Get Demo".

 

 

åssen fant du den demoen?

 

Ser ut som at den har blitt fjernet. Men den var der i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...