Villanden Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kan leve med en utsettelse. Mer tid til finpuss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jo da. Men tror ikke en utsettelse bare kommer med noe godt. Det er jo tydelig at spillet hadde sine feil som tok litt lengre tid å fikse enn antatt, og hvilken garanti har vi for at problemene er løst før neste releasedato? Og hvordan skal de få tid til finpuss hvis hva det nå enn var som var feil ikke lar seg rette opp så fort? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Slapp av og ha tillit til utviklerne Ikke tenk så mye på det. Det ordner seg sikkert til slutt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hehe. Jeg mista tilliten til utviklere en gang i 2001 eller noe Men pokker ta, jeg gleder meg. Brukte en dag i april på å få tak i samtlige filmer, og har begynt å se de nå. Skal til Oslo snart å få tak i noen tegneserier også. Har blitt bitt av basillen kan du si! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir årets skuffelse for din del hvis spillet ikke oppfyller forventningene da Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aiai, gleder meg til dette. Klarer nok å leve med en liten utsettelse, er nok av spill å leke seg med mens man venter! Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg søkte etter Batman Arkham Asylum på google i dag, og da fant jeg ut at en demo har kommet ut til Gamestop butikkene (i usa) se link: Batman Arkham Asylum Demo Gamepley Kilde Noen som vet noe mer om dette, om hvor man får tak i demo'en i Norge? Aiai, gleder meg til dette. Klarer nok å leve med en liten utsettelse, er nok av spill å leke seg med mens man venter! Endret 13. mai 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ken hende at demoen kommer ettervært til norge men jeg har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) gleder meg hvertfall til at spillet kommer ut. Har hørt at det kommer ut i to utgaver, og den andre utgaven skal være Collectors edition for (360/PS3) Endret 13. mai 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fin den pakka der ja ja det er den, men som du vil se på bildet nederst så er ikke collectors edition (esken) like stilig som den er til PS3 Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 men vet noen om prisen til pakka? hadde vært moro å ha den bomerangen ( eller åssen det skrives ) Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) men vet noen om prisen til pakka? hadde vært moro å ha den bomerangen ( eller åssen det skrives ) Det koster $99.99 (dollar) som tilsvarer 642.50 kr,- Batman Arkham Asylum Collectors Edition PS3 Batman Arkham Asylum Collectors Edition XBOX 360 Jeg skal ikke kjøpe den vanlige utgaven, bare den pakken uansett pris! B) Endret 13. mai 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 er ps3 pakka og 360 pakka like eller? trur jeg skal ha den pakka den ser så kul ut :rolleyes: Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) er ps3 pakka og 360 pakka like eller? trur jeg skal ha den pakka den ser så kul ut :rolleyes: de er vist like inni selve papp esken ser det ut som. Jeg også! Endret 13. mai 2009 av kim_edward Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ok når kommer spillet til norge? er det bare få collectors edition? eller er det mange ? ( sry at jeg spør så mye men er greit å vite får da kan jeg vente kanskje litt før jeg kjøper collectors edition ) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Blir årets skuffelse for din del hvis spillet ikke oppfyller forventningene da Hehe nei da, er ikke make or brake for min Batman-interesse dette spillet Skal ha den special edition pakka altså! Fett med batarang og reier Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 den har egentlig release 28.Mai, men har blitt snakk om at den ikke kommer ut før slutten av juni Vi får vel bare vente å se Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 den har egentlig release 28.Mai, men har blitt snakk om at den ikke kommer ut før slutten av juni Vi får vel bare vente å se ok. Får bare vente å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå