Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er det challenge rooms? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser slik ut. To stykk. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Noen med PS3-versjonen som liker å spille med Joker'n? Prøvde så vidt engang, men vendte raskt tilbake til Batman. Endret 17. september 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg likte Jokeren Og det er nye pakker ute på dem forskjellige storene!! Batman er helt konge hos meg, tar det med ro og nyter områdene og gjør mest mulig oppgaver! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Bestilte nytt skjermkort fra komplett i dag (gfx275) og da fulgte Arkham Asylum med (dvs en "voucher" til å laste det ned fra nettet når det blir tilgjengelig). Gromt Den brukes på Steam, har jeg funnet ut. Spillet kan lastes ned nå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har dere sett custom skinsene folk har laga? http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=92752 Endret 18. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Wow. Awespme de var da! Nå skal jeg ihvertfall skaffe det til PC! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fikk det ikke idag, så nå begynner jeg å mistenke den skremmende datoen 24. september for å være den korrekte utgivelsesdatoen for PC-versjonen. Liker ikke dette i det hele tatt. Selv om helgen er fylt med andre aktiviteter, så ville det vært godt å vite at det ligger hjemme og venter på meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fikk mitt fra cdon idag ( pc ). Skal installere det senere, men får ikke tid til å prøve det før i morgen. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mista helt lysten til å spille dette etter at savefila mi klikka et godt stykke ut i spillet. Får prøve å starte opp igjen en annen gang. Utrolig bittert, for jeg likte bare spillet bedre og bedre! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Bestilte nytt skjermkort fra komplett i dag (gfx275) og da fulgte Arkham Asylum med (dvs en "voucher" til å laste det ned fra nettet når det blir tilgjengelig). Gromt Den brukes på Steam, har jeg funnet ut. Spillet kan lastes ned nå. Å, er det steam versjonen? Sikkert ikke dumt, med tanke på reinstallering, kopibeskyttelse osv som kunne blitt litt rotete hvis det bare var noe man lasta rett ned fra f.eks. nzone. Tro det eller ei, men jeg tror faktisk jeg venter med Batman til jeg har runda et par andre spill jeg har liggende. Å begynne på nye spill fører ofte til at man "kommer ut av" andre spill man er i gang med. Får heller ha noe å glede meg til Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørs om det er den vanlige Steam-versjonen. Spilltittelen ble under aktiveringen i Steam oppgitt med "nVidia OEM" eller noe slikt etter navnet. Er nok lurt å laste ned før 31. desember. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Skal kjøpe min kopi på madang! Litt irriterende at jeg trodde det var den 24. det kom ut, for da kunne jeg kjøpt det i går <_< Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Da bør jeg få en melding fra Gamestop som sier at min skinnende kopi er klar til henting. Du skal ikke få tjuvstarte. I will not allow it. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg bare håper de faktisk selger det. Ville være merkelig om de ikke har det før den 24. når det er tilgjengelig alle andre steder. Noen som vet om spillet selges på Gamestop? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå installerer jeg Batman. Endelig!!! Og jeg har fri imorgen, så dette blir en meget fin dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor fikk du tak i det da Villanden? Selger de det i butikk nå? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Gamestop fikk det inn idag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nå Daffy, hva synes du? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ok. Da er det bare litt irriterende å tenke på at jeg hadde tid til å kjøpe det i dag, men neppe har tid i morgen. Så jeg fikk ikke lov å snikstarte med det gjorde du? Bastard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå