Linoran85 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Må restarte PS3, komme meg dit, men det samme skjer hver gang. Skjedde og tidligere i spillet, men da hjalp det med å restarte. Nå derimot, står jeg dessverre fast, og det PROVOSERER. Har xbox, men hva mener du med står fast? Kommer du deg ikke av flekken? Får og de loade greiene noen ganger når man går gjennom en dør, men det har aldri hengt seg... Fant ut at det skjer ofte når man sprinter på døren. Endret 11. september 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 @Jakoozie og Avean Det finnes knapt spill med så realistisk kamp som i dette spillet. Greit nok at batman er ultra-rask og kan forflytte seg over store avstander på mikrosekunder. Det er selvsagt ikke realistisk. Men selve bevegelsene som blir gjort er jo noe av det mest realistiske jeg har sett. Føles virkelig som du spiller en kung-fu film. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen andre her som sitter fast her? Jeg er i arkam mansion, og skal finne Dr.Youngs notater men er jo umulig å finne dem. Hvor er det de ligger? Først må du inn å redde de 2 folka fra "bomba til jokeren" så må du til hennes kontor og scanne hennes fingreavtrykk eller noe i den duren, og så tilbake igjen da finner du notatene nær de 2 folka du reddet, det ligger i bokhylla. Takk for hjelp men hvor er hennes kontor? Når du kommer ut i hovedhallen igjen så er det døren til venstre bak den store statuen, skal være rimelig enkelt derfra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet om en norsk butikk som fører CE av dette spillet til PC? Har sjekket rundt og finner det desverre bare i engelske eller amerikanske butikker, noe som vil bli dyrt på grunn av tollen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Wohoo, da var mitt sendt ifra cdon.com. Får det vel på fredag tipper jeg. Gleder meg veldig Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da var jeg også ferdig med historien, alle gåtene og Spirit of Arkham Knall spill fra start til slutt, dog med enkelte nedturer: *Hvorfor fikk vi ikke eksplosiv gel til å skyte med over litt avstander istedet for å måtte bruke Batclaw på å rive ned vegger? *Hvorfor er alle bossene bortsett fra Scarecrow og Killer Croc så sykt kjipe? *Hvorfor kan ikke gripekloen ta tak i kanter pga falleferdig omgivelser mens den kloa (som du henger i og flyr vannrett med) kan brukes på samme vegger? Sett bort ifra dette, så koste jeg meg hele tiden og spillet er noe av det beste jeg har spilt på lang tid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 I dagens Zero Punctuation tar Yahtzee for seg Batman: AA. Har ikke sett videoen, tradisjonen tro venter jeg til jeg har fullført spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Han hadde, som alltid, en del gode punkter. Det liker vi. Vet vi når imorgen DLC'et kommer? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Laland: Mente det var på fredag, på samme dag som PC-versjonen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Å? Trodde jeg hadde lest 17.. Har vel bare leifet litt da. Menmen, da er det nå noe moro å se frem til! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Var på Gamestop i dag, han sa pc-versjonen ikke kom før den 24. Men det kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg fikk 18. opplyst av min Gamestop. Hvis jeg ikke får tekstmelding om at spillet har kommet på fredag, så blir det hevnaksjon. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Stemmer på en prikk Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva F***? Hvor får jeg 18. fra? Det må ha blitt endret ganske nylig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Pokker Jaja... Da må jeg nok finne meg noe å spille frem til da! Det var synd. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Her har jeg 18. september fra. Once expected to hit alongside the PlayStation 3 and Xbox 360 versions on August 25, the PC release of Batman: Arkham Asylum has been pushed back to September 15 in North America and September 18 in Europe, publishers Warner Bros. and Eidos said today. Gamespy sier det samme. Så 24. tror jeg er løgn. Jeg vil tro det ihvertfall. Gamer.no sa også 18. i anmeldelsen av spillet. Endret 16. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De som venter på å laste det ned lovlig får forhåpentligvis gjøre det snart. Available: 18 September 2009This game will unlock in approximately 1 day and 23 hours Og etter det jeg kjenner til har amerikanere lasted det ned siden den 15. 18. står det også på nzone.com Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Komplett får in PC versjonen den 24 sept, Gamezone får dem inn 22, Absolutt spill får inn 24. Dere får velge hva dere vil tro på.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 cdon.com har ivertfall fått inn pc versjonen nå. De sendte mitt i går. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nå er "Insane Night Map Pack" ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå