Laland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ble akkurat ferdig med Killer Croc's hule , og hittil er det vannvittig bra! Engasjerende, spennende (delene med Scarecrow.. bare.. wow!) og en herlig stemning! Ble også skremt når bildet "frøs" og Jokeren kjørte Batmobilen. Noe annet som imponerer stort er det tekniske. Har absolutt ingenting å sette fingeren på! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har et par ting å sette fingeren på. -Glitch, jeg måtte restarte spillet etter å ha falt igjennom bakken. -Ansiktsanimasjonene, spesielt på Joker, de er såklart bra. Men de holder ikke følge med prestasjonen til Hamill. -Jeg vil kjøre Batmobile! Greit, det ville kanskje ødelegge spillet, men hvis man bruker den til å kjøre inn i en vegg? En bitteliten sekvens. Ellers var det et meget bra spill, helt klart noe av det beste de siste årene. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 -Jeg vil kjøre Batmobile!Greit, det ville kanskje ødelegge spillet, men hvis man bruker den til å kjøre inn i en vegg? En bitteliten sekvens. Signed. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Huff, har så lyst til å spille dette, og de spoilerne frister veldig å klikke på, men må holde meg unna. Over to uker igjen enda før det kommer ut til pc Endret 1. september 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, nå hadde det vært konge og startet opp med Arkham Asylum... sitter her og kjeder meg noe værre, og har ingen spill som frister akkurat nå - med unntak av Batman og... tja.. det er vel det eneste spillet jeg kunne tenkt meg akkurat nå. Men neeeeeeeeida, her sitter jeg uten noe Batman, og ikke noe annet som frister =P Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg skaffet dette i går, på 360, vel å merke (hadde opprinnelig bestilt det på pc, og ble passe lang i maska da jeg kom hjem fra ferie og ikke så noen pakke fra CDON som forventet, og så fikk vite at det tok over 2 uker til), og så langt storkoser jeg meg. Jeg har likt Batman lenge, og dette var helt klart fornøyelig. Fin stemning og god grafikk, sålangt angrer jeg ikke. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har ikke hatt anledning til å spille så mye, så har bare kommet til rundt 17%. Spillet blir bare bedre og bedre da! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Til dere som har greid spillet: Hvilken arm fikk dere på slutten? Er nemlig tilfeldig ;p Selv fikk jeg Bane. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ble akkurat ferdig med historien: Skuffende slutt med Jokeren. Det at han selv brukte "titan" og ble detn.. tingen han ble, ødela for mye av finessen han hadde vist tidligere i spillet. Veldig ensformige, om ikke veldig kule kamper mot slutten. Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Ble akkurat ferdig med historien: Skuffende slutt med Jokeren. Det at han selv brukte "titan" og ble detn.. tingen han ble, ødela for mye av finessen han hadde vist tidligere i spillet. Veldig ensformige, om ikke veldig kule kamper mot slutten. Ble ferdig med historien i går og syns som de fleste andre jeg har sett skrevet om spillet at det er et mesterlig spill. Liker det at de har tatt utgangspunkt i hele Batmanuniverset, og ikke bare den siste filmen. Det tror jeg ville blitt en typisk lisensutgivelse. Gameplayet er strålende, slåssscenene mesterlige og jeg liker detektivmodusen og måten de har forlenget spilllets levetid med de ulike Riddles. Siste bossen er jeg enig i var en liten skuffelse, men på den annen side fikk jeg den følelsen fordi spillet som helhet er fantastisk bra, og forventningene ble deretter. Særlig den scenen hvor rollene byttes om, hvor Joker bokstavelig talt sitter i førersetet traff meg. Trodde også som jeg har sett enkelte har skrevet, at boksen min streiket når skjermen begynte å flimre Endret 2. september 2009 av Heffie Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sant nok, men det var nå slik jeg opplevde det. Forøvrig.. den nederste linjen der; jeg ble rett og slett satt ut. Intet annet spill har fått meg til å leve meg inn i like stor grad som den ene scenen! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha , fantastisk linje Drizzt, mye fordi det er sant... Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Da har jeg endelig fått skaffa meg dette nydelige spillet , popper inn nå, tenker jeg kommer til å spille en del timer bare idag . Endret 3. september 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Forhåndsbestilte PC-versjonen idag. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Elkjøp har "Kanonhelg" igjen, og selger Arkham Asylum til 399,- på både PS3 og XBOX360. Bare sånn at dere vet dét =) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg vil ikke rushe spillet i fordel for spill som har en MP-del Tar det med knakende ro, skal nyte spillet, viss jeg rusher spillet så blir jeg lei og legger det vekk i hylla nesten for godt.... Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skal stikke til Elkjøp etter på, resten av kvelden skal jeg kose livet av meg! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva har Bioware hatt med dette spillet å gjøre? Er vel ikke de som har laget det? Det er jo Rocksteady Studios. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fra wikipedia.org: Batman: Arkham Asylum is an action-adventure stealth video game based on DC Comics' Batman for PlayStation 3, Xbox 360 and Microsoft Windows. It was developed by Rocksteady Studios and published by Eidos Interactive in conjunction with Warner Bros. Interactive Entertainment and DC Comics and was released on August 25, 2009 in North America and August 28, 2009 in Europe. Hvorfor lurer du på om BioWare har noe med dette spillet å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå