Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Spill på hard, ingen ikon over fiender når de skal til å slå deg. Det er gameplay mekanikk, ikke noe annet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er ikke snakk om lydeffekter for det er helt greit, her høres det jo ut som det er en maskin som slår. Du har vanlig slaglydene og så plutselig når fienden går i bakken høres det ut som en robot eller noe. Plager meg noe veldig. Fordi det er "The Ultimate Finishing Move!" BOIA! Nå er jeg offisielt Verdens Største Detektiv! (i følge spillet iallefall). Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Dette gjelder en ny fiendetype som dukker opp litt sent i spillet. Skjul Kan man unngå å bli skutt av plantene? Det er mange steder man må gå forbi dem, er det noen våpen som fungerer? Endret 30. august 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 @Bert. Jeg bare ignorerte de for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har gjort det til nå, men nå har jeg så lite helse igjen, så et par til, så tar de knerten på meg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Joda, du kan ta de ut. Når du har utviklet motgift kan du drepe de ved ett enkelt A trykk. For å ta ut sporene bruker du batarang, bør helst ha slik at du kan kaste 2/3 samtidig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg har gjort det til nå, men nå har jeg så lite helse igjen, så et par til, så tar de knerten på meg. Finn deg noe XP! Edit: Lurer på hvordan i huleste man skal kunne klare Shock and Awe på Expert? Blir en hard nøtt. Endret 30. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det ordnet seg, en blanding av flaks og kløkte gjorde seg nyttig. Er det bare jeg som finner The Spirit of Arkham spennende? Jeg gleder meg alltid til den neste steinen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg synes den var kjempespennende, gjorde den ferdig i natt Morsomt at jeg har Arkham Asylum tegneserien også, så man hører ganske mye som er relativt kjent fra før av når det gjelder Amadeus sine dager. Men var litt for lett å tippe siste "steinen" synes jeg. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Spoiler! Gjelder den tredje scarecrow mindscrewen tror jeg-der alt blir snudd på hodet (joker som fanger batman og kjører han til arkham)...spørsmålet er: er det mulig å unngå å bli skutt av joker? Står at man liksom skal dodge kulen, men fikk ikke en ny retry, bare gikk rett til bosskampen mot scarecrow.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tror ikke det, bror min prøvde det siste men det er ingen reaksjon. Tror heller det er batmans reaksjon på gassen! ;o Ctrlaltdel hadde også en morsom liten snutt angående dødligheten til batarangs: Ctrlaltdel Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Prøvde det jeg også, stresset med "middle stick" for harde livet uten reaksjon. Selve scenen er jo episk Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Prøvde det jeg også, stresset med "middle stick" for harde livet uten reaksjon. Selve scenen er jo episk Setter alt i spoil just in case Ja, konge scene, genialt det de gjorde med skjermen, trodde xboxen var i ferd med å ta kvelden - kjente hjertet mitt ikke hadde godt av det der hehe! Endret 31. august 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tror den scenen hadde større effekt på oss xbox eiere for å være ærlig :| Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Haha, den scenen var grusom, fikk hjertet i halsen! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 var bombe sikker på at ps3en min gikk til helvete, jeg bare wtf. hadde spilt lenge, var trøtt ,ble shit nervøs! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Skjul Ëffektene som ble brukt var jo så forbanna likt med det som skjedde da grafikk-kortet mitt gikk til helvete, så jeg begynte nesten å grine der jeg satt Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fullførte spelet igår. Utruleg bra. Ser ut som om det blir ein oppfølgar såfall. Og dèt likar eg såfall. Eit av dei betre spela eg har spelt i år. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så deilig å sitte klistret til et nytt historiedrevet spill igjen. Utrolig moro spill Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har nå gått igjennom demoen på X360 også, og må si jeg liker spillet alt i alt mye bedre på pc. Grafikken er en del bedre og kontrollen sitter mye bedre i hånda, men det kan skyldes at jeg rett og slett syns det var uvant etter å ha spilt såpass mye Batman: AA på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå