Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg gleder meg til å se salgstall, det virker som at spillet selger bra. Kanskje man kan håpe på en verdig oppfølger? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Og der ble Collectors Edition (PS3-utgaven) levert på døra hjemme hos meg, levert fra Amazon.co.uk. Prøvde for en gangs skyld den kjappeste frakten for å se om de faktisk klarte å levere i løpet av 2 dager, og det gjorde de faktisk (2 dager postgang, dvs de sendte pakken i går). Har aldri brukt den raskeste frakttypen fra Amazon før siden det koster så mye ekstra, men denne gangen var det jo hastverk som dere sikkert skjønner. Har forresten kikket litt på batarangen som fulgte med, og synes egentlig den ser ganske bra ut. Kunne selvsagt vært enda bedre hvis de hadde lakkert den slik at den ser mer ut som metall eller noe sånt, men jeg er absolutt ikke skuffet over den, skal helt klart plassere den som en pyntegjenstand i bokhylla. edit: skriveleif Endret 28. august 2009 av Juke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Oppfølger? Nei, ikke begynn å snakk om det før jeg i det hele tatt har kjøpt spillet da. Men jeg tror faktisk at jeg heller vil sevat dette spillet blir stående alene uten at vi trenger å se noen ny spullserie ut av det. Er litt smålei av at alt som selger skal bli serier. Håper heller på noen skikkelige spill ned andre helter. Er nok av helter de ute som trenger spill som lever ppp til navnene deres. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Arkham Asylum til 399,- på Elkjop.no, tipper Lefdal har samme pris då http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...n-arkham-asylum Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 ifølge sån infotekst i hovedmenyen skal det i hvertfall komme gratis DLC. og sluttvideoen røpte at det kan komme minst 2 utvidelsespakker, ikke en oppfølger. det er det jeg tror da... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Gratis DLC (Joker challenge maps) ligger vel på PS Store allereie? Trur det var nevnt tidlegare. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Pokker ta collect@store. Hvorfor kan ikke alle varene ha det. Min lokale Elkjøp vil nok aldri ha denne prisen, selv han tullingen de intervjuet på dinside.no idag påstod at prisgarantien fremdeles gjelder og skal også gjelde mot nettbutikken deres. Han understreker at alle kunder som møter opp i Elkjøps butikker, likevel vil oppleve at butikkene strekker seg langt for å møte konkurrenter på pris. - Ja, og det gjelder enten det er priser fra vår egen nettside, eller priser fra konkurrenter, sier Brekke, som også viser til hent i butikk-tjenesten til Elkjøp som sikrer deg nettprisen i butikk. Har prøvd dette flere ganger uten hell, så mulig de må få igang litt opplæring på sine ansatte i nord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 @ Atsjonas Sitter fast på samme plassen, gir meg for i dag å sparer resten til helgen Har dog lest at du må gå tilbake der du kom fra. Den lysekrone delen skal visst nok være den aller siste delen av oppdraget. Du skal på et kontor først som du sikkert har lest. Veldig creepy med Killer Croc som lusker rundt ^^ Ble livredd når han slo til døren å sa han kommer for å ta meg Skvatt noe så sykt da det skjedde. Får sjekke det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Einride: Crime Alley Challenge Map kan også lastes ned (PS3), men mulig den bare er tilgjengelig for de som har collectors edition? Fant den ikke på PlayStation Store da jeg søkte etter den manuelt i allefall, men fikk den ved å skrive inn en redeem-kode som fulgte med i esken. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp, er sikkert kun for dei som har CE eller forhåndsbestilt. (I alle fall foreløpig, mulig dei legger den ut for vanlig sal på PS Store seinare) Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Oppfølger? Greit det, men jeg har lest Batman i over 13 år nå. Så når det først kommer et skikkelig Batman-spill, så vil jeg ha mer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kan man komme tilbake til intensivbehandling kvartalet senere i spillet? Har ikke tatt alle Riddler tinga der siden jeg ikke hadde sprengegél Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Arkham Asylum til 399,- på Elkjop.no, tipper Lefdal har samme pris då Faen. Jeg kjøpte det akkurat for 549 hos Elkjøp. Om jeg bare hadde tatt en titt innom nettet først og valgt å hente i butikk, slik som jeg gjorde med Skate 2, kunne jeg fått det 150 kroner billigere. Jaja. Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Arkham Asylum til 399,- på Elkjop.no, tipper Lefdal har samme pris då Faen. Jeg kjøpte det akkurat for 549 hos Elkjøp. Om jeg bare hadde tatt en titt innom nettet først og valgt å hente i butikk, slik som jeg gjorde med Skate 2, kunne jeg fått det 150 kroner billigere. Jaja. Man lærer så lenge man lever. kan man hente i butikk hos elkjop.no? hvordan? Ringte nettop kundeservice og de sa at det ikke gikk med slike varer:S Endret 28. august 2009 av lyon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Bare gå gjennom bestillingen som vanlig og når du kommer til punktet om levering velger du hent selv og så kan du velge mellom de forskjellige butikkene i landet. Var iallefall sånn jeg gjorde det da Skate 2 kom ut. Når du så kommer i butikken sier du bare til ensom jobber ser at du skal henteen vare du har bestilt på nett så ordner de resten. Og voliá, du har et spill i butikken for nettpris. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Eller gå inn på Lefdal eller Elkjøp, finn spelet, gå til kassen og sei at spelet kostar 399,- på Elkjop.no/Lefdal.com, så får du det til den prisen. Har gjort det det fleire gongar tidlegare Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var innom Elkjøp på Skøyen på vei hjem fra jobb og der hadde de det ikke ... faen som jeg hater den møkkabutikken. Tok en omvei og sto ute i regnet å ventet på bussen for ingenting. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 og då hadde eg tatt meg en tur innom game etter jobb og kjøpt meg batman gleder meg som fy til å sette det på. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var innom Elkjøp på Skøyen på vei hjem fra jobb og der hadde de det ikke ... faen som jeg hater den møkkabutikken. Tok en omvei og sto ute i regnet å ventet på bussen for ingenting. Gamestop byporten hadde det i går, eneste jeg vet om. Sjekket lagerstatus på samtlige Elkjøp i Oslo, ingen hadde det. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bare gå gjennom bestillingen som vanlig og når du kommer til punktet om levering velger du hent selv og så kan du velge mellom de forskjellige butikkene i landet. Var iallefall sånn jeg gjorde det da Skate 2 kom ut. Når du så kommer i butikken sier du bare til ensom jobber ser at du skal henteen vare du har bestilt på nett så ordner de resten. Og voliá, du har et spill i butikken for nettpris. Ok. Nei du skjønner jeg fikk ikke opp den "collect store" greia når jeg bestilte batman, men så prøvde jeg med en random bærbar pc og da kom den opp som et alternativ. Jaja får bare vente da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå