Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der ble Collectors Edition (PS3-utgaven) levert på døra hjemme hos meg, levert fra Amazon.co.uk.

Prøvde for en gangs skyld den kjappeste frakten for å se om de faktisk klarte å levere i løpet av 2 dager, og det gjorde de faktisk (2 dager postgang, dvs de sendte pakken i går). Har aldri brukt den raskeste frakttypen fra Amazon før siden det koster så mye ekstra, men denne gangen var det jo hastverk som dere sikkert skjønner. :)

post-199-1098738574_thumb.jpg

Har forresten kikket litt på batarangen som fulgte med, og synes egentlig den ser ganske bra ut. Kunne selvsagt vært enda bedre hvis de hadde lakkert den slik at den ser mer ut som metall eller noe sånt, men jeg er absolutt ikke skuffet over den, skal helt klart plassere den som en pyntegjenstand i bokhylla.

edit: skriveleif

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Oppfølger? Nei, ikke begynn å snakk om det før jeg i det hele tatt har kjøpt spillet da. Men jeg tror faktisk at jeg heller vil sevat dette spillet blir stående alene uten at vi trenger å se noen ny spullserie ut av det. Er litt smålei av at alt som selger skal bli serier. Håper heller på noen skikkelige spill ned andre helter. Er nok av helter de ute som trenger spill som lever ppp til navnene deres.

Lenke til kommentar

Pokker ta collect@store. Hvorfor kan ikke alle varene ha det. Min lokale Elkjøp vil nok aldri ha denne prisen, selv han tullingen de intervjuet på dinside.no idag påstod at prisgarantien fremdeles gjelder og skal også gjelde mot nettbutikken deres.

Han understreker at alle kunder som møter opp i Elkjøps butikker, likevel vil oppleve at butikkene strekker seg langt for å møte konkurrenter på pris.

- Ja, og det gjelder enten det er priser fra vår egen nettside, eller priser fra konkurrenter, sier Brekke, som også viser til hent i butikk-tjenesten til Elkjøp som sikrer deg nettprisen i butikk.

Har prøvd dette flere ganger uten hell, så mulig de må få igang litt opplæring på sine ansatte i nord.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
@ Atsjonas

Sitter fast på samme plassen, gir meg for i dag å sparer resten til helgen :love: Har dog lest at du må gå tilbake der du kom fra. Den lysekrone delen skal visst nok være den aller siste delen av oppdraget. Du skal på et kontor først som du sikkert har lest. Veldig creepy med Killer Croc som lusker rundt ^^ Ble livredd når han slo til døren å sa han kommer for å ta meg :p

Skvatt noe så sykt da det skjedde. Får sjekke det når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Einride: Crime Alley Challenge Map kan også lastes ned (PS3), men mulig den bare er tilgjengelig for de som har collectors edition? Fant den ikke på PlayStation Store da jeg søkte etter den manuelt i allefall, men fikk den ved å skrive inn en redeem-kode som fulgte med i esken.

Lenke til kommentar
Arkham Asylum til 399,- på Elkjop.no, tipper Lefdal har samme pris då :)

Faen. Jeg kjøpte det akkurat for 549 hos Elkjøp. Om jeg bare hadde tatt en titt innom nettet først og valgt å hente i butikk, slik som jeg gjorde med Skate 2, kunne jeg fått det 150 kroner billigere. Jaja. Man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Arkham Asylum til 399,- på Elkjop.no, tipper Lefdal har samme pris då :)

Faen. Jeg kjøpte det akkurat for 549 hos Elkjøp. Om jeg bare hadde tatt en titt innom nettet først og valgt å hente i butikk, slik som jeg gjorde med Skate 2, kunne jeg fått det 150 kroner billigere. Jaja. Man lærer så lenge man lever.

kan man hente i butikk hos elkjop.no? hvordan?

Ringte nettop kundeservice og de sa at det ikke gikk med slike varer:S

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Bare gå gjennom bestillingen som vanlig og når du kommer til punktet om levering velger du hent selv og så kan du velge mellom de forskjellige butikkene i landet. Var iallefall sånn jeg gjorde det da Skate 2 kom ut. Når du så kommer i butikken sier du bare til ensom jobber ser at du skal henteen vare du har bestilt på nett så ordner de resten. Og voliá, du har et spill i butikken for nettpris.

Lenke til kommentar
Var innom Elkjøp på Skøyen på vei hjem fra jobb og der hadde de det ikke ... faen som jeg hater den møkkabutikken. Tok en omvei og sto ute i regnet å ventet på bussen for ingenting.

Gamestop byporten hadde det i går, eneste jeg vet om. Sjekket lagerstatus på samtlige Elkjøp i Oslo, ingen hadde det.

Lenke til kommentar
Bare gå gjennom bestillingen som vanlig og når du kommer til punktet om levering velger du hent selv og så kan du velge mellom de forskjellige butikkene i landet. Var iallefall sånn jeg gjorde det da Skate 2 kom ut. Når du så kommer i butikken sier du bare til ensom jobber ser at du skal henteen vare du har bestilt på nett så ordner de resten. Og voliá, du har et spill i butikken for nettpris.

Ok. Nei du skjønner jeg fikk ikke opp den "collect store" greia når jeg bestilte batman, men så prøvde jeg med en random bærbar pc og da kom den opp som et alternativ. Jaja får bare vente da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...