Villanden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du kan vel alltids lage en. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hmm. Kanskje en eller annen PK i Oslo har det inne da, ingen Elkjøp eller Lefdal har det inne, og Expert og Spaceworld har det ikke på nettsidene sine. Gamestop har det iallefall i hylla. Sikkert ikke store greia og jeg er sikkert ikke alene, men er det flere som fikk:"Du forhåndsbestilte Batman Arkham Asylum og får derfor tilsendt en kode for å låse opp ”Armoured Batsuit” og ”Villain Challenge Map” B) Jeg får den imorgen, fikk ikke den idag, Gamestop hadde ikke fått inn kodene. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Edit: Ein liten heads-up til dei som vurderer Collector's Edition: http://arstechnica.com/gaming/news/2009/08...uge-letdown.ars Endret 27. august 2009 av Einride Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Dumpet i postkassen idag. Utrolig bra. Men har vi en spoilertråd hvor man kan diskutere ting i spillet, evt hvor er den godsaken eller lignende? Er jo ikke verre enn å skeive en liten notis og stappe resten inn i en spoiler tag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det en Batarang? Ja. Skal jeg ha den som pynt? Ja. Skal jeg bruke den til noe? Nei. Spiller det da noen rolle? Nei. Jeg har i grunnen sett på det som et faktum at det ville være plastikk eller noe lignende. Jeg mener, noe annet ville faktisk vært nærliggende et våpen. Om den ser uhorvelig billig ut (noe jeg ikke syns det ser ut som den gjør) så får det så være jeg blir skuffet, men det er fortsatt massevis av annet å kose seg med. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvis man plasserer den på en hylle, som den ble konstruert for, så er det jo ingen som legger merke til det uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nettopp. Jeg gleder meg faktisk enda mer nå som jeg har sett fler bilder av den! syns den ser dritkul ut. Men jeg er ikke veldig fan av already used-ting. Hvorfor skal noen gidde å gå rundt Arkham og samle de opp for så sende de ut i posten til folk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kan kanskje være en bitteliten spoiler, er ikke sikker, men putter de bak svart forde. Jeg leter etter research papirene til Dr. Yung, jeg har lest at det er på en av bokhyllene i det runde rommet med mange etasjer i den nederste etasjen, men jeg finner den ikke der. Hvor er den, dere som vet..? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Helvete, her kommer de svarte linjene. Dårlig på å holde meg unna slike! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Stay strong, Alty. Ikke lenge til vi kan lese dem og tenke tilbake på denne dagen Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hmm. Kanskje en eller annen PK i Oslo har det inne da, ingen Elkjøp eller Lefdal har det inne, og Expert og Spaceworld har det ikke på nettsidene sine. Elkjøp Notodden hadde inne til PS3 i dag, selv om det står at ingen butikker har det inne på lager vha nettsiden deres, betyr det ikke at noen av butikkene har dem. Jeg gadd ikke punge ut 599kr, kjøpte det heller på ebay for 335kr, men må vente litt på det da:S Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 @ Atsjonas Sitter fast på samme plassen, gir meg for i dag å sparer resten til helgen Har dog lest at du må gå tilbake der du kom fra. Den lysekrone delen skal visst nok være den aller siste delen av oppdraget. Du skal på et kontor først som du sikkert har lest. Veldig creepy med Killer Croc som lusker rundt ^^ Ble livredd når han slo til døren å sa han kommer for å ta meg Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Fikk spillet i dag og har 35% completed... allerede. Men herregud så bra det er. Har gitt meg for i kveld for å ha noe å spille på i helgen. Dette spillet har en overdreven klasse og kvalitet som jeg ikke har opplevd siden Half Life... Tror jeg. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Klør litt i fingrene etter å forhåndsbestille til PC... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det klør VELDIG i fingrene her også. Vil gjerne ha det til PS3, men samtidig vet jeg med meg selv at nå som jeg har tatt opp World of Warcraft igjen, har mange flere sosiale forpliktelser og slikt... og atpåtil fem spill på forhåndsbestilling til PS3'en... da blir det rett og slett ikke tid til å spille såpass mye som jeg skulle ønske jeg klarte. Dessverre =/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Vel, jeg skal iallefall kjøpe meg det etter jobb i dag. Gleder meg enormt. Litt synd at jeg også skal jobbe litt utover kvelden. Det blir lite spilletid av slikt. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Wohoo! Må bare si at dette spillet innfrir alle forventninger, var nesten helt umulig å legge det fra seg når man hadde begynt Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 nå som jeg har tatt opp World of Warcraft igjen Drit i WoW så burde du ha plenty med tid til andre ting, sosiale forpliktelsar og nye spel inkludert Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Runna det første dag forøvrig:p satt fra 2 til 1 om natta, hadde et måltid, noen i huset var pissed ja. Men totalt verdt det, fyrer opp på hard så fort jeg får tid:) Så brukte ca 11 timer - spise engang og et par toalett besøk! men har mye å gjøre, challenges, gåter osv. Endret 28. august 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Savvern Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Runna det første dag forøvrig:p satt fra 2 til 1 om natta, hadde et måltid, noen i huset var pissed ja. Men totalt verdt det, fyrer opp på hard så fort jeg får tid:) Så brukte ca 11 timer - spise engang og et par toalett besøk! men har mye å gjøre, challenges, gåter osv. haha det samme gjorde jeg! et veldig stort måltid midt på dagen, ellers satt jeg foran tven, ble veldig opphengt i å se hvem neste superskurk var, hadde håpet på noen som ikke var med, men ble ikke så veldig skuffet av den grunn. når jeg skrudde av hadde jeg den verste hodepinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå