Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hmm. Kanskje en eller annen PK i Oslo har det inne da, ingen Elkjøp eller Lefdal har det inne, og Expert og Spaceworld har det ikke på nettsidene sine.

Gamestop har det iallefall i hylla.

 

Sikkert ikke store greia og jeg er sikkert ikke alene, men er det flere som fikk:

"Du forhåndsbestilte Batman Arkham Asylum og får derfor tilsendt en kode for å låse opp ”Armoured Batsuit” og ”Villain Challenge Map” B)

Jeg får den imorgen, fikk ikke den idag, Gamestop hadde ikke fått inn kodene.

Lenke til kommentar

Er det en Batarang?

Ja.

 

Skal jeg ha den som pynt?

Ja.

 

Skal jeg bruke den til noe?

Nei.

 

Spiller det da noen rolle?

Nei.

 

Jeg har i grunnen sett på det som et faktum at det ville være plastikk eller noe lignende. Jeg mener, noe annet ville faktisk vært nærliggende et våpen. Om den ser uhorvelig billig ut (noe jeg ikke syns det ser ut som den gjør) så får det så være jeg blir skuffet, men det er fortsatt massevis av annet å kose seg med.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan kanskje være en bitteliten spoiler, er ikke sikker, men putter de bak svart forde.

 

Jeg leter etter research papirene til Dr. Yung, jeg har lest at det er på en av bokhyllene i det runde rommet med mange etasjer i den nederste etasjen, men jeg finner den ikke der. Hvor er den, dere som vet..?

 

Lenke til kommentar
Hmm. Kanskje en eller annen PK i Oslo har det inne da, ingen Elkjøp eller Lefdal har det inne, og Expert og Spaceworld har det ikke på nettsidene sine.

 

Elkjøp Notodden hadde inne til PS3 i dag, selv om det står at ingen butikker har det inne på lager vha nettsiden deres, betyr det ikke at noen av butikkene har dem.

 

Jeg gadd ikke punge ut 599kr, kjøpte det heller på ebay for 335kr, men må vente litt på det da:S

Lenke til kommentar

@ Atsjonas

 

 

Sitter fast på samme plassen, gir meg for i dag å sparer resten til helgen :love: Har dog lest at du må gå tilbake der du kom fra. Den lysekrone delen skal visst nok være den aller siste delen av oppdraget. Du skal på et kontor først som du sikkert har lest. Veldig creepy med Killer Croc som lusker rundt ^^ Ble livredd når han slo til døren å sa han kommer for å ta meg :p

 

Lenke til kommentar

Det klør VELDIG i fingrene her også. Vil gjerne ha det til PS3, men samtidig vet jeg med meg selv at nå som jeg har tatt opp World of Warcraft igjen, har mange flere sosiale forpliktelser og slikt... og atpåtil fem spill på forhåndsbestilling til PS3'en... da blir det rett og slett ikke tid til å spille såpass mye som jeg skulle ønske jeg klarte. Dessverre =/

Lenke til kommentar

Runna det første dag forøvrig:p satt fra 2 til 1 om natta, hadde et måltid, noen i huset var pissed ja. Men totalt verdt det, fyrer opp på hard så fort jeg får tid:) Så brukte ca 11 timer - spise engang og et par toalett besøk!:p men har mye å gjøre, challenges, gåter osv.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Runna det første dag forøvrig:p satt fra 2 til 1 om natta, hadde et måltid, noen i huset var pissed ja. Men totalt verdt det, fyrer opp på hard så fort jeg får tid:) Så brukte ca 11 timer - spise engang og et par toalett besøk!:p men har mye å gjøre, challenges, gåter osv.

 

haha det samme gjorde jeg! et veldig stort måltid midt på dagen, ellers satt jeg foran tven, ble veldig opphengt i å se hvem neste superskurk var, hadde håpet på noen som ikke var med, men ble ikke så veldig skuffet av den grunn. når jeg skrudde av hadde jeg den verste hodepinen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...