Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Nei, både Gamestop og Absolutt Spill har satt den 27. som release. Edit: Det gjelder 360/PS3, PC-versjonen kommer 17 september, etter det jeg har fått med meg. Yey da kan jeg få den imorra jeg og. Awesome. Hvem bryr seg om man får Mac på skolen når man kan spille som Batman noen timer senere? Endret 26. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hm, lurer på om jeg gjorde en tabbe ved å bestille meg pc-versjonen. For det første må jeg vente lengre, og for det andre får jeg ikke spille som Joker. Jaja, var i det minste 200,- billigere. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har spilt lenge nå, ihvertfall 5 timer, om ikke 6. å for et fantastisk bra spill, alt bare klikker på alle punkter. For første er det så og si free roaming, masse gåter å løse, men heldigvis ikke for umulige. Kampene er litt stive fra tid til annen, men du har så mange muligheter på å løse en hver situasjon, så ja. helt fantastisk fra start til hmm, halveis? håper jeg. vil ikke at det skal ta slutt enda!=) at dere orker å vente på en pc versjon forstår jeg ikke, men hver sin smak! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Venter vel mer på morgendagen sånn at butikkene kan selge det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 at dere orker å vente på en pc versjon forstår jeg ikke, men hver sin smak! Hehe, jeg tenkte ikke over det at pc-versjonen kom senere da jeg la inn forhåndsbestillingen. Hadde jeg husket det hadde jeg nok gått for PS3-versjonen. Men nå er det ikke annet å gjøre enn å vente. Har heldigvis andre spill å kose meg med i mellomtiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Blir kjøp i morgen om jeg finner det i noen butikker. Hvis ikke blir det på fredag. Skal bestille meg en 120GB disk også når pengene kommer i morgen eller på fredag. Bare så synd at jeg akkurat hadde kommet i gang med Fallout 3. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Synd jeg ikke fikk Collectors Edition siden den kommer litt for sent her til lands Har spilt det i noen få timer nå å jeg må si: Det gjør vondt å spille hver sekund av det, da jeg vet at jeg kommer lengre og lengre nær slutten Digger den konstante snakkingen til Jokeren, setter virkelig stemning til spillet! Mer skal jeg ikke si grunnet frykt for egen helse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Godt du har litt vett igjen Fenix! Er CE bare for konsollversjonene? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nei den får du til PC også Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kjøper det i morgen, men får ikke spillt det før på fredag pga jeg fyller 20 i morgen og hele dagen går vekk på kake, baileys, øl og whisky. Har nå i alle fall 1 fyllesjuke dag jeg kan spille det på Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Blir kjøp i morgen om jeg finner det i noen butikker. Hvis ikke blir det på fredag. Skal bestille meg en 120GB disk også når pengene kommer i morgen eller på fredag. Bare så synd at jeg akkurat hadde kommet i gang med Fallout 3. Har du begynt på Fallout 3,med alle DLC`ene,trenger du ingen andre spill før om ca 1 mnd! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Uten DLC. Har ikke nett for tiden. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gamespot gir 9.0 http://www.gamespot.com/xbox360/action/bat...topslot;thumb;2 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som vet om butikkene har det i hyllen enda? Har et gavekort fra jul som jeg skal bruke Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Platekompaniet har det visst du bor i nærheten av det. Nå har jeg fått meg det, og nå skal jeg ta en tur til Arkham Asylum. Og senere i dag kommer jokeren og Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hmm. Kanskje en eller annen PK i Oslo har det inne da, ingen Elkjøp eller Lefdal har det inne, og Expert og Spaceworld har det ikke på nettsidene sine. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sikkert ikke store greia og jeg er sikkert ikke alene, men er det flere som fikk: "Du forhåndsbestilte Batman Arkham Asylum og får derfor tilsendt en kode for å låse opp ”Armoured Batsuit” og ”Villain Challenge Map” B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nei den får du til PC også Hm! Interesting. My own batarang er jo ikke lite fristende. Spaceworld har da reklame for spillet på nett, da virker det lit rart at det ikke er i butikk eller på nettsidene sine? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kjøpte det i dag til Xbox 360 hos Platekompaniet for 499 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dumpet i postkassen idag. Utrolig bra. Men har vi en spoilertråd hvor man kan diskutere ting i spillet, evt hvor er den godsaken eller lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå