Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Nei, både Gamestop og Absolutt Spill har satt den 27. som release.

Edit: Det gjelder 360/PS3, PC-versjonen kommer 17 september, etter det jeg har fått med meg.

Yey da kan jeg få den imorra jeg og. Awesome. Hvem bryr seg om man får Mac på skolen når man kan spille som Batman noen timer senere?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt lenge nå, ihvertfall 5 timer, om ikke 6. å for et fantastisk bra spill, alt bare klikker på alle punkter. For første er det så og si free roaming, masse gåter å løse, men heldigvis ikke for umulige. Kampene er litt stive fra tid til annen, men du har så mange muligheter på å løse en hver situasjon, så ja. helt fantastisk fra start til hmm, halveis? håper jeg. vil ikke at det skal ta slutt enda!=)

at dere orker å vente på en pc versjon forstår jeg ikke, men hver sin smak!:)

Lenke til kommentar
at dere orker å vente på en pc versjon forstår jeg ikke, men hver sin smak!:)

Hehe, jeg tenkte ikke over det at pc-versjonen kom senere da jeg la inn forhåndsbestillingen. Hadde jeg husket det hadde jeg nok gått for PS3-versjonen. Men nå er det ikke annet å gjøre enn å vente. Har heldigvis andre spill å kose meg med i mellomtiden :)

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke fikk Collectors Edition siden den kommer litt for sent her til lands :( Har spilt det i noen få timer nå å jeg må si:

Det gjør vondt å spille hver sekund av det, da jeg vet at jeg kommer lengre og lengre nær slutten :p Digger den konstante snakkingen til Jokeren, setter virkelig stemning til spillet! Mer skal jeg ikke si grunnet frykt for egen helse.

Lenke til kommentar
Blir kjøp i morgen om jeg finner det i noen butikker. Hvis ikke blir det på fredag. Skal bestille meg en 120GB disk også når pengene kommer i morgen eller på fredag. Bare så synd at jeg akkurat hadde kommet i gang med Fallout 3.

Har du begynt på Fallout 3,med alle DLC`ene,trenger du ingen andre spill før om ca 1 mnd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...