Akrabra Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 hvorfor kommer ikke posten før 2, faen faen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Spørsmålet er vel heller hvorfor du sto opp før klokken to Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hehe jobb vel! men ble sendt heimat:/ feber. gi meg posten Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Til oppmerksomhet, så kommer ikke Batman Arkham Asylum Collector's Edition til norge før senere i oktober-september. Dette fikk jeg til svar når jeg var på Gamestop i går. Sweet! Da har jeg tid til å spare opp til den! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da var spillet i hus La inn bestilling hos Gamezone i går. Sjekket ordre historikken litt senere for å se om spillet var sendt, og fikk nesten sjokk da det stod at spillet ville være på lager 3. september . Sendte sporenstreks en mail om hva dette var for noe, og et par timer senere fikk jeg en leveringsbekreftelse, spillet var på vei B) Fantastisk bra av Gamezone, jeg kan ikke få fullrost de nok. I forhold til den "andre" spillbutikken leverer de varene hver gang! Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen steder i Oslo som selger dette allerede i dag? Har forhåndsbestilling, men Gamestop er kjipe og nekter å ha åpent klokka 12 eller å gi det ut når de stenger. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 fikk mitt nå nettopp fra gamezone, fantastiske greier, spesiellt siden jeg har blitt syk!=) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da kom mitt i posten å *spille* Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skulle ønske jeg og bestillte på nettet nå. Platekompaniet hadde fått opp plaketer, men ikke spillet ut. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det er disse dagene/timene før lansering som er værst. Spesielt når man leser om at andre har fått spillet allerede. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For de som bor i Bergen melder DVD Galleriet at den kommer ut i morgen. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er helt slukt inn i Arkham Asylum og har ledd litt av Jokeren med sine kommentarer og uttrykk Spillet er konge mener jeg!! Har PS3 versjonen og er fornøyd B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Godt å høre. Now brag somewhere else Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 For oss om vi vite mer om spillet: Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Noen som vet hvor mye dette kommer til å koste i elkjøp butikkene? Koster 499 på nette, men drar jo oppover til Porsgrunn hver dag(pga høyskole) og Elkjøp er bare 5min ifra, så bare lurte på om jeg heller skal vente også bare kjøpe det i butikken for da har jeg det med en gang . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 @Lalands video: Jeg ser ironien i at han som har stemmen til Batman har en viss likhet med The Joker. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Betalte spillet på Gamestop isted, så da blir det hentet imorgen tidlig. Jeg er spent på omtalen til Gamer, håper den kommer ut snart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kommer ikke spillet ut på fredag? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Nei, både Gamestop og Absolutt Spill har satt den 27. som release. Edit: Det gjelder 360/PS3, PC-versjonen kommer 17 september, etter det jeg har fått med meg. Endret 26. august 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tok turen innom Expert ved Colosseum etter jobb i dag. Forsøkte å spille så dum som jeg bare klarte, men de ville ikke selge meg spillet. En eller annen hadde skrevet "27.08.09" med store bokstaver på en lapp festet på coveret. Om den lappen ikke hadde vært der er jeg sikker på at jeg hadde fått kjøpt spillet.Men, nå er det ikke mange timene igjen før det faktisk er 27. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå