Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har 2 ord : JEG GLEDER MEG!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lol, hva f... har dette med tråden å gjøre? Jaja, made my day. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 To poster med unødvendige bilder innlegg har blitt fjernet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Joystiq impressions: Batman: Arkham Asylum. Kan være greit å lese. Birger Hva mener de egentlig med impression? Hva snakker de om? Jeg skjønner ikke tingen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Joystiq impressions: Batman: Arkham Asylum. Kan være greit å lese. Birger Hva mener de egentlig med impression? Hva snakker de om? Jeg skjønner ikke tingen Det er vel enten slik at de har fått testet en liten del av spillet, eller har samlet masse viktig info. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Værsågod. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gameplay video faktisk! Ser litt stivt ut, men håper det kommer en demo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Synes det ikke ser så veldig stivt ut egentlig. Om du har sett Batman Begins og The Dark Knight ser du at Batman ikke har Spiderman sine akrobatiske ferdigheter, og derfor beveger seg litt stivere pga beskyttelsen sin. Synes det ser kult ut og jeg er veldig sikker på at det blir et kjøp. Viva la Batman. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Enig med Lakus, jeg er ihvertfall meget spent. Virker som et utrolig stilig spill. årets overraskelse kanskje? slik jeg hadde håpt rise of the argonauts skulle være. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Syns dette spillet ser grisefett ut. Ber til guder jeg ikke tror på for et flott sluttresultat. Bare de får inn litt variasjon i gameplayet så kan dette bli blant topp 3 i år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dette ser utrolig morsomt ut! Er en stor fan av stealth, og når man kan ha oversikt samtidig må det være vannvittig moro å planlegge og tenke fremover! Håper på en demo, men skal nok prøve det uansett. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 dette spille kommer vell i sommer? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dette spillet hadde jeg egentlig avskrevet som enda et dårlig "filmspill". Men sjekket ut noen filmer for en stund siden og leste noen tekster, og plutselig så ser jeg potensialet i dette. Elsker stealth-gameplay, så håper på en demo så fort som mulig. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg har 2 ord : JEG GLEDER MEG!! Jeg har 2 ord: Jeg tror ikke du kan telle, men det får være ditt problem On-topic: Det er sjanse for at dette blir en positiv overraskelse når det kommer ut. Jeg håper bare at spillet er variert nok og ikke er 6-7 timer langt... Endret 1. april 2009 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fy eff som jeg elsker: H.P. Lovecraft, Arkham Asylum og jokeren! dette kommer til og bli en must-have for meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser ut som en ganske rå bossfight det. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Som nokre andre her, hadde eg og avskrevet dette spelet som eit dårleg filmspel - men etter å ha lese, og sett litt ifrå trur eg det kan bli eit veldig bra spel. Eg likar den grafiske gjennomføringa - det er mørkt, dystert og kansje ein smule klaustrofobisk. Gir meg mykje av samme stemninga som Batman Begins, og The Dark Knight gav meg. Dette likar eg, gledar meg til ein evt demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå