Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det 16 eller 18+? Lurer på hvor "PG-13" vennlig spillet er når det gjelder Harley's drakt igjennom hele spillet.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Takk for det, men jeg er redd The 'tsjonas skylder meg såpass. Har nemlig en lei uvane av å minne ham på The Game i tide og utide. Fy fader, du bare måtte. ^_^ Harley Quinn møter man faktisk opp til fler ganger har jeg sett. Riktinok er hun out of reach mange ganger, men det ser ut til å være lagt opp til at man skal berøre denne unge lett psykopatiske damen med tung vold opptil fler ganger gjennom spillets gang. Endret 25. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 16 så vidt jeg er bekjent. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Her kan du lese deg i hjel på aldersgrenser: http://www.giantbomb.com/batman-arkham-asy...23245/releases/ Australia har fått "M". Ingen bombe. Edit: Ser ut som M har en annen betydning i OFLCs bok, så det er kanskje ikke så strengt likevel. Endret 25. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis det er med drakten hennes som det er med Batman sin, som blir mer slitt og ødelagt jo lenger man kommer uti spillet så skal ikke jeg være snau om å slite den ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det 16 eller 18+? Lurer på hvor "PG-13" vennlig spillet er når det gjelder Harley's drakt igjennom hele spillet.. Jeg spurte på Gamestop, og de sa de var veldig sikre på at det var 16+. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Australia er jo helt ekstreme, hadde ikke overrasket meg om Tom & Jerry fikk mature også. Stakkars jævler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Quick Look fra Giantbomb 25 minutter med gameplay "This is the serious Batmangame. I can tell because I'm doing pirouettes!" Hm. Det later til at demoen slettes ikke er slik det vanlige spillet er: de første stedene er like, men etter å ha tatt Zasz kommer man til et annet sted! Sjekk også denne videoen - en slik pakke frister svært mye! Endret 25. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg utnevner meg som forsvarer på vegne av AltF4 og Villanden's spillopplevelse, nåde de som spoiler noe for de! Godt å høre. Kanskje spørre Admins om midlertidig moderator status? Fra 28. august til 18. september. License to ban. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Spør om jeg får egen theme-sang med det samme. "With the license to BAN!" *swisj! swosj!* Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hm. Det later til at demoen slettes ikke er slik det vanlige spillet er La merke til dette jeg også . Hvis det finnes alternative veier rundt i asylumet så er jo det strålende . Det kan sikkert lages en spoiler tråd for Arkham Asylum for folk som klør i fingrene etter å fortelle om spillet etter de har fått det. Alternativt så kan det lages en tråd for AltF4, Villanden og Snurreleif(?) hvor de diskuterer det de ikke får spilt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 La merke til en alternativ vei etter at man har slått ut Zsaz. Var en vegg av lav standard der som sikkert kan sprenges opp i fullversjonen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Laland, gi meg moderator-status så jeg kan dele ut deng ._. Snille? Edit: La merke til en alternativ vei etter at man har slått ut Zsaz. Var en vegg av lav standard der som sikkert kan sprenges opp i fullversjonen. La merke til det for et par gjennomspillinger siden, fint at det da åpner seg nye områder der man egentlig har vært før og dermed åpner for større spillbarhet. Endret 25. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Woot woot! Ble sendt idag fra cdon (og jeg bestillte idag). Er så jævlig klar for batman nå! Var ikke så interessert til å begynne med, men denne tråden smitter hype Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Laland, gi meg moderator-status så jeg kan dele ut deng ._. Snille? Jeg er kosemodden din jeg. Bare si ifra når noen er slemme med dem som ikke vil lese spoilere, så skal jeg ta dem et tak! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 I has moddis in my pants ^_^ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hihihi! Fant spillet hos Expert tidligere i dag (25.08.09). Ble fort kjøp det da Fikk ikke slengt det i 360n før i stad. Endret 26. august 2009 av Amored Lenke til kommentar
kim_edward Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Til oppmerksomhet, så kommer ikke Batman Arkham Asylum Collector's Edition til norge før senere i oktober-september. Dette fikk jeg til svar når jeg var på Gamestop i går. De som skal ha den, kan bestille den fra USA eller Sverige Jeg bestilte min fra USA, Regionfree Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hihihi! Fant spillet hos Expert tidligere i dag (25.08.09). Ble fort kjøp det da Fikk ikke slengt det i 360n før i stad. Tror jeg hater deg... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Får prøve å overtale game til å la meg kjøpe spillet i dag. Håper virkelig det, for ellers får jeg ikke henta og spilt det før på mandag Endret 26. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå