Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for det, men jeg er redd The 'tsjonas skylder meg såpass. Har nemlig en lei uvane av å minne ham på The Game i tide og utide.

Fy fader, du bare måtte.

:lol:

 

^_^

 

Harley Quinn møter man faktisk opp til fler ganger har jeg sett. Riktinok er hun out of reach mange ganger, men det ser ut til å være lagt opp til at man skal berøre denne unge lett psykopatiske damen med tung vold opptil fler ganger gjennom spillets gang.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det 16 eller 18+? Lurer på hvor "PG-13" vennlig spillet er når det gjelder Harley's drakt igjennom hele spillet..

Jeg spurte på Gamestop, og de sa de var veldig sikre på at det var 16+.

Lenke til kommentar

Quick Look fra Giantbomb

 

25 minutter med gameplay

 

"This is the serious Batmangame. I can tell because I'm doing pirouettes!"

 

Hm. Det later til at demoen slettes ikke er slik det vanlige spillet er:

de første stedene er like, men etter å ha tatt Zasz kommer man til et annet sted!

 

 

Sjekk også denne videoen - en slik pakke frister svært mye!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Hm. Det later til at demoen slettes ikke er slik det vanlige spillet er

 

La merke til dette jeg også :p. Hvis det finnes alternative veier rundt i asylumet så er jo det strålende :).

 

Det kan sikkert lages en spoiler tråd for Arkham Asylum for folk som klør i fingrene etter å fortelle om spillet etter de har fått det. Alternativt så kan det lages en tråd for AltF4, Villanden og Snurreleif(?) hvor de diskuterer det de ikke får spilt :ph34r:

Lenke til kommentar

Laland, gi meg moderator-status så jeg kan dele ut deng ._.

 

Snille?

 

 

Edit:

La merke til en alternativ vei etter at man har slått ut Zsaz. Var en vegg av lav standard der som sikkert kan sprenges opp i fullversjonen.

 

La merke til det for et par gjennomspillinger siden, fint at det da åpner seg nye områder der man egentlig har vært før og dermed åpner for større spillbarhet.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...