Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ta det som en mann og bryte sammen. Var kanskje litt pga achievements også.. :whistle:

Ikke for å regne enda mer på paraden din, men det er det jo på pc også, ettersom det er merket Games for Windows.

Sånn som jeg har forstått det i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg er seriøst i tvil på om jeg skal ha det på fredag eller om jeg skal være smart å vente på pc-utgaven.

Det kjipe blir at denne tråden blir off limits helt til jeg får det selv :p Fordelen er at jeg får endelig et pc-spill å nyte, samt at det nok blir billigere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg er seriøst i tvil på om jeg skal ha det på fredag eller om jeg skal være smart å vente på pc-utgaven.

Det kjipe blir at denne tråden blir off limits helt til jeg får det selv :p Fordelen er at jeg får endelig et pc-spill å nyte, samt at det nok blir billigere.

Du kan jo kjøpe det først til 360, og deretter pc! :)

Lenke til kommentar

Kanskje du skal være like smart som meg og vente i et halvt år til prisen går ned?

Litt synd at jeg likte demoen så godt, blir mer fristende å kjøpe det med en gang. Men klok av skade tror jeg ikke jeg betaler full pris for et spill uten online-muligheter. Da blir det fort til at jeg spiller gjennom én gang og blir lei.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg tipper The Joker og en annen ganske vanskelig fyr blir siste boss(er). Håper det blir vrient, og ikke bare slå der og der, og repeter.

Lenke til kommentar

Takk for det, men jeg er redd The 'tsjonas skylder meg såpass. Har nemlig en lei uvane av å minne ham på The Game i tide og utide.

Ikke har du tilgang til innboksen min heller.

Hvor mange badguys-sjefer er det egentlig? Har sett et utall med videoer men jeg vet bare om Harley Quinn, Scarecrow, Bane, Killer Croc og The Joker når jeg tenker meg om.

Jeg tipper The Joker og en annen ganske vanskelig fyr blir siste boss(er). Håper det blir vrient, og ikke bare slå der og der, og repeter.

På slutten har man faktisk ganske mange gadgets man kan bruke i kamp, så det blir enten litt enkelt eller en real øvelse i bruk av inventar.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Takk for det, men jeg er redd The 'tsjonas skylder meg såpass. Har nemlig en lei uvane av å minne ham på The Game i tide og utide.

Fy fader, du bare måtte. :lol:

Kan ikke si jeg kjenner nok til Batman-universet for å gjette på en sisteboss. Men jeg regner med at det er jokeren selv, med hun hotte i uniform som en annen boss midt inni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...