Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ AltA4, har dev'ene sagt at man fritt kan gå rundt i Arkham når man har spilt det? Det hadde vært ypperlig ^^

 

Det sto i en av de linkene postet i denne tråden. Når man rundet det var spillet ferdig, men man kunne slik jeg forsto det gå hvor man ville der man hade vært før i ro og mak for å se seg om en ekstra gang før man rundet det.

Lenke til kommentar
Spørs om det ikke bare er en skin.

 

Ikke ifølge play: Pre-Order with Play.com and receive a token to unlock the in-game Armoured Batsuit (see image below). Take on all the challenge maps in this powerful alternative costume. Codes and instructions will be sent week of release.

 

Regner med det er det samme som gamezone frister med og la derfor inn bestilling derfra. Har bare gode erfaringer med de og regner med de leverer varene også denne gang.

Lenke til kommentar
Spørs om det ikke bare er en skin.
Ikke ifølge play: Pre-Order with Play.com and receive a token to unlock the in-game Armoured Batsuit (see image below). Take on all the challenge maps in this powerful alternative costume. Codes and instructions will be sent week of release.

Skin/Costume. Potet/Potitt. Jeg vil tro det bare et skin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har betalt hele summen for spillet, så på fredag skal jeg gå ut av butikken og føle at jeg har fått det gratis imens jeg har en strålende helg foran meg :D

Lenke til kommentar

Det kan virke som at armoured batsuit kanskje har en fordel, faktisk. Jeg trodde også det bare var en skin, men det skal jo være mulig å låse den opp i spillet ved å gå gjennom spillet én gang. Det vil ikke være første gangen man bruker slike metoder for å "forhåndsselge" flere eksemplar, GTA:CW til DS hadde vel noe slikt som at man fikk bruke flere våpen fra begynnelsen av enn man egentlig ville ha tilgang til.

 

Tror forresten også at det med helse og regenerering går litt på hvor god kombo man har gjort og slikt, men skal sjekke ut det etter pizzamiddag. Høres teit ut hvis man får fullt liv uansett, selv om man nesten holder på å dø hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...