Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man vil vel merke en økende interresse rundt spillet når VGs og Dagbladets anmeldere slenger seg rundt skrivebordet tenker jeg, spørs da selvfølgelig på mottakelsen de gir, men siden de har en tendens til å være enige med stort sett de fleste største anmelder-sider så blir det nok iallefall en 5er.

Lenke til kommentar

Aner ikke.

Man kan i hvert fall kjøpe helseboosts for XP, men hvordan det funker å få tilbake helse aner jeg ikke. Håper egentlig ikke at det er regenrering bare man er stille, for det ville funke dårlig. Og det er ikke slik i demoen heller, så da er det neppe det.

Tror heller ikke det er bare ved å finne Riddler-gåter. Det virker litt rart i tilfellet, da det er meningen å skulle fungere som en liten ekstra bonus slik jeg har forstått det. Og om det da blir en vital del (pun intended) så faller det litt imellom å føle at man går på skattejakt.

Er det ikke slik i demoen at liv regenereres etter de såkalte "sonene"?

F.eks, den første slåss-kampen i demoen, når den er over regenereres vel livene du har mistet? (hvis du har mistet så klart) eller er det bare jeg som ser syner på en høylys dag?

Jeg tar meg det triste oppdraget å se nærmere på saken! Arkham, here I come!

Jepp, helsa ser ut til å regenere til maks ettter at en slossesekvens er ferdig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke stole på at dere snakker rett, så jeg får prøve en gang selv :p Liten unnskyldning for å starte opp igjen.

edit: Joda. Stemte det :)

Fant også ut at ved åpning av ventilasjonsdeksler, så gjør Batman det på en stillere og mer grasiøs måte hvis du trykker "åpnings"-knappen rolig.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Fant også ut at ved åpning av ventilasjonsdeksler, så gjør Batman det på en stillere og mer grasiøs måte hvis du trykker "åpnings"-knappen rolig.

Men... det visste jeg jo allerede! :D

Uansett, hva er den høyeste poengsummen dere har fått ved å spille gjennom demoen, og hvor mange trophies har dere funnet?

Lenke til kommentar

Rett etter at du har tatt Zsaz.

I stedet for å gå ut til de 3 skurkene du lærer om silent takedowns med en gang, så går du til den motsatte veggen og følger den.

I høyre (når du står fremfor veggen) hjørne av veggen, så er det nok en ventilasjons-luke og der inne ligger den.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...