Laland Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fant ut at jeg skal være i Oslo kommende helg, så da blir det Batman på GameStop på launch! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Lurer på hva folk som ikke henger på diverse spill-forum, eller leser nyhetsblader vil tro om Batman Arkham Asylum når de ser det i butikkene? "Å nei! ikke nok et forbanna meieriprodukt! møøøøø!" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Godt spørsmål! Men det vil nok fange oppmerksomheten rundt om med all den gode omtalen det får. Det ligger vel tross alt an til å være ett av årets beste spill? There, I said it. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Man vil vel merke en økende interresse rundt spillet når VGs og Dagbladets anmeldere slenger seg rundt skrivebordet tenker jeg, spørs da selvfølgelig på mottakelsen de gir, men siden de har en tendens til å være enige med stort sett de fleste største anmelder-sider så blir det nok iallefall en 5er. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 For eksempel. Og jeg skal i hvert fall fortelle om spillet til samtlige jeg kjenner. Selv bestemor skal få en kjapp innføring i explosive gel kan du si. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan er det health systemet fungerer, forresten? Er det sånn at den eneste måten å få liv på er å gjøre comboer eller finne de Riddler gåtene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det ikke slik i demoen at liv regenereres etter de såkalte "sonene"? F.eks, den første slåss-kampen i demoen, når den er over regenereres vel livene du har mistet? (hvis du har mistet så klart) eller er det bare jeg som ser syner på en høylys dag? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Aner ikke. Man kan i hvert fall kjøpe helseboosts for XP, men hvordan det funker å få tilbake helse aner jeg ikke. Håper egentlig ikke at det er regenrering bare man er stille, for det ville funke dårlig. Og det er ikke slik i demoen heller, så da er det neppe det. Tror heller ikke det er bare ved å finne Riddler-gåter. Det virker litt rart i tilfellet, da det er meningen å skulle fungere som en liten ekstra bonus slik jeg har forstått det. Og om det da blir en vital del (pun intended) så faller det litt imellom å føle at man går på skattejakt. Er det ikke slik i demoen at liv regenereres etter de såkalte "sonene"?F.eks, den første slåss-kampen i demoen, når den er over regenereres vel livene du har mistet? (hvis du har mistet så klart) eller er det bare jeg som ser syner på en høylys dag? Jeg tar meg det triste oppdraget å se nærmere på saken! Arkham, here I come! Jepp, helsa ser ut til å regenere til maks ettter at en slossesekvens er ferdig. Endret 23. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Nå ble jeg såpass nysgjerrig at jeg skal sjekke ut i demoen, brb. Edit. Den regenereres. Jeg tok i mot et par slag fra de fire første skurkene, og litt etter at Joker begynner å snakke igjen så fikk jeg fullt liv. Endret 23. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg kan jo ikke stole på at dere snakker rett, så jeg får prøve en gang selv Liten unnskyldning for å starte opp igjen. edit: Joda. Stemte det Fant også ut at ved åpning av ventilasjonsdeksler, så gjør Batman det på en stillere og mer grasiøs måte hvis du trykker "åpnings"-knappen rolig. Endret 23. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fant også ut at ved åpning av ventilasjonsdeksler, så gjør Batman det på en stillere og mer grasiøs måte hvis du trykker "åpnings"-knappen rolig. Men... det visste jeg jo allerede! Uansett, hva er den høyeste poengsummen dere har fått ved å spille gjennom demoen, og hvor mange trophies har dere funnet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg fikk 2050 poeng nå, måtte spille en gang til for å se hvor mye poeng jeg fikk. Funnet en trophy. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hurm, har kun fått 1650. Har du noen spesiell måte du dreper fiendene på? Prøver å finne ut hvordan combo-systemet og slikt funker til spillet kommer. Og hvilken av de er det du har funnet? Personlig har jeg funnet 2. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Egentlig ikke. Jeg bare slår, og prøver å få det til å se kult ut. Det er tydelig at det funket. Fant den som ligger i ventilasjonskanalen i rommet man starter i. Hvor ligger den andre? Jeg var grundig i letingen på min forrige runde, men jeg fant ingenting. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Rett etter at du har tatt Zsaz. I stedet for å gå ut til de 3 skurkene du lærer om silent takedowns med en gang, så går du til den motsatte veggen og følger den. I høyre (når du står fremfor veggen) hjørne av veggen, så er det nok en ventilasjons-luke og der inne ligger den. Endret 23. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ohh nice. Skal sjekke ut det. Takker for tipset. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Funnet to trophies selv, de fant jeg ved første gjennomspilling. Jeg gedler meg til å utforske Arkham fra starten mot slutten av spillet - ingen vakter, bare meg og The Riddlers puslespill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fikk 1610 ved min tredje gjennomspilling for dagen, og fant begge trophies. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 @ AltA4, har dev'ene sagt at man fritt kan gå rundt i Arkham når man har spilt det? Det hadde vært ypperlig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå