Toman18 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 En sleeperhit som mangen undervurderte lenge og se hva karakterer spillet får Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tenk om spillet flopper! :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kan jo hende det, men sjansen for at det er en "sleeper hit" er nok mye større. Problemet kan være at folk frykter de må være Batman-fans for å like spillet. Og det er jo ingen umulighet, selv er jeg fan av helten så jeg sluker spillet med hud og hår. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg vil ikke påstå at spillet er en sleeper-hit, da spillet har hatt ganske mye oppmerksomhet rettet mot seg, iallefall i utlandet. Da vil jeg heller si at spillet overrasket mer positivt enn det folk trodde det ville. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Dukket opp screens av Scarecrow. Nok en gang har de laget et helt syk skurk Skjul Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 En ypperlig Scarecrow må jeg få si, så bildet i går eller dagen før, husker ikke helt i farta. Uansett passer han veldig godt inn i "comicbook" spillet som jo er Arkham Asylum. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Får dette spillet 18+ her i Norge? Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Flott scarecrow det der ja. Håper det blir kule bossfights:p Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Er ikke nå mye blod i spillet, så jeg tviler på at det blir 18. Jeg googlet det og fant ut at det er 16-års grense. Scarecrow så awesome ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Flott scarecrow det der ja. Håper det blir kule bossfights:p Ut i fra det jeg har sett så ser det ut til at mange av dem er veldig off the shelf generiske kamper, særlig den med Bane. Små angrep gir til slutt muligheten til ett stort, og så repeter. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 På IMDb sin side så er det en fin liste med folk som voicer folk innen Arkham. Det er vel en måte å se hvilke av skurkene vi får møte å ikke møter. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Gametrailers video review Edit: Hmmm embedding ga feil film hver gang. Her er iallefall linken: http://www.gametrailers.com/video/review-h...an-arkham/54785 Endret 23. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Så reviewen tidligere idag/igår, og jeg kan snart ikke vente lenger. Må-Spille-NÅ! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Haha det er så lovende at jeg blir sprø av å måtte vente. Nåde dere som poster spoilers når dere får det på konsoll Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Begynner å bli litt smittet av hypen nå. Hakke spillt batman siden det kom ut på NES:p Grunnen til at jeg har vært skeptisk er fordi jeg aldri har spillt et bra superhelt spill. Siste jeg testa var vel spiderman2 på xbox. Gikk veldig fort lei. Dette mååå bare være mye bedre^_^ Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 jeg kan bekrefte at spillet ser veldig bra ut, så på rundt 3 timer med gameplay i går og det ser bra ut, hadde jeg ikke vært totalt blakk hadde det vært store sjanser for at jeg hadde kjøpt det. PS: Scarecrow er en skummel kar, tru meg -TJ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Haha det er så lovende at jeg blir sprø av å måtte vente. Nåde dere som poster spoilers når dere får det på konsoll Hehe. Husker du The Game? Time for payback. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Haha usmaklig! Jeg har forsåvidt spilt ett bra Batman spill før, men det var med Legoklosser. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Spillet ser bare bedre og bedre ut etter jo mere jeg ser av det. Skal kjøpes på fredag. Noen som skal ha spesialversjonen og som vet hvor den kan skaffes i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå