Gå til innhold

Batman: Arkham Asylum - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer selv til å holde meg unna tråden etter release :) Pleier å bruke lang tid på gjennomspillinger å vil ikke få spolert noe av noen rushere :p.

Play as the Joker har forresten dukket opp på US PS-Store nå, så er bare til å forhåndslaste :)

Endret av Fenix
Lenke til kommentar

Ingen bombe at du ikke likte demoen hvis du ikke gjorde annet enn å buttonmashe hver gang du så fiender. Det er en del stealth i spillet også, noe vi fikk en smakebit av i demoen. Hvis du hadde tatt deg litt tid til å utforske flere av elementene i gameplayet, ville du kanskje sittet igjen med et annet inntrykk.

Lenke til kommentar

Nja, vil ikke direkte si at det er en overraskelse at spillet virker å bli bra, blader som Official Xbox Magazine har jo fulgt spillet veldig lenge nå, og de har vært nesten utelukkende positive hele tiden.

 

Dette er derfor jeg også leser blader og ikke bare internett-nyheter, det er mye lettere å få med seg ting når alt er på samme sted, og det er lettere å få tak i previews som spill-blogger o.l. ellers ikke vil få i samme grad som pressefolk.

 

 

Edit: Kan også fortelle at 1UP.com har gitt spillet A- (A som beste karakter).

Nesten litt surrealistisk at et comic-book spill skal få en slik mottagelse.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Snurreleif, jeg er helt enig. Spillet skrytes så opp i skyene av samtlige og det er et spill basert på en tegneserie. Lisensspill har ikke akkurat ord på seg for å være av den gode sorten.

 

Får dere det på fredag alt? Mamma Mia. Kanskje jeg må kjøpe det på konsoll...

Lenke til kommentar

Men det var da som svarte - først kjøpte jeg pc 4 dager før jeg fikk Win7 gratis, så kunne jeg fått dette spillet gratis hvis jeg hadde venta enda litt lenger. Jeg fikk med FarCry 2 til grafikkortet - og for det første har jeg det på box alt og for det andre er det slettes ikke særlig bra.

 

Har 260-kortet, og har ingen planer om å bytte det ut med det første :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...